;
تفریح و سرگرمی

اگه دقت‌ات بالا باشه، اشتباهی که در ترتیب اعداد هست را در یک نگاه متوجه میشی!

تست قدرت دید با اشتباه اعداد: ببینید چقدر سریع می توانید اشتباه ترتیب اعداد را در این بازی فکری تشخیص دهید! این یک چالش هیجان انگیز است. آیا می توانید رکورد 5 ثانیه ای برای انجام تست قدرت دید با اشتباه اعداد را شکست دهید؟ آن را امتحان کنید و ببینید چقدر خوب کار می کنید! با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با اشتباه اعداد همراه باشید.

آیا به جزئیات توجه دارید؟ مهارت های خود را با این بازی روز آزمایش کنید! آیا در کمتر از 5 ثانیه می توانید استباه ترتیب اعداد را  پیدا کنید؟ مطمئناً تست قدرت دید با اشتباه اعداد، مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می دهد. حواس تصویری خود را آزمایش کنید و ببینید اشتباه را می توانید در تصویر تنها در 5 ثانیه ببینید! این چالش از شما می‌خواهد که روی تصویر ارائه شده تمرکز کنید. اگر کار سختی به نظر می رسد، نیازی به نگرانی نیست، فقط چند نفس عمیق بکشید و از تمام مهارت های خود برای شناسایی اشتباه تصویر استفاده کنید.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

تست قدرت دید با اشتباه اعداد

چالش های تصویری مانند تشخیص اشتباه اعداد در تست قدرت دید با اشتباه اعداد می تواند راهی عالی برای تقویت حافظه و مهارت های مشاهده باشد. برای استفاده حداکثری از این چالش، مهم است که در یک زمان روی یک منطقه تمرکز کنید. برای مشاهده شکل ها وقت بگذارید و به یاد داشته باشید که در حین حرکت آنها را بشمارید. چشمان خود را به مدت 5 ثانیه بدون هیچ گونه حواس پرتی روی تصویر متمرکز کنید.

بازی‌های مشاهده‌ای راهی عالی برای افزایش تمرکز و تمرین مغز شما هستند. آنها می توانند در ابتدا مشکل ساز باشند، اما با تمرین و صبر، می توانید مهارت های مشاهده خود را بهبود بخشید. نکته کلیدی این است که به دنبال جزئیات کوچک بگردید. توجه به این جزئیات چیزی است که شما را در این بازی ها موفق می کند. اگر فوراً متوجه نشدید، ناامید نشوید. برای تسلط بر آزمون مشاهده به زمان و تمرین نیاز دارید.

شاید بپسندید: وقتی میگن چینی ها اعجوبه ان، الکی نیست| میخوای بدونی چرا این فیلمو ببین!

تست قدرت دید با اشتباه اعداد

شاید بپسندید:اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

 

 

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

پاسخ تست قدرت دید با اشتباه اعداد

با انجام بازی های منظم که تمرکز و مهارت های مشاهده را بهبود می بخشد، به کار سخت خود ادامه دهید. با خیال راحت بازی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و دوستان خود را به چالش بکشید!

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان خر بیار باقلا بار کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

پاسخ تست قدرت دید با اشتباه اعداد: تبریک به کسانی که در کمتر از 5 ثانیه توانستند اشتباه ترتیب اعداد را در تصویر پیدا کنند! برای کسانی که عدد درست را تشخیص ندادند، تصویر حل شده در زیر منتشر شده است.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو 5 ثانیه عدد 208 متفاوت رو پیدا می کنی!

پاسخ تست قدرت دید با اشتباه اعداد

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

امیدوارم از تست قدرت دید با اشتباه اعداد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

(ویدیو) تا حالا دعوای دو تا زرافه رو دیده بودید!| نبردی که تا مرگ یکی از زرافه ها ادامه پیدا می کند!

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 اگه تو یه نگاه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا