;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت ذهن: چهره مخفی را در تصویر مرد اسب سوار پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی: 3 چهره مخفی در کجای تصویر قرار دارند؟ تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند. با کمک این آزمون، مهارت های شناختی خود را امتحان کنید. شما با کمک این چالش تصویری خواهید توانست که مهارت ها و توانائیهای خود را بشناسید. در آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی شما باید بتوانید سه چهره مخفی را در تصویر شناسایی کنید. البته برای پیدا کردن این چهره ها، زمان مشخصی در اختیار شما قرار دارد. برای این کار تنها 8  ثانیه فرصت دارید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان آبزی است که قسمت دوم نامش نام یک ساز است!؟

آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی

آزمون های تصویری که در بیشتر موارد تحت عنوان چالش ها یا معماهای تصویری یاد می شوند به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار  می گیرند. به باور محققان تنها یک متخصص و تیزبین می تواند بر این چالش تصویری غلبه کند و تمام چهره ها را در عرض 8 ثانیه پیدا کند.

محققان معتقدند که بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز می توانند بدلایل مختلف بوجود آیند. یکی از عوامل کاهش فعالیت های مغزی است. اما برای تمرین و افزایش فعالیت های مغزی چه باید کرد.؟ در واقع عملکرد اصلی مغز فکر کردن است و انجام انواع و اقسام بازی های فکری می تواند سبب افزایش فعالیت های آن شود.

افزایش فعالیت مغز مساوی با رشد مهارت های شناختی در بلند مدت است. امروز هم در آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی تمام دقت و حواس شما به چالش کشیده می شود و شما برای یافتن پاسخ باید از حداکثر قدرت بینایی و دقت خود استفاده کنید. در ادامه تصویر آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی را با هم مروز می کنیم. شما باید در 8 ثانیه سه چهره مخفی را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چهره های مخفی را در تصویر پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی

شاید بپسندید: کی داره تو روز روشن مثل نقل و نبات دروغ میگه، آقاهه یا خانمه!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدوم متهم تحت تعقیب، همسر این خانمه است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی

چالش بصری که قطعا آمر را حل کرده اید به شما کمک می‌کند تا بررسی کنید که آیا یک تیزبین واقعی هستید یا خیر؟ با انتشار این مطلب در فیس بوک تنها 18 درصد کاربران موفق به شناسایی چهره ها در 8 ثانیه شدند.

آیا شما  موفق به حل این معمای تصویری شدید؟ ما مطمئن هستیم که بله. افرادی که چهره ها  را پیدا کردند دید بسیار خوبی دارند. تبریک می گوئیم!

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر زن مهماندار، توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول متوجه چه چیزی در تصویر شدی تا بگم آدم جزئی نگر هستی یا کلی نگر!

اگر این چالش بصری را دوست داشتید، باید آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در مرحله بعد، توسعه چالش تصویری را به شما نشان خواهیم داد.

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از خدمتکارها وضعیت مالی خوبی ندارد!

جواب آزمون شناسایی چهره های مخفی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی چهره های مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان است!؟

برایتان جالب خواهد بود

با حل عبارت 5+5×5-5=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

آیا می توانید در 8 ثانیه تفاوت های بین دو تصویر دخترک را پیدا کنید!؟

یکی از خانه ها را انتخاب کن تا بفهمی آدم تحلیلگر هستی یا خلاق!؟

اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

معمای غذای گمشده: چه اتفاقی برای غذای این خانم افتاده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا