;
آرایش و زیباییسلامت

4 بهترین فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابرو + سلامت ابرو و مژه شما با این فرمول ها تضمین می شود!

فرمول گیاهی برای افزایش مژه:اگر مژه ها و ابروهای پرپشت و قوی دارید و یا اینکه به راحتی ریخته نمی شوید، باید گفت که  یا از نظر ژنتیکی بسیار خوش شانس هستید یا زیاد از ریمل یا آرایش استفاده نمی کنید. استفاده از ریمل، تغییر تعادل هورمونی با افزایش سن یا بیماری های مختلف باعث ریزش، شکستگی و در نتیجه کاهش مژه ها و ابروهای ما می شود. تقویت مژه ها و ابروها، جلوگیری از ریزش و افزایش آن ها مثل همیشه با روش های ساده و استفاده از مواد طبیعی امکان پذیر است.

وقتی به تقویت مژه و ابرو فکر می کنیم، بلافاصله روغن بادام شیرین به ذهنمان خطور می کند، درست است؟ بله درست است. این روشی است که سال ها و حتی قرن ها مورد استفاده قرار می گیرد و در دراز مدت به خوبی جواب می دهد.با این حال، این اطلاعات با تنوع روغن های گیاهی، تحقیق در مورد آنها و در دسترس تر شدن به روز شده است. فرمول های جدید و موثرتری پدید آمده است. با 4 بهترین فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابرو از سری مطالب زیبایی چشمک همراه باشید.در این مقاله ارایش و زیبایی چشمک به شما از فرمول های ساده ای می گوییم که به راحتی می توانید مواد تشکیل دهنده آن را پیدا کرده و تهیه کنید.

قبل از آنکه به این فرمول ها بپردازیم، چند قانون مهم و طلایی برای حفظ سلامت مژه و ابروها را فراموش نکنید:

شاید بپسندید: ابروهای پرپشت با ژل ابرو: ژل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟ + طرز تهیه ژل ابرو خانگی

قوانین طلایی برای حفظ و سلامت مژه و ابرو

قانون شماره 1: هرگز بدون پاک کردن آرایش نخوابید

حتی اگر افسرده باشید! مهم نیست، بدون پاک کردن آرایش نخوابید. شما در واقع دلایل را می دانید، اما به هر حال به شما یادآوری می کنیم: وقتی محصولات آرایشی برای مدت طولانی روی پوست می مانند، مانع تنفس پوست می شوند و پوست نمی تواند خود را تجدید کند.

بیشتر بخوانید: پرپشت شدن ابروها با ۷ روش خانگی شگفت انگیز

قانون 1 برای سلامت مژه و ابرو

شاید بپسندید: ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش: با این ترفندهای جالب لاک ناخن و آرایش تان را ست کنید!

به خصوص خوابیدن بدون پاک کردن آرایش چشم باعث تسریع تشکیل باکتری روی مژه های شما می شود. این نه تنها می تواند به مژه های شما آسیب برساند و باعث ریزش آنها شود، بلکه می تواند منجر به یک بیماری بسیار دردناک و آزاردهنده مانند التهاب ریشه مژه شود.

شاید بپسندید:مدل موی جوان کننده: این ۸ مدل مو شما را ۱۰ سال جوان تر از سن تان نشان می دهد!  

قانون 2: هرگز از وسایل آرایش دیگران حتی نزدیکان استفاده نکنید

همه ما با باکتری های خوب و بد در بدن خود زندگی می کنیم، سیستم ایمنی ما این تعادل را حفظ می کند. با این حال، یک باکتری که بدن شخص دیگری نسبت به آن ایمنی ایجاد کرده است، می تواند باعث ایجاد بیماری در بدن ما شود.

شاید بپسندید: جلوگیری از ریزش موها: بررسی باورهای غلط در مورد شامپوها که باعث ریزش مو می شوند

قانون 2 برای سلامت مژه و ابرو

استفاده از مواد آرایشی که توسط شخص دیگری استفاده می شود باعث می شود که باکتری های خارجی را به بدن خود وارد کنید و بدن شما ممکن است به چیزی که هرگز انتظار یا نخواسته اید واکنش نشان دهد.

شاید بپسندید: ایجاد چال گونه با آرایش: با این تکنیک های آرایشی ساده بدون جراحی چال گونه ایجاد کنید!

قانون 3: تاریخ انقضای محصولات آرایشی خود را بررسی کنید

بسیاری از محصولات آرایشی طراوت و قابلیت استفاده خود را به مدت 6 تا 12 ماه پس از باز کردن حفظ می کنند. بیشتر از این زمان بسیار مضر است، زیرا باعث تشکیل باکتری های ناخواسته در محصول می شود.

شاید بپسندید: مدل موی جوان کننده: این ۸ مدل مو شما را ۱۰ سال جوان تر از سن تان نشان می دهد!  

قانون 3 برای سلامت مژه و ابرو

اکنون که قوانین طلایی برای حفظ سلامت مژه ها و ابروها را دانستیم بیایید به روش ها و فرمول هایی برسیم که مژه ها و ابروهایی سالم و قوی را برای شما به ارمغان می آورد. بیایید ابتدا بررسی کنیم که به چه مواد اولیه ای نیاز خواهیم داشت. با مطلب 5 بهترین فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابرو با ما همراه باشید.

احتمالاً بپسندید: فواید خرما: ۷ خاصیت شگفت انگیز خرما که از آن بی خبرید!

4 فرمول گیاهی برای افزایش مژه: مواد پایه

مواد ضروری ما عبارتند از: روغن زیتون، روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن آووکادو، روغن اسطوخودوس، ژل آلوئه ورا، روغن یا آمپول ویتامین E، چای سبز.

بیشتر بخوانید: آرایش صورت مناسب موی مشکی: با موی مشکی چگونه آرایش کنم تا جذاب و باکلاس باشم؟

فرمول گیاهی برای افزایش مژه

استفاده از هر یک از این مواد به تنهایی به تقویت مژه ها و ابروهای شما نیز کمک می کند. اما اگر از مخلوط‌های خاصی استفاده کنید، می‌توانید نتایج سریع‌تر و واضح‌تری دریافت کنید.

ما فرمول های زیر را با توجه به تاثیر آنها از ملایم تا قوی رتبه بندی کرده ایم. به عبارت دیگر، اگر مژه ها و ابروهای شما قوی هستند، دو تای اول را بمالید و اگر می خواهید ریزش نکنند و تغذیه شوند، دو تای آخری را اگر می خواهید قوی تر و سریعتر تکثیر شوند، بزنید.

احتمالاً بپسندید: ماندگاری سایه چشم: پرایمر چشم خانگی ترفندی بی نظیر برای ماندگاری سایه چشم + دستورالعمل

چای سبز

اولین فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابرو با چای سبز تهیه می شود. نخستین قدم این است که آرایش چشم خود را پاک کنید. بلافاصله پس از آن، چای سبز خود را در نصف لیوان آب داغ به مدت 5 دقیقه دم کنید. یک گلوله پنبه ای را در چایی که دم کرده اید آغشته کنید و می توانید با فشار دادن ملایم به پایین مژه ها، چشمان خود را آغشته کنید.

ماسک خانگی چین و چروک: ۵ ماسک طبیعی برای از بین بردن فوری چین و چروک!

چای سبز

چای سبز باقی ته مژه را به خوبی تمیز، از ریختن آن جلوگیری و چشمان شما را آرام می کند. اطمینان حاصل کنید که چای گرم است و فشار زیادی به چشم خود وارد نکنید. رگ های چشم شما ممکن است آسیب ببینند و مژه های شما تحریک شوند.

بیشتر بخوانید: ابروهای پرپشت با ژل ابرو: ژل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟ + طرز تهیه ژل ابرو خانگی

روغن زیتون

روغن زیتون خالص و مرغوب اصلی ترین ماده طبیعی با اثرات معجزه آسا برای پوست و مو و همچنین مژه و ابرو است. لذا دومین فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابروست. در صورت امکان از روغن زیتون بکر فشرده سرد استفاده کنید.

شاید بپسندید: ابروهای نچرال و پرپشت: چگونه ابروی طبیعی و پر داشته باشیم؟

فرمول گیاهی برای افزایش مژه

روغن زیتون به تنهایی موثر خواهد بود. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در ظرف کوچکی بریزید و هر شب قبل از رفتن به رختخواب با یک پنبه یا با انگشت آن را روی مژه ها و ابروهای تمیز شده خود بمالید. در عرض 1 ماه متوجه نتایج خواهید شد.

احتمالاً بپسندید: اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن: برای زیبایی چشم ها از این ۴ اشتباه هنگام سایه زدن خودداری کنید!

روغن کرچک

روغن کرچک روغنی است که از نوعی حبوبات به دست می آید و قرن ها برای افزایش مو، ابرو و مژه استفاده می شود. هنگامی که با فرمول زیر استفاده می شود، مژه هایی بسیار قوی برای شما ایجاد می کند و همچنین ابروهای شما را افزایش می دهد. فرمول گیاهی برای افزایش مژه با روغن کرچک به این شرح است:

شاید بپسندید: ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: چگونه مژه هایی بلند و زیبا داشته باشیم!

فرمول گیاهی برای افزایش مژه

مواد لازم: 1 قاشق چایخوری روغن کرچک، 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل و روغن زیتون، 1 آمپول ویتامین E یا 1 قاشق چایخوری روغن ویتامین E

طرز تهیه: همه مواد را در ظرفی مخلوط کرده و هر شب قبل از رفتن به رختخواب با پنبه یا با انگشت روی ابروها و مژه های تمیز بمالید. در مدت زمان بسیار کوتاهی نتیجه را خواهید دید.

شاید بپسندید: زیبایی زنان چینی: ۱۶ راز زیبایی زنان چینی و چاق نشدن آن ها فاش شد!

تقویت و افزایش طول و مراقبت از مژه با ریمل مژه طبیعی

فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابرو با روغن اسطوخودوس: این فرمول با افزودن چند ماده ایجاد می شود. روغن اسطوخودوس برای رشد مژه عالی است، اما اگر چشمان شما بسیار حساس است یا حساسیت چشمی دارید، روغن اسطوخودوس را از این فرمول حذف کنید.

احتمالاً بپسندید: اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن: برای زیبایی چشم ها از این ۴ اشتباه هنگام سایه زدن خودداری کنید!

فرمول گیاهی برای افزایش مژه

شاید بپسندید: چاق شدن صورت در یک هفته: با این روش های ساده در یک هفته صورت تان را چاق و برجسته کنید.

مواد لازم: 1 قاشق چایخوری روغن کرچک، 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل و روغن زیتون، 1 آمپول ویتامین E یا 1 قاشق چایخوری روغن ویتامین E، 1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا، 5 قطره روغن بادام، در صورت تمایل: 2 قطره روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس یک روغن ضروری با خواص ضد باکتری است. بنابراین می تواند باکتری های انباشته شده در ریمل هایی که برای مدت طولانی استفاده می کنیم را از بین ببرد. بسته به مقدار محصول موجود در آن، 1 تا 3 قطره به ریمل خود اضافه کنید. استفاده از آن راحت تر خواهد بود، بوی خوبی خواهد داشت و کمتر به مژه های شما آسیب می رساند.

شاید بپسندید:

خواض اسطوخودوس: با این گیاه نیازی به پزشک نیست + ۱۳ خواص جادویی

 پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا