;
تفریح و سرگرمی

محافظه کاری یا ماجراجو؟ انتخاب یکی از گل های سفید پاسخ را افشا می کند!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید: جرات دارید اعماق شخصیت خود را کشف کنید؟ تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید را انجام دهید! انجام این تست ساده، جذاب و روشنگر است. اگر آماده کاوش در قلمروهای ناشناخته شخصیت خود هستید، حتما این تست را امتحان کنید. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه ضریب هوشی ات بالا باشه در 8 ثانیه معادله نادرست 9-2=3 را اصلاح می کنی!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید

آیا تا به حال فکر کرده اید که در کدام طیف شخصیتی قرار می گیرید؟ آیا شما بیشتر یک ریسک‌پذیر هستید که آماده هر ماجراجویی است یا یک سنت‌گرا که امتحان شده و محافظه کاری را ترجیح می‌دهد؟ کافی است یکی از گل ها را در تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید انتخاب کنید. انتخاب شما می تواند نکات جالبی را درباره شخصیت شما ارائه دهد.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت تصویر راکون را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید

شاید بپسندید:فرزندان مخفی مرد گدا را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر ریاضی ات خوب باشه، پیدا کردن پاسخ این معادله برات راحته!

.

.

.

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی در 9 ثانیه ارزش عددی پروانه صورتی را پیدا کن!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید

این تست شخصیت منحصر به فرد برای پاسخ دادن به سوال ماجرا جو بودن یا محافظه کار بودن شما طراحی شده است! همان طور که اشاره شد تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گل سفید را از تصویر انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید، سریع انتخاب کنید و زیاد به آن فکر نکنید. اجازه دهید ناخودآگاه شما صحبت کند و جنبه جالبی از شخصیت شما را آشکار کند.

برایتان جالب خواهد بود: چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید

گل 1

اگر اولین گل را انتخاب کردید، احتمالاً فردی محافظه کار هستید. شما برای سنت و ثبات ارزش قائل هستید و معمولاً از جمله افرادی هستید که برای مشاوره صحیح افراد به آنها مراجعه می کنند.

شما یک محیط ساختاریافته را ترجیح می دهید و دوست دارید همه چیز را قابل پیش بینی نگه دارید. این به این معنی نیست که شما کسل کننده هستید، بلکه به این معنی است که آرامش را در چیزهای آشنا پیدا می کنید. شما یک احساس وظیفه قوی دارید و به دلیل قابل اعتماد بودن شناخته شده اید.

گل 2

اگر گل دوم توجه شما را جلب کرد، به احتمال زیاد روحیه ماجراجویی دارید. شما همیشه برای یک چالش جدید آماده هستید و به دنبال تجربیات هیجان انگیز هستید.بسیار کنجکاو و دارای ذهن باز هستید و به ندرت به فرصتی برای امتحان کردن چیز جدید نه می گویید. با این حال، این به این معنی نیست که شما بی پروا هستید. شما از بیرون رفتن از منطقه راحتی و کشف ناشناخته ها نمی ترسید.

برایتان جالب خواهد بود:یکی از دسته های گل خشک شده را انتخاب کن تا ویژگیهای اصلی شخصیتی‌ات را بشناسی!

گل 3

اگر گل سوم را انتخاب کنید، جایی در وسط می‌افتید. بسته به شرایط می توانید هم محافظه کار و هم ماجراجو باشید. شما برای سنت ارزش قائل هستید اما از شکستن قوانین در مواقع ضروری ترسی ندارید. شما منعطف و سازگار هستید و می توانید هم در محیط آشنا و هم در ناآشنا آرامش پیدا کنید. این توازن صفات شما را به فردی همه کاره تبدیل می کند که می تواند تقریباً در هر مکانی جا بیفتد.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب گل سفید استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آیا زن فضول راست میگه و زن سمت راست باردار نیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با جابجایی یک چوب کبریت معادله 8-2=1 را اصلاح کن!

 

 

شاید بپسندید

با دلیل بگوئید کدام زن از همسرش جدا شده است!؟

اگه 4 تا تفاوت دو تصویر کدو حلوایی را تو 10 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

با جابجا کردن 2 چوب کبریت، معادله نادرست 5×6=24 را اصلاح کنید!

یکی از 3 کیک را انتخاب کن تا بگم در تصمیم گیری های مهم چیکار می کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا