;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

 عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت با همسر واقعیش، خانم بازیگر چقدر لاغر و ناز بوده!

عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت: به تازگی  عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین فر در فضای مجازی منتشر شده که بسیار توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در این عکس هما سعادت سریال پایتخت در کنار همسر واقعی اش امیر جعفری با لباس عروس دیده می شود. گفته می شود که این عکس اولین عکس عروسی این زوج دوست داشتنی و خوشبخت سینما است که در فضای مجازی منتشر شده.

بیشتر بخوانید: مرجان “سریال نون خ” در باشگاه سوارکاری +عکس

جالب خواهید بود: آرایش غلیظ خواهر زاده اوس موسی “سریال پایتخت” در تبلیغات لباس سنتی+عکس

عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت

امیر جعفری و ریما رامین فر جزو بازیگران معروف و مشهور سینما و تلویزیون اند این دو بازیگر سال هاست که ازدواج کرده و دارای یک پسر بزرگ به نام آیین جعفری هستند. امیر جعفری و ریما رامین فر به تازگی در سریال جنگل آسفالت نیز با یکدیگر همبازی شده اند. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر عکس عزوسی این زوج خوشبتخت را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: امیر جعفری و فرزند جوانش در یک قاب+بیوگرافی و عکس های خانوادگی امیر جعفری!

 عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت

مختصر بیوگرافی ریما رامین فر

ریما رامین فر متولد پنجم فروردین ماه سال ۱۳۴۹ در شهر تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و نویسنده اهل ایران است که فعالیت‌های هنری خود را در سال ۱۳۷۶ با تئاتر و نمایش «شب بخیر مادر» آغاز کرد و با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در سال ۱۳۹۰، به اوج شهرت رسید. ریما رامین فر علاوه بر بازیگری در فیلمنامه نویسی نیز سابقه فعالیت دارد و نویسندگی مجموعه‌های طنز همچون «بدون شرح»، «کمربند‌ها را ببندیم» و «چارخونه» را برعهده داشته است. وی همچنین در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۷ به عنوان عضو هیئت داوران جشنواره حضور داشت. ریما رامین فر همچنین همسر امیر جعفری، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

مختصر بیوگرافی امیر جعفری

عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت، امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که در تاریخ 10 شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او اعلام کرده علیرضا جعفری بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم مهمان مامان در بین مردم شناخته شد برادرزاده اوست. امیر جعفری به مادرش همچون بسیاری از افراد علاقه وافر دارد و دعای خیر مادر همیشه در زندگی این بازیگر توانا بدرقه راهش بوده است.

امیر جعفری دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان در یک دوره دو ساله آموخت. او در سال آخر دبیرستان بود که به كلاس‌ های كانون تجربی كه استاد سمندريان در آنجا تدريس می كرد رفت و تمرين بازيگری را شروع كرد. او به قدری سرگرم كلاس‌ های تئاتر شد كه در دانشگاه مشروط شد و اين موضوع بسیار برای آقای بازیگر گران تمام شد، درنتیجه به طور جدی تصميم گرفت که بازيگری را بسیار قوی دنبال كند. نخستین فعالیت حرفه ای امیر جعفری در حوزه بازیگری در تئاتر رقص کاغذ پاره‌ها به کارگردانی آقای یعقوبی در سال 1377 شکل گرفت. او بازی در سینما را با نقش آفرینی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ در سال 1380 آغاز کرد و فعالیت تلویزیونی اش را هم در همان سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح استارت زد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پایتخت با همسران واقعی خودشان+عکس های عاشقانه دو نفری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا