;
زندگیخانواده و زناشویی

اشتباهات مردان در زندگی مشترک: این ۵ اشتباه زنان را فراری می کند

اشتباهات مردان در زندگی مشترک، یکی از موارد مهمی است که باید به آن پرداخته شود. زیرا اگر این اشتباهات، جدی گرفته نشود ممکن است، ادامه زندگی مشترک را تهدید کند. گاهی اوقات مردان از این واقعیت غافل می شوند که اعمال و رفتار آن ها می توانند باعث رنجش و دوری زنان از آن ها شود. بی احترامی، فحاشی، زورگویی، بی توجهی و مشاجره تنها برخی از کارهایی است که مردان خواسته یا نخواسته نسبت به همسرشان انجام می دهند.

تداوم چنین رفتارهایی، باعث می شود که همسر از آن ها فاصله بگیرند. به علاوه کم کم عشق و علاقه او نسبت به مرد زندگی اش از بین می رود. حتی در مواردی اگر مردان چنین اشتباهات و رفتارهای خود را اصلاح نکنند، زن او را ترک خواهد کرد. در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی چشمک به بررسی اشتباهات مردان در زندگی مشترک پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا این اشتباهات را با هم مرور کنیم.

۱.دروغ

دروغ مهم نیست چقدر کوچک یا بزرگ باشد، دروغ، دروغ است. یک زن نمی تواند تحمل کند که شریک زندگی اش به هر دلیلی به او دروغ بگوید. زیرا دروغ همه بناهای اعتماد و وفاداری را ویران می کند. با دروغ گفتن مداوم مرد، زن نمی تواند به او اعتماد کند. به وجود آمدن بی اعتمادی در نهایت منجر به فروپاشی زندگی می شود.

۲.اشتباهات مردان در زندگی مشترک، خودشیفتگی

برخی از مردان به شدت خودشیفته و خودخواه هستند. آن ها فقط خود شان را می بینند و إحساس می کنند که صرفا آن ها هستند که نیازهایی دارند. چنین مردانی به کلی خواسته ها و نیازهای همسرشان را نادیده می گیرند و نمی خواهند به آن ها فکر کنند. مردی که همیشه به خودش فکر می کند و نمی‌تواند نیازهای شریک زندگی‌اش را ببیند، به سادگی رابطه‌اش را از بین می‌برد. یک رابطه به دو نفر نیاز دارد تا همدیگر را ببینند و نیازها و خواسته های شان را درک کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۶ بهترین و موثرین غذاهای افزایش دهنده میل جنسی

۳.نبود ارتباط عاطفی

برای زنان، بنای اصلی یک رابطه، ارتباط عاطفی و نحوه صحبت کردن مرد با آن ها است. اگر مردی نتوانه رابطه عاطفی برقرار کند و با همسرش در مورد مسایل مختلف صحبت نکند، رابطه زناشویی آن ها از بین می رود. مهم نیست در یک رابطه زن چقدر تلاش کند و ارتباط کلامی و عاطفی برقرار کند. اما اگر مرد از صحبت کردن و برقراری رابطه عاطفی امتناع کند، امیدی به حفظ زندگی مشترک نیست. شما مردان به یاد داشته باشید که ارتباط کلامی و عاطفی کلید و اکسیژن هر رابطه موفقی است.

۴.عدم آگاهی در مورد علایق همسر

اگر شما کارهایی را انجام بدهید یا به همسرتان هدیه هایی بدهید که او دوست ندارد، تنها یک یا دوبار شاید قابل قبول باشد. اما پس از آن اگر شما همچنان به این شیوه ادامه بدهید، قطعا همسرتان شاکی خواهد شد. او حس بدی پیدا می کند از این که شما نمی دانید او چه چیزهایی یا چه کارهایی را دوست ندارد. یا چه کارها و چه چیزهایی را دوست دارد. این حس بد زمانی ایجاد می شود که همسرتان فکر می کند شما به او اهمیت نمی دهید. به همین خاطر حتی نمی دانید او چه چیزهایی را دوست دارد و از چه کارهایی متنفر است.

۵.اشتباهات مردان در زندگی مشترک، اختصاص ندادن وقت کافی

یک مرد باید زمان کافی برای یک رابطه بگذارد تا آن را به نتیجه برساند. اگر مردی برای همسرش وقت نمی گذارد و با او در سرگرمی ها و تفریحات همراه نمی شود،یعنی به او اهمیت نمی دهد. مردی که به همسرش علاقه دارد، همیشه تلاش می کند برایش وقت بگذارد، حرف بزند و حرف های او را بشنود. در واقع در شرایط دشوار باید تکیه گاه و دوست او باشد. دوستی که هسمرش به راحتی بتواند همه احساسات و حرف هایش را با او در میان بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

دکمه بازگشت به بالا