;
آرایش و زیباییدنیای مد

10 نکته و ترفند آرایشی که برای داشتن یک آرایش شیک به آن نیاز دارید+آموزش گام به گام

نکات مهم برای آرایش: برای ایجاد درخشان ترین آرایشی که تا کنون داشته اید به محصولات خاصی نیاز دارید. در این لیست نه تنها کرم پودر و هایلایتر، بلکه سایر مواد لازم برای آماده سازی پوست برای آرایش درخشان را نیز خواهید یافت. ما برای شما ۱۰ مهمترین نکات مهم برای آرایش را برای شما انتخاب کرده ایم. با بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک و مطلب نکات مهم برای آرایش  همراه شوید.

شاید بپسندید: روش رنگ کردن انواع لباس جین در خانه + راهنمای کامل

نکات مهم برای آرایش

برخی از این نکات برای داشتن یک آرایش شیک که باید به آنها توجه داشته باشید ارائه شده است. این نکات عبارتند از:

مرطوب کننده

برای آرایش پوستی درخشان، باید پوست خود را قبل از آرایش آماده کنید. برای این کار، می‌توانید یک مرطوب‌کننده بدون روغن و بر پایه آب انتخاب کنید که تاثیری ملایم روی پوست شما بگذارد. کرم مرطوب کننده با SPF 20 دقیقاً مرطوب کننده ای است که در ماه های تابستان به آن نیاز دارید. با مواد فعال موجود در این مرطوب کننده بر پایه آب، پوست خود را قبل از آرایش تغذیه، محافظت و مراقبت می کنید. این کرم به دلیل محافظت SPF 20 به محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید نیز کمک می کند و به لطف ساختار سبکی که دارد می توانید قبل از آرایش از آن استفاده کنید.

ماسک ورقه ای

ماسک های ورقه ای ممکن است دارای موادی باشند که به پوست شما کمک می کند روشن تر به نظر برسد. به خصوص ماسک های حاوی ویتامین C اثر روشن کنندگی روی پوست شما ایجاد می کند. اگر فکر می کنید پوست شما رنگ پریده به نظر می رسد، می توانید با ماسک ویتامین C به پوست خود کمک کنید شاداب و روشن به نظر برسد. شما می توانید از این ماسک استفاده کنید که با مشتقات طبیعی ویتامین C موجود در آن، پوست شما را درخشان کرده و درخشندگی سالمی به آن می بخشد، به خصوص در روزهایی که فکر می کنید پوستتان خسته است و پوستتان را برای آرایش پوستی درخشان آماده می کند.

نکات مهم برای آرایش

آب حرارتی

اگر فرصت استفاده از ماسک را ندارید، می توانید پوست خود را با اسپری آب حرارتی احیا کرده و آن را برای آرایش آماده کنید. آب حرارتی دارای خواص تسکین دهنده و محافظتی بر روی پوست شما است. آب حرارتی پوست را تسکین و نرم می کند و اثر آنتی اکسیدانی نیز دارد. لذا به آب حرارتی نیاز دارید و قبل از آرایش 2 تا 3 دقیقه صبر کنید. علاوه بر این، هر زمان که در طول روز به آن نیاز داشتید، می توانید با اسپری کردن آن بر روی پوست خود شادابی داشته باشید.

پایه آرایش

پس از مرطوب کردن و احیای پوست، به یک پایه آرایش نیاز خواهید داشت. اگر واقعاً می خواهید پوستی درخشان داشته باشید، باید مطمئن شوید که از پایه آرایشی درخشان استفاده می کنید. با پایه آرایش می توانید پوست خود را ابریشمی و براق کنید و ظاهری درخشان به پوست خود ببخشید. با استفاده از این محصولات می توانید به تنهایی از آن در زیر کرم پودر خود استفاده کنید، می توانید پوست بسیار درخشان تری داشته باشید.

فونداسیون آرایش

می توان گفت مهمترین عنصر آرایش برای داشتن پوستی درخشان، فونداسیون است. برای درخشان به نظر رسیدن، ابتدا باید از استفاده از فونداسیون هایی که خاصیت مات کنندگی دارند خودداری کنید. فونداسیون با فرمول حاوی ویتامین C به شما این امکان را می دهد که پوست درخشان تری داشته باشید و درخشندگی خود را تا 32 ساعت حفظ کنید. علاوه بر اینکه در برابر آب و عرق مقاوم است، می توانید با خیال راحت این کرم پودر را که دارای SPF 25 است، در ماه های گرم تابستان انتخاب کنید.

کانسیلر

یکی از ضروری ترین اقدامات برای آرایش پوستی درخشان، پوشاندن تیرگی زیر چشم با کانسیلر مناسب است. برای اینکه چشمانتان روشن و براق به نظر برسد، می‌توانید از کانسیلر فوری پاک کن ضد پیری زیر چشم خود استفاده کنید. با انتخاب رنگ کانسیلر که مناسب شماست، می توانید عیوب خود را پنهان کنید و در قسمت هایی که می خواهید روی پوست خود ظاهر روشن تری داشته باشید. با استفاده از این کانسیلر می توانید در تمام طول روز پوستی درخشان داشته باشید که به شما ظاهری درخشان و شاداب می دهد.

رژگونه

پدر تابستان می توانید رژگونه مایع را برای گونه های روشن و درخشان انتخاب کنید. رژگونه با رنگ رز فلش به شما کمک می کند تا گونه هایی گلگون و مناسب داشته باشید. این رژگونه را می توانید با ساختار کرمی خود به راحتی بمالید که گرمای طراوت و طبیعی را روی گونه هایتان به شما می بخشد و حالت ابریشمی را روی گونه های خود خواهید داشت.

روشنگر

البته یک آرایش درخشان بدون هایلایتر کامل نمی شود. اگر می‌خواهید یک آرایش روشن برای ماه‌های تابستان داشته باشید، می‌توانید با یک هایلایتر خوب، درخشندگی فوق‌العاده‌ای به چهره خود بدهید. با استفاده از روشن کننده که برای همه رنگ های پوست قابل استفاده است، می توانید در تابستان بدون اینکه اثر چسبناکی روی صورت خود احساس کنید، درخشندگی فوق العاده ای داشته باشید.

نکات مهم برای آرایش

پالت روشن کننده

هنگام خرید هایلایتر، می توانید یک پالت هایلایت را برای اعمال رنگ های مختلف به جای یک رنگ انتخاب کنید. می توانید به راحتی از پالت روشن کننده در هر رنگ آرایشی استفاده کنید و به شما این امکان را می دهد که فوراً پوست خود را روشن و درخشان کنید.

مه صورت

می‌توانید با یک مه‌آلود زیبای صورت، آخرین لمس درخشان را به آرایش خود اضافه کنید. با استفاده از ماست صورت آب نارگیل با فرمول روغن نارگیل پالمر در هر زمان که به آن نیاز داشتید، می توانید آرایش خود را تازه کنید و با مرطوب شدن پوست خود را روشن تر نشان دهید. می‌توانید در طول روز هر دفعه که می‌خواهید ماست صورت را بمالید که به لطف محتوای آب نارگیل، فوراً پوست شما را شاداب و مرطوب می‌کند و حاوی موادی مانند پارابن و سولفات نیست.

 

برایتان جالب خواهد بود

از بین بردن موهای زائد پشت لب با این روش شگفت انگیز طب سنتی

۱۰ تفاوت شلوار جین اورجینال با شلوار لی فیک که نمی دانستید!

بهترین مدل های حلقه ازدواج و نامزدی جدید و شیک 1403+عکس

اثر دستمال مرطوب در پاک کردن آرایش روی پوست که نمی دانستید!

مدل های شیک و باکلاس گردن آویز طلا +عکس

چطور یک خانم خوش تیپ و با وقار باشیم + رازهای مهم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =

دکمه بازگشت به بالا