;
تفریح و سرگرمی

اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت: جرات دارید با این بازی فکری عقل خود را به چالش بکشید؟ با چالش 2 چوب کبریت که با عنوان سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت در مجله خبری چشمک منتشر شده است شما می توانید ضریب هوشی بالا خود را آزمایش کنید. آیا می توانید سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت را حل کرده و معما را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟ با مجله خبری چشمک و معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت همراه شوید.

لذا امروز قصد داریم شما را با یک معمای معادله چوب کبریت به چالش بکشیم که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند آن را حل کنند. آیا برای آزمایش مهارت های حل مسئله خود آماده اید؟ معادله چوب کبریت که به شما ارائه شده است نادرست است. وظیفه شما این است که فقط دو چوب کبریت را برای تصحیح معادله حرکت دهید و فقط 10 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید!

شاید بپسندید:اگر چشمات مثل شاهین تیزه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنید!

معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت

باید بدانید که معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت، فقط آزمونی برای مهارت های ریاضی شما نیست، بلکه سرعت و خلاقیت شما را نیز امتحان می کند. این معادله نادرست در معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت ارائه شده است: این معادله نادرست عبارت است از 28-63=94. بله درست خواندید این معادله که تماماً از چوب کبریت تشکیل شده است، نادرست است.

وظیفه شما در سوال ریاضی با جابجایی 2 کبریت رفع آن است. به یاد داشته باشید، شما باید دقیقا دو چوب کبریت را حرکت دهید، نه بیشتر، نه کمتر. و شما فقط 20 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید. می دانیم که این کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما نگران نباشید! در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد. ابتدا به این فکر کنید که تنها با حرکت دادن چند چوب کبریت می توانید چه اعدادی ایجاد کنید. با مجله خبری چشمک و معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت همراه شوید.

شاید بپسندید: با نگاه اول در تصویر چی دیدی | تصویر نکات جالبی از شحصیت تان را ارائه می دهد!

معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت

احتمالا بپسندید: با دلیل بگو که کدام خدمتکار منزل، قاتل است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

پاسخ معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت

راه حل پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: گربه های متفاوت را پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیزه تفاوت های دو تصویر موش خرما را پیدا کن!

پاسخ معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت: معادله صحیح 29+65=94 است. ما راه حل تصویری زیر را برای شما قرار داده ایم. برخی از شما ممکن است راه حل جایگزین داشته باشند. در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: کدومیکی سایه کوله پشتی است!؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

پاسخ معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت

امیدوارم از معمای ریاضی با جابجایی 2 کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این خانم ها، گزینه مناسب ازدواج برای مرد جوان است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین اعداد 8 پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام کشور که دو حرف اول نام آن، جنس یک پارچه می شود!

مجموع ارزش عددی ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کن!

اگه تو نگاه اول اشتباه منظره طبیعت و خانه را پیدا کنی، نابغه ای!

چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مثال بالا رو میشد 8را تبدیل ۵و همین طوری را تبدیل۹ کرد و میشد69+25 یک روش دیگر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا