;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

سریال های جدید تلویزیون بعد نوخ و هفت سر اژدها

سریال های جدید تلویزیون: تلویزیون یکی از مهم‌ترین ابزارهای جوامع مدرن است و سریال های تلویزیونی یکی از بهترین ابزارهای انتقال ارزشها در زندگی اجتماعی به حساب می‌آیند. در دهه جدیدی که در حال پشت سر گذاشتنش هستیم تعداد مخاطبان تلویزیون با کاهشی محسوس نسبت به گذشته همراه است اما باید بگوییم که این روزها سریال‌های جدیدی در راه‌اند که شاید بتوانند همچون گذشته مخاطبان را جذب نمایند، بخشی از این سریال ها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین‌اند، سریال‌هایی که در کنداکتورهای مختلف به آنتن شبکه‌های یک و سه سیما خواهند رسید.

سریال های جدید تلویزیون

در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به معرفی سریال‌های جدید در راه تلویزیون می پردازیم.

بیشتر بخوانید: بازیگر خردسال سریال علاءالدین بعد از 31 سال الان کجاست و چیکار می کنه+عکس

۱.سریال طنز بدل

سریال بدل به کارگردانی و نویسندگی علی مسعودی (علی مشهدی) در 26 قسمت پخش خود را آغاز می کند. سریال بدل در ژانر کمدی قصه‌های یک محله را روایت می‌کند و درباره خانواده‌ای است که سال‌هاست عطاری دارند و از پدربزرگ تا پدر خانواده به این حرفه مشغول بودند که اکنون اتفاقاتی برای‌شان رخ می‌دهد. شهرام قائدی، پریسا مقتدی،عرفان آصفی، آوا رزازان، ابوالفضل رجبی و…از بازیگران سریال بدل هستند.

بیشتر بخوانید: همسر و دختران زیبای بازیگر نقش سلمان «سریال نون خ» +عکس و بیوگرافی

جالب خواهید بود:  عکس عروسی هما سعادت سریال پایتخت با همسر واقعیش، خانم بازیگر چقدر لاغر و ناز بوده!

سریال های جدید تلویزیون

۲.سریال رخنه

سریال های جدید تلویزیون، سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که بازیگرانی چون امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی و… در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال های جدید تلویزیون

۳.هشت پا

سریال های جدید تلویزیون، سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که فیلمبرداری آن در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت، به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد. این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی و مبارزه با مواد مخدر است که در آن سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و… بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: عکس بهاری و شیک شیرین “سریال نون خ” که حس خوبی به بیننده میده+عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا