;
تفریح و سرگرمی

میدونی قدرت پنهانت چیه!؟| پس بگو وقتی دست به سینه می شینی چه جوری بازوهات رو قلاب می کنی؟

تست شناسایی قدرت پنهان: همان گونه که بارها اشاره کرده ایم، زبان بدن می تواند اطلاعات جالب و شگرفی را درباره ما ارائه کند. اطلاعاتی که در هیچ جای دیگر نمی توان پیدا کرد. محققان علم روان شناسی و زبان بدن متوجه شده اند که حتی نوع فشردن دست، قلاب کردن بازوان، مشت کردن و … می تواند زوایای پنهان و جالبی را از ویژگی های کلی و شخصیتی یک فرد را روشن کند. اگر قصد دارید قدرت مخفی خود را بشناسید، ببینید چگونه بازوهایتان را روی هم می گذارید، سپس توضیحات تست شناسایی قدرت پنهان چشمک را بخوانید تا قدرت های مخفی خود را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم دغل: در صحنه حرکت دادن اتومبیل، چه کسی در حال فریب دادن دیگران است!؟

تست شناسایی قدرت پنهان

چگونگی بهم قلاب شدن بازوها در مورد شما چه می گوید؟ اگر دست های خود را از چپ روی راست ضربدری کنید به چه معناست؟ اگر دست های خود را از راست روی چپ ببندید به چه معناست؟ تست شناسایی قدرت پنهان مجله خبری چشمک را بررسی کنید تا ویژگی های شخصیتی، ویژگی های رفتاری، طبیعت، خواسته ها و همه چیز را در مورد خودتان بفهمید.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص دزد لباس: چه کسی در فروشگاه، لباس دزدیده است!؟

تست شناسایی قدرت پنهان

رد کردن دست چپ روی بازوی راست

با توجه به تست شناسایی قدرت پنهان، اگر بازوی چپ را روی بازوی راست خود رد کنید، به این معناست که ممکن است شما تمایل داشته باشید که از شهود و احساس درونی خود پیروی کنید. همچنین تمایل شدیدی دارید تا احساسات را بر واقعیت ها ترجیح دهید. البته گاهی ممکن است؛ هنگام تصمیم گیری، منطق را در نظر بگیرید، اما این احتمال  بیشتر وجود دارد که آنچه را که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

بخش راست مغز شما توسعه یافته تر است و همین مسئله باعث می شود که شما بسیار خلاق، شهودی، احساساتی و عاطفی باشید. شما کسی هستید که زندگی را از طریق افکار و احساسات زندگی می کنید. ممکن است به هر لحظه به عنوان یک تجربه منحصر به فرد نگاه کنید به عنوان یک فرد علاقمند به یادگیری، همواره برای یادگیری تجربیات آماده هستید، چرا که از نظر شما زندگی همیشه در حال تغییر، همیشه در حال تکامل و در حال رشد است. ممکن است درگیر پیش داوری ها نباشید.

احتمالاً بپسندید: با قدرت تحلیل و منطق خود بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در کشتی، احمق تر است!؟

تست شناسایی قدرت پنهان

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و دقت‌ات رو با پیدا کردن محصولی که فقط یکی از آن در یخچال موجود است، محک بزنید!

از انجام فعالیت‌هایی که به شما احساس سرزندگی و تمرکز حواس می‌دهد لذت می برید. اینها ممکن است شامل هنر، عشق، ورزش، اعمال معنوی، روانشناسی انسان و غیره است.

موضوعات پرشور، لذت بخش و الهام بخش چیزیهایی است که به دنبال آن هستید. ممکن است از تجربه عشق، قدرت، عرفان و غیره لذت ببرید. ممکن است دوست داشته باشید که اراده آزاد را بسیار تمرین کنید و در لحظه ها به طور کامل زندگی کنید. شما کسی هستید که برای آزادی بیش از کارهای روزمره یا قانون و نظم ارزش قائل هستید.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، پس بگو این عکس چه مشکلی دارد؟

ممکن است برای شما دشوار باشد که خود را در ساختار عقاید یا هنجارهای از پیش ساخته شده جامعه قرار دهید. دوست دارید به دنبال رهایی از چیزهایی باشید که آزادی و جنبه خلاق شما را محدود می کند. همچنین ممکن است دوست داشته باشید از برنامه ریزی گسترده خودداری کنید و با جریان حرکت کنید.  زیرا این به شما امکان می دهد معتبرتر زندگی کنید. اگرچه ممکن است در صورت بروز حوادث غیرمترقبه آمادگی خود را حفظ کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، باید گفت که تمرکز کردن سریع و نباختن خود در مواقع سختی، قدرت پنهان شماست.

احتمالاً بپسندید:تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد؟

رد کردن دست راست روی بازوی چپ

با توجه به تست شناسایی قدرت پنهان، اگر بازوی راست خود را روی بازوی چپ خود رد کنید، با توجه به تست شناسایی قدرت پنهان، نشان می دهد که ممکن است تمایل به پیروی از منطق خود داشته باشید و منطقی عمل کنید. ممکن است تمایل داشته باشید که حقایق را بر احساسات بسنجید.احتمالاً شما تمایل داشته باشید که در افکار خود سازماندهی بیشتری داشته باشید و با پشتکار عمل کنید، بدون اینکه اجازه دهید احساسات شما را از خود دور کنند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حروف Y: این آزمون، تمام حواس شما را فعال می‌کند: پنجY را بین X ها پیدا کنید!

رد کردن دست راست روی بازوی چپ

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی عناصر پنهان: دقت و تیزبینی خودت رو با پیدا کردن 10 شی پنهان تصویر اثبات کنید!

مغز چپ شما ممکن است توسعه یافته تر باشد که به نوبه خود باعث می شود به مسائل به روشی علمی نگاه کنید و سوالات “چرا” و “چگونه” را بپرسید. ممکن است به توضیحات منطقی، ساختارهای منطقی و معانی پشت تجربیات خود تکیه کنید. شما ممکن است به مسائل به شیوه ای منظم و قابل پیش بینی نگاه کنید. شما ممکن است انرژی ذهنی زیادی برای برگزاری مناظره های فکری، استدلال درباره چیزها و ارائه حقایق یا ارقام داشته باشید. حتی ممکن است بر اساس اطلاعات موجود تصمیم بگیرید نه آنچه ممکن است احساس کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، پس بگو این عکس چه مشکلی دارد؟

در جابجایی و کنار گذاشتن احساسات منفی یا موقعیت های منفی گذشته خوب هستید. همچنین ممکن است به راحتی توسط چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند تحریک یا تحت تأثیر قرار نگیرید. همچنین ممکن است در سرکوب واکنش‌های عاطفی خود به موقعیت‌هایی که به شما برتری می‌دهد نسبت به دیگرانی که ممکن است خود را در گرمای لحظه از دست بدهند، خوب باشید. شما با استدلال تحلیلی، حل مسائل منطقی و خوب انجام دادن در دروسی مانند ریاضیات یا علوم و غیره خوب هستید.

قدرت پنهان شما، تفکر منطقی و برنامه ریزی های درست برای رسیدن به موفقیت است.

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی تیزبنی در 4 ثانیه، حیوان متفاوت را میان خرس ها شناسایی کن!

امیدوارم از پاسخ آزمون شناسایی آدم دغل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آزمون شناسایی اشتباه تصویر شب سال نو: 5 خطای اصلی تصویر را پیدا کرده و تیزبینی خود را اثبات کنید!

 

 

برای رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز چه کنیم؟

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

شما می توانید با این چند راه ساده قدرت شناختی و هوش خود را بهبود ببخشید.

کارهای جدید انجام دهید.

به طور منظم سوالات هوش و ریاضی تمرین کن.

حافظه خود را آموزش دهید.

کنجکاو باشید.

مثبت فکر کنید.

غذای سالم بخورید.کتاب بخوانید.

خواب کافی داشته باشید.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: اگر ریاضیدانی سریع بگو که با توجه به معادلات بالا به جای علامت سوال، چه عددی باید قرار داد!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت ایستادن: شما معمولا چگونه می ایستید؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود: فکر میکنی خیلی نکته سنج و تیزبینی، پس رباینده عروس را پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود:فقط کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه دزد را پیدا می کند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: شخصیت شناسی براساس رنگ: چه رنگی علاقه داری تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی آدم دغل قابق: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

آزمون بینایی با کدو تنبل: فقط تیزبین ها می توانند در 5 ثانیه کدو تنبل را در میان بوقلمون ها پیدا کنند!

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون تشخیص پزشک قلابی: در صورت تیزبین بودن، سریع می تونید پزشک تقلبی را شناسایی کنید!

تشخیص زن عاشق: کدامیک از زنان تصویر عاشق شده است!؟

تست هوش تصویری چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

اگر باهوشی، فرد دروغگو رو تو آزمون تشخیص دروغگو در سرویس بهداشتی زنانه پیدا کن!!

 آزمون شناسایی کرگدن میان فیل ها: اگر  تیزبینی در 5 ثانیه کرگدن میان فیل ها را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا