;
تفریح و سرگرمی

بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

بازی فکری ریاضی : چالش یا آزمون ریاضی امروز این گزینه است: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، 1+3= چیست؟ بازی های فکری اغلب شامل فعالیت هایی مانند بهبود حافظه و افزایش زمان واکنش است. فعال تر خواهید بود علاوه بر این، توانایی تفکر شما را افزایش می دهد، به این معنی که تفکر سریعتر، توانایی شناختی و سطح تمرکز نیز تأثیر مثبتی دارد. شما یاد خواهید گرفت که وظایف خود را به طور مستقل برنامه ریزی، برنامه ریزی و اجرا کنید.

اما مراقب باشید، بازی‌های فکری روی بینایی نیز تأثیر منفی می‌گذارند، بنابراین مطمئن شوید که فشار زیادی به چشمان خود وارد نکنید. بنابراین استفاده محدود و متعادل برای جلوگیری از اثرات منفی ضروری است. فکر می کنم وقت آن رسیده که دانش خود را آزمایش کنید. ما در اینجا به چالش اشاره کرده ایم و شما می توانید در آن شرکت کنید تا مغز خود را در یک تجربه خاص قرار دهید پس با بازی فکری ریاضی بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!

بازی فکری ریاضی

برای افزودن سرگرمی و چالش بیشتر، این بازی فکری را با یافتن پاسخ صحیح در زمان 10 ثانیه ای امتحان کنید. بازی فکری ریاضی یک معما ذهنی بسیار ساده و آسان است. شما برای حل بازی فکری ریاضی باید هنگام حل این معمای هوشمندانه مسئله را تجزیه و تحلیل کنید و به آن پاسخ دهید! این بازی های مغزی به شما مردم کمک می کند تا هوش و سطح هوش خود را به روشی نوآورانه آزمایش کنید. هنگام حل این پازل های بازی فکری، باید به طور کامل روی چیزی که باید حل کنید تمرکز کنید.

بنابراین ما با یک پازل جالب روبرو خواهیم شد. به تصویر زیر نگاه کنید تا متوجه شوید این مسئله ریاضی چیست. آیا می توانید این معمای ریاضی را حل کنید؟ اما اگر متوجه نشده اید، ما راه حلی برای این خستگی ذهنی در زیر آورده ایم. بیایید ابتدا نگاهی گذرا به این معمای هوشمندانه بیندازیم.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی دست بالای دست بسیار است!

بازی فکری ریاضی

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

پاسخ بازی فکری ریاضی

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این معمای ریاضی باورنکردنی هستید، ما پاسخ این معمای ریاضی را پیدا کرده ایم. برای یافتن پاسخ پایین نروید، چند دقیقه وقت بگذارید و سوال را تحلیل کنید. ما امیدواریم که بتوانید به این معمای گیج کننده پاسخ دهید.

شاید بپسندید: ضریب هوشی‌ات مثل هرکول پوآرو باشه، صاحب قایق تفریحی رو پیدا می کنی!

بازی فکری ریاضی

.

.

.

.

.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

پاسخ بازی فکری ریاضی: این فرمول A + B = ( B x B ) + A به حل معادله کمک می کند.

(4×4) + 3 = 19

(6×6) + 5 = 41

(7×7) + 2 = 51

(3×3) + 1 = 10

پس جواب 10 است.

شاید بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

پاسخ بازی فکری ریاضی

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از بازی فکری ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: صاحب اسب کیه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

چالش تصویری: آیا می توانید حیوان پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا