;
دنیای مدگوناگون

پیر و سن بالا: ۱۲ اشتباه در استایل شما که پیر و سن بالا نشان تان می دهد!!

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد: آیا تا به حال شده که از کسی بخواهید سن شما را حدس بزند و او شما را بیشتر از سنتان ببیند؟ احتمالاً این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که شما نکات استایلی خود را رعایت نمی کنید و روش های غلط را در پیش گرفته اید. در این قسمت از دنیای مد قصد داریم اشتباهات استایل را به شما معرفی کنیم که نباید آنها را مرتکب شوید.

بیشتر بخوانید: ۱۶ راز زیبایی زنان چینی و تناسب اندام آنها!!

۱.گاهی تیپتان شبیه تیپ مراسم عزاداری است

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، رنگ سیاه رنگ شیک و جذابی است و شما را لاغر نشان می دهد اما نباید همیشه از رنگ سیاه استفاده کنید. رنگ مشکی جوانی شما را می دزدد. پس سعی کنید همیشه رنگ های مختلف و شاد را استفاده کنید. اگر هم مجبور به استفاده از رنگ مشکی شدید، حتما اکسسوری های رنگی را فراموش نکنید.

شاید بپسندید: خواستگاری این لباس ها رو نپوش + تیپ خواستگاری دخترانه شیک و خاص!

۲.کفش پاشنه دار نمی پوشید

هرچقدر خرید کفش های شما رسمی تر باشد، سن شما بیشتر نشان می شود. فرقی ندارد که چه لباسی پوشیده اید، در هر صورت کفش پاشنه دار کفشی برای جوان هاست. پس اگر کفش تخت یا پاشنه کوتاه می پوشید، هرچه سریعتر آن را عوض کنید و به دنبال کفش های دخترانه پاشنه بلند باشید که شما را شبیه به پرنسس ها می کند.

احتمالا بپسندید: عوارض دکلره کردن مو: ۶ عارضه دکلره کردن مو که جدی تر از تصور شماست!

۳.از عینک های پیرزنانه استفاده می کنید

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، استفاده از عینک مناسب تاثیر زیادی روی جوان نشان دادن شما دارد. به دنبال عینک های گربه ای باشید که معمولاً مخصوص جوانان هستند. عینک هایی که حالت صاف و خیلی ساده دارند، سن شما را بالا نشان می دهد.

شاید بپسندید: شب یلدا چی بپوشم که باکلاس و شیک باشم + ۱۳ ایده جذاب

۴.زیورآلات خیلی بزرگ استفاده می کنید

زیورالات خیلی بزرگ شاید ظاهر زیبایی داشته باشد اما سن شما را بالا نشان می دهند. برای این که جوانی خود را به دیگران نشان دهید، باید از یک دستبند ساده و یا گوشواره کوچک ساده استفاده کنید و بیش از حد با زیورآلات استایل خود را شلوغ نکنید یا از انواع زیورآلات بزرگ استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: بزرگ شدن لب ها: با ۹ روش خانگی لب های تان را بزرگ و برجسته کنید!

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد

احتمالاً بپسندید: رنگ مو جوان کننده برای پوست گندمی و زیبایی صورت!

۵.لباس سایز مناسب نمی پوشید

لباس های استایل آزاد، جذابیت خود را دارند اما بهتر است در انتخاب این سبک زیاده روی نکنید و به جای اینکه لباس های بیش از حد گشاد بپوشید که بهتر است لباسی بپوشید که اندازه تن شما هستند. مراقب باشید که لباستان بیش از حد تنگ نباشد اما از پوشیدن لباس های بیش از حد گشاد هم اجتناب کنید.

شاید بپسندید: ۱۰ بهترین ماسک روشن کننده پوست با مواد گیاهی و اثر فوری

۶.به دلیل مراقبت کم موهای تان سفید شده است

بسیاری از افراد به خاطر اینکه مراقبت خوبی از موهایشان ندارند با سفیدی زودرس موها مواجه می شوند. در این حالت شما می توانید از محصولات مختلف مو و روغن های طبیعی استفاده کنید که رنگ خوبی به موهایتان می دهد و اعتماد به نفستان را بالا می برد یا این که به دنبال رنگ مویی باشید که مخصوص افراد جوان است.

بیشتر بخوانید: این رنگ رژ لب دندونها را سفیدتر نشون می ده و لبخندتون قشنگ تر میشه!

۷.شلوار مناسب استفاده نمی کنید

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، منظور از مناسب بودن، سایز شلوار است. البته قصد نداریم به شما بگوییم که کلا شلوارهای گشاد را کنار بگذارید. شلوارهای گشادی که متناسب با استایل شما انتخاب شده اند، گزینه خوبی هستند اما شلوارهای تنگی که داخل پا گشاد نشان داده می شوند، شلوارهای مناسبی نیستند. به عنوان مثال شلوار جین لوله تفنگی می تواند یک شلوار کاملاً جوان پسندانه باشد.

شاید بپسندید: دسرهای خوشمزه شب یلدا: این ۱۷ دسر و کیک شیک رو یخچالی و فوری درست کن!

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد

۸.موی خود را مرطوب نمی کنید

موهای شما باید نشان دهد که چقدر جوان و شاداب هستید. با افزایش سن میزان رطوبت و تولید چربی مو کاهش پیدا می کند و معمولاً موها زبر و خشک می شوند. برای این که رطوبت و جوانی موها را احیا کنید، باید از روغن های مخصوص مو استفاده کنید.

شاید بپسندید: 9 بهترین روش های فر کردن مو در خانه + تصاویر

۹.با رنگ مو مشکل دارید

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، اگر عقیده ندارید که از رنگ مو استفاده کنید، پس احتمالا سن شما بیشتر نشان داده می شود. شما حتی می توانید روی موهای مشکی که دارید، یک لایه رنگ صورتی ایجاد کنید که نشان دهنده جوانی و شادابی شما است و یا حتی از رنگ هایی استفاده کنید که صورت شما را بشاش تر نشان دهد.

شاید بپسندید: ۶ معجزه لیمو شیرین برای تیرگی پوست قسمت های مختلف بدن!

۱۰.سایه پشت چشمتان برق می زند

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، شاید برایتان عجیب باشد اما سایه مات شما را جوان تر از سایه براق نشان می دهد زیرا متخصصان زیبایی بر این عقیده هستند که انعکاس نور روی سایه براق باعث نشان داده شدن چین و چروک و خطوط روی پوست شما می شود. پس بهتر است که سایه های اکلیلی را کنار بگذارید و از سایه های مات خود استفاده کنید.

۱۱.همیشه از جوراب رنگ پا استفاده می کنید

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، بسیاری از خانم ها از اینکه جوراب طرح دار داشته باشند می ترسند و دوست ندارند آن را امتحان کنند اما جالب است بدانید که بسیاری از افراد مشهور دنیا در فصل زمستان از جوراب های نخی ضخیم و رنگارنگ و الگو های بسیار زیبا استفاده می کنند تا هم پایشان گرم نگه داشته شود و هم جوانی و شادابی خود را نشان دهند.

شاید بپسندید: روز زن و روز مادر: ۱۰ ایده جذاب و ارزان برای هدیه روز مادر و زن!

۱۲.لباس بیش از حد تنگ می پوشید

اشتباهاتی که شما را پیر نشان می دهد، لباس های بیش از حد تنگ با پارچه هایی که حالت کشسانی و شل دارند، سن شما را بالا نشان می دهد. پس سعی کنید لباسی بپوشید که اندازه تنه تان باشد و شق و رق بایستد، بدون این که بیش از حد تنگ یا گشاد باشد.

بیشتر بخوانید: خانم های باکلاس، هیچ وقت از این مدل کفش ها نمی پوشن؟

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: چه مدل یقه ای شما را زیباتر و باکلاس تر نشان می ده!

جالب خواهد بود: پرپشت کردن ابرو: ۷ راه آسان خانگی برای پرپشت کردن ابرو در یک هفته!

این مطلب هم جالب است: لباس هایی که خانم های چاق رو لاغر و خوش هیکل نشان می ده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا