;
تفریح و سرگرمی

اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مکعب تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

تست هوش با شناسایی تعداد مکعب: مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را آزمایش کنید، از تمام بهره هوشی خود استفاده کرده و بگوئید در تصویر چند مکعب وجود داره!؟ تست هوش با شناسایی تعداد مکعبتعداد بسیاری کمی از اشتراک کنندگان در این پازل تصویری موفق شده و توانسته اند در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای تعداد درست مکعب ها را تشخیص دهند!

آیا فکر می کنید مهارت حل این معمای تصویری یا تست هوش با شناسایی تعداد مکعب را دارید؟ همانطور که اشاره شد در چالش زیر باید تعداد دقیق مکعب هایی که در تصویر ظاهر می شوند را پیدا کنید. اما باید در عرض 10 ثانیه این کار را انجام دهید. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ پس دیگر زمان را تلف نکنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی تعداد مکعب همراه شوید.

شاید بپسندید:ریاضی ات خوبه، پس مقدار عددی میوه ها را پیدا کن و بعدش جواب معادله آخر را بدست بیار!

تست هوش با شناسایی تعداد مکعب

در تصویر تست هوش با شناسایی تعداد مکعب، تصویر مکعبی جالب را مشاهده می کنید که از پندین مکعب تشکیل شده است. تنها کاری که باید در این چالش انجام دهید این است که تعداد دقیق مکعب های این تصویر را رمزگشایی کنید. بنابراین ما شما را با تصویر چالش زیر تنها می گذاریم.

اگر پس از چندین بار تلاش و اتلاف ثانیه ها، هنوز نتوانستید تعداد مکعب های تصویر را به طور دقیق تشخیص دهید، نگران نباشید، به زودی تصویر راه حل را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فقط یادتان باشد که این آزمون نیز محدودیت زمانی دارد. این محدودیت سبب می شود تا شما بیشتر دقت و تمرکز کنید. این دقت و تمرکز می تواند به ورزش بیشتر مغزتان و حفظ سلامت آن کمک زیادی کند. با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی تعداد مکعب همراه شوید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل باج به شغال نمی دهیم!

تست هوش با شناسایی تعداد مکعب

شاید بپسندید:داستان کوتاه مرا به شاگردی بپذیر!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه گربه داخل کوچه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام سایه زن با بقیه فرق دارد!؟ | اکثر افراد نمی توانند این زن را شناسایی کنند!

پاسخ تست هوش با شناسایی تعداد مکعب

آن گونه که اشاره شد، این یک سرگرمی یا بازی است که شامل یافتن تعداد واقعی مکعب های تصویر بود. وقت 10 ثانیه ای شما به پایان رسید. آیا هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید؟ پس تلاش کنید در فرصت دوم، این کار را انجام دهید.

شاید بپسندید:آیا می دانید که انگشتان شست شما از ویژگی های شخصیتی شما می گویند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: از نظر دیگران قابل اعتمادی هستی یا خیر!؟

پاسخ تست هوش با شناسایی تعداد مکعب: مانند همه بازی ها، یک معما باید پایه ریاضی یا منطقی داشته باشد. با این حال، معماهایی که پس از حل شدن، پاسخ کم و بیش طنزآمیز را آشکار می کنند، بسیار رایج هستند. اما این معما یا آزمون این گونه نیست و کاملا براساس منطق طراحی شده است. در زیر پاسخ را می بینیم. در این تصویر 9 مکعب وجود دارد.

شاید بپسندید:اگه اشتباه این تصویر عشقولانه را پیدا کنی، در باهوشی دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

تست هوش با تعداد مکعب

امیدوارم از آزمون شناسایی مقدار عددی میوه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: از کدام کوه علاقمندی که صعود کنی!؟ | جوابت نشان می دهد که ادم مستقلی یا وابسته!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: 3 تفاوت تصویر شتر دو کوهان را پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برون گرا!؟ فقط بگو بعد از دیدن تصویر، اول چی دیدی تا بهت بگم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان زبان خوش مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

پیدا کردن حلقه نقره ای در این تصویر واقعاً چشمانی تیز مثل عقاب میخاد! | چشمای تو عقابیه!؟

اگر دقت و تمرکزت عالی باشه 5 قلب مخفی شده در تصویر را پیدا می کنی!

فقط نابغه ها خطای این تصویر ساحلی را در یک نگاه تشخیص میدن!

 اگه تشخیص بدی که کدومیکی از این شکلک های زن با بقیه فرق داره، آخر نابغه هایی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا