;
تفریح و سرگرمی

یه نابغه میتونه 4 تفاوت بین 2 عکس گربه و سگ را تشخیص بده؟

آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ: آیا برای چالش آماده ای؟ تفاوت را ببینید و قدرت مشاهده خود را آزمایش کنید! ببینید چند تفاوت در این تصویر می توانید پیدا کنید.  چالش امروز یافتن چهار تفاوت بین دو تصویر سگ و گربه در کمتر از 10 ثانیه است. این بازی به چشم تیزبین، تمرکز تیز و حافظه خوب نیاز دارد. مطمئناً بهترین ها را در همه بازیکنان نشان می دهد زیرا توانایی آنها را در شناسایی سریع اشیاء و به خاطر سپردن جزئیات آزمایش می کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ همراه شوید.

چه بازیکن با تجربه ای باشید و چه تازه وارد این نوع بازی ها شوید، مطمئنا اوقات خوبی را سپری خواهید کرد و چیز جدیدی یاد خواهید گرفت. خوب چرا امتحانش نکنیم؟ مهارت های خود را بیازمایید. آیا به جزئیات توجه دارید؟ آیا فکر می کنید برای تشخیص تفاوت بین سگ و گربه چیزهایی که لازم است دارید؟ خوب، اگر پاسخ مثبت است، پس این چالش فقط برای شماست! ما دو تصویر با چهار تفاوت ظریف آماده کرده ایم.

شاید بپسندید: هوش ریاضیاتی ات را ارزیابی و آخرین معادله را حداکثر در 15 ثانیه حل کنید!

آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ

اگر مشکل به نظر می رسد نگران نباشید، به معنای سرگرم کننده است، بنابراین وقت خود را صرف کنید و از چالش لذت ببرید! Spot the different یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که برای موفقیت به چشمانی تیزبین و رفلکس های سریع نیاز دارد. برای اطمینان از اینکه شما آن را تیز کرده اید، حتماً روی تمام جزئیات تمرکز کنید، مانند تغییرات کوچک رنگ، موقعیت اشکال یا اشیا، و هر گونه تفاوت ظریف دیگر بین دو تصویر.

مراقب ساعت باشید؛ سعی کنید در طول 10 ثانیه پیشرفت خود را حفظ کنید تا بتوانید هر چهار تفاوت را قبل از اتمام زمان پیدا کنید! با تمرین کافی و توجه به جزئیات، می توانید هر تفاوت را در کوتاه ترین زمان شناسایی کنید.

شاید بپسندید:یکی از این خانما وضع مالیش خوب نیست، کدومیکی هست!؟

آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ

احتمالاً بپسندید: به شانس و سرنوشت اعتقاد داری یا نه!؟ | یکی از پل ها را برای عبور انتخاب کن تا بهت بگم!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: برق کار و لوله کشی با یکدیگر مشغول کار در یک ساختمان هستند،یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود!

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

جواب آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ

آیا 4 تفاوت بین این دو عکس را مشاهده کرده اید؟ مهارت های کارآگاهی خود را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید آنها را پیدا کنید یا خیر!  برای موفقیت در چالش نقطه تفاوت، باید مهارت های مشاهده، توجه به جزئیات و حافظه خوب داشته باشید. مهم است که بتوانیم تفاوت های ظریف بین دو تصویر به ظاهر یکسان را پیدا کنیم. انجام این نوع بازی به خواننده کمک می کند تا با وادار کردن او به تفکر دقیق و توجه به جزئیات، مهارت های شناختی خود را توسعه دهد.

احتمالاً بپسندید: چیستان: چهار انگشت و یک شست دارد اما نه استخوان دارد و نه مغز!

.

.

.

شاید بپسندید: هر دو زن مدعی هستند که کیف دوشی قرمز رنگ مال اونه، کدومیکی راست میگه!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: 3 تا تفاوت بین این دو تا سگ بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ:  همچنین با ایجاد ارتباط بین دو تصویر و به خاطر سپردن محل تفاوت ها به تقویت حافظه کمک می کند. این مهارت ها برای بزرگسالان مهم هستند زیرا به فعال نگه داشتن مغز و هوشیاری کمک می کنند. حل این نوع پازل ها می تواند یک فعالیت بسیار لذت بخش باشد که می تواند به کاهش استرس کمک کند. به کسانی که 4 تفاوت را در کمتر از 10  ثانیه پیدا کردند تبریک می گویم!

شاید بپسندید:حکایت خیاط دغل و شاگرد زرنگ از سری داستان های ادب فارسی!

شناسایی تفاوت گربه و سگ

 احتمالاً بپسندید:  اگه میخای بفهمی درونگرا هستی یا برونگرا به تصویر نگاه کن و بگو اول چی دیدی!؟

شما می توانید آزمون شناسایی تفاوت گربه و سگ را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مردی که از داروخانه دیب می خواست!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان انیشتین و راننده اش!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام رفتارت باعث میشه بیشتر به چشم اطرافیانت بیای، برا فهمیدن کافیه یکی از خورشیدها را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

 فقط یه زبل نابغه در یک نگاه، خوکچه رو بین مرغ ها تشخیص میده!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: ماریا کدوم مسیر رو برای عبور انتخاب کنه تا بدون خطر به شهر برسه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: پدر نوزاد کدوم یکی از این دو تا مرد هست!؟

شاید برایتان جالب باشد

با جابجایی یک چوب کبریت، معادله اشتباه 8+5-6=4 را تصحیح کنید!

اگه باهوشی تو یه نگاه کودک ربا را شناسایی کن!

چیستان: دهان بزرگ و صدا بلندی دارد، می بلعد و تمیز می کند!

 اول چه حیوونی تو عکس دیدی تا بگم در برابر انتقاد، واکنشت چیه!؟

احتمالاً بپسندید: داستان جالب کشاورز فقیر و بد بیار!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سه =

دکمه بازگشت به بالا