;
تفریح و سرگرمی

هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی قاتل شوهر : معماهای تصویری در اینترنت بسیار مودر توجه کاربران قرار گرفته است. این معماها در کنار آنکه می تواند یک تمرین و ورزش خوب برای مغز شما باشد، همچنین می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. شما برای آنکه بتوانید این معماها را حل کنید نیاز دارید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. این مسئله می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شود.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

به باور کارشناسان افزایش فعالیت مغزی می تواند زمینه خوبی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به سلامت باشد. تغذیه سالم و همچنین افزایش فعالیت های مغزی می تواند یک زندگی سالم را به همراه داشته باشد. مجله خبری چشمک به صورت مرتب بازی های فکری متنوع و به خصوص جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون شناسایی قاتل شوهر با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

آزمون شناسایی قاتل شوهر

همان گونه که اشاره شد مجله خبری چشمک به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد.  در آزمون شناسایی قاتل شوهر ، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

در تصویر آزمون شناسایی قاتل شوهر، دو زن را به جرم قتل دستگیر کرده اند.هردو زن فردی را به قتل رسانده اند. اما یکی از زنان، همسر خود را به قنل رسانده است. به نظر شما کدامیک از زنان این کار را کرده است؟ دلیل خود را بگوئید.

آیا شما می توانید با کمک تصویر موجود، کسی که همسر خود را به قتل رسانده است را شناسایی کنید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاتل شوهر نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. 5 ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

آزمون شناسایی قاتل شوهر

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد دروغگو در هواپیما:آیا مرد درون هواپیما واقعا یک زندانی فراری است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه:فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوهر

اگر به این بخش از متن رسیده اید، باید گفت که به احتمال زیاد پاسخ را پیدا کرده اید و تنها تلاش می کنید پاسخ خود را با پاسخ وب سایت تطبیق دهید. اگر هم پاسخ را پیدا نکرده اید، می توانید با دقت بیشتری به تصویر آزمون شناسایی تعداد فرزندان نگاه کنید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

در صورت سوال گفته شده است که هر دو قاتل هستند. نگاهی به زن سمت چپ بیندازید. وضعیت او نشان می دهد که او عضوی از گروههای مافیایی است و احتمالا فردی از اعضای یک گروه رقیب را به قتل رسانده است. اما زن سمت راست کاملا مشخص است که یک زن خانه دار است. یکی از چشمان او سیاه شده است و لباس پاره شده او حاکی از یک کشمکش بوده است. اما مهمتربن نشانه ای که ما به این نتیجه رسیدیم که این زن قاتل شوهر خود است، انگشتر حلقه ای است که در دست چپ خود دارد.

شاید بپسندید: اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش خون آشام: کدامیک از سه نفر زیر خون آشام است؟!

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش جنایتکار: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل شوهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

ملا نصرالدین و داستان دیگ: دیگ همسایه ملا نصرالدین بچه به دنیا می آورد!

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار:کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

با تست شخصیت شناسی حیوان مورد علاقه خود را بهتر بشناسید!!

آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر:فکر می‌کنید چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

آزمون شناسایی احمق ترین آدم: فرد احمق تصویر چه کسی است!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب و خداقوت حضور عوامل محترم چشمک.
    بابت این سایت و معماها کمال تشکر و قدردانی را از شما دارم.زیرا که باعث شده در محل کار خود مخصوصا در شیفت شب سرگرم شده و دقدقه های ذهنی من تا حدود زیادی کاهش یافته و آرامش اعصاب خوبی به دست بیاورم و هر روز مشتاق معماهای جدید شما هستم و حتما به سایت شما سرمیزنم و خودم را ارزیابی میکنم.
    امیدوارم که همچنان به کار ارزشمند خود ادامه داده
    و با به معماهای جدید و به روز بازهم باعث خوشحالی و آسودگی خیال افرادی مانند بنده باشید. انشاالله که در پناه خدا سالم و سربلند باشید.

    1. سپاس از همراهی شما جناب خشنود گرامی. از نظر نیک شما سپاسگزاریم. امیدوارم همواره با وب سایت خودتان همراه بوده و ما را از نقطه نظرات و دیدگاههای خود مطلع بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا