;
تفریح و سرگرمی

فقط افراد تیزبین 3 چهره پنهان شده تصویر را پیدا می کنند!

آزمون قدرت دید با چهره های مخفی: این یک بازی ساده نیست این پازل ها نیاز به مهارت ها و توانائیهای شناختی بالا دارند. مشاهده در زندگی روزمره مهم است. اگر آن را به خوبی انجام دهید، به شما امکان می دهد جزئیات کوچک و چیزهای مهم را ببینید. این چالش به شما این فرصت را می دهد که آزمایش کنید چقدر در توجه به جزئیات خوب هستید و چقدر سریع می توانید فکر کنید. بسیاری از مردم از نتایج شگفت زده شدند. پس خود را امتحان کنید و آزمون قدرت دید با چهره های مخفی مجله خبری چشمک را انجام دهید.

سوزانا و لوکاس در حال لذت بردن از آب و هوای خوب در قایق خود هستند. اما چیزی اشتباه است، به نظر می رسد که انعکاس های مرموز روی سطح آب وجود دارد. سه چهره هستند که مانند ارواح آنها را زیر نظر گرفته اند. اینجاست که شما باید مداخله کنید. نقش شما این است که این چهره ها را تشخیص دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با چهره های مخفی همراه شوید.

شاید بپسندید: داستان ابن سیرین و زن هوس باز

آزمون قدرت دید با چهره های مخفی

یک چالش جذاب ظاهر می شود، یک جستجوی تصویری که نیاز به مشاهده دقیق و صبر بی نهایت دارد. به محض اینکه چشم شما به تصویر افتاد، ماجراجویی آغاز می شود. با نگاه کردن به تصویر به عنوان یک کل شروع کنید تا یک ایده کلی از آنچه در جریان است به دست آورید. هر گونه خطوط یا اشکال غیرعادی را ببینید. ذهنی تصویر را به بخش ها یا مناطق تقسیم کنید. این می تواند به شما کمک کند تا هر قسمت را به طور سیستماتیک بررسی کنید.

شاید بپسندید: در یک نگاه معادله 5+6=0 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

آزمون قدرت دید با چهره های مخفی

چشات تیز مثل عقاب باشه جغد شاخدار را بین درخت شناسایی می کنی!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی هر که بد کند به خود کند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت چهل دروغ: چوپانی که با 40 دروغ داماد پادشاه شد!

پاسخ آزمون قدرت دید با چهره های مخفی

آیا موفق به شناسایی سه چهره دیگر پنهان شده در این تصویر شده اید؟ در صورت پاسخ مثبت باید گفت که مهارت های مشاهده شما بالاتر از حد متوسط ​​است. اگر این چهره ها را از دست دادید، نگران نباشید، راه حل اینجاست.

احتمالا بخوانید: تست هوش: اگر 5+5=35 باشد و 4+4=25 باشد 3+3 +؟ چند می شود؟

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

این معمای تصویری یک تمرین عالی برای تحریک ادراک و کنجکاوی است، بنابراین به تقویت حس مشاهده خود ادامه دهید! حل این معما راهی جذاب برای تمرین ذهن، تقویت مهارت های مشاهده و کشف جزئیات غیرقابل پیش بینی در جهان است.

هرگز فراموش نکنید که کاوش بصری یک ماجراجویی بی پایان است. رازهای زیادی برای کشف وجود دارد، جزئیات زیادی برای آشکار کردن و چشم اندازهای زیادی برای کشف وجود دارد. تعداد زیادی تست دیگر با تصاویر، رنگ ها، اشکال از همه نوع در مجله خبری چشمک وجود دارد که مطابق با هر سلیقه ای است. از دوستان و خانواده خود دعوت کنید تا از وب سایت چشمک دیدن کنند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

پاسخ آزمون قدرت دید با چهره های مخفی

امیدوارم از آزمون ریاضی با تصحیح معادله تصویری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: معما: چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چشمات مثل شاهین باشه میتونی 3 تفاوت تصویر سگ بامزه را پیدا کنی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان مردی که از داروخانه دیب می خواست!

همسر مدیرکل را بین این 3 زن پیدا کن!

اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

 تفاوت های تصویر این کمپینگ را در 60 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا