;
آرایش و زیباییدنیای مد

ماندگاری فر مو: از این ۸ تکنیک هوشمندانه برای افزایش ماندگاری فر مو با بابلیس استفاده کنید!

ماندگاری فر مو: فر کردن مو با بابلیس یکی از روش های کم خطر برای سلامت و زیبایی موها است. اما یکی از مشکلاتی که خانم ها با فر کردن مو با بابلیس دارند این است که فر موها پس از چند ساعت باز می شوند و موها تخت و صاف می شوند. با این حال نگران نباشید، ترفندهای خاصی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها فرموهای تان را بیشتر نگه دارید. در مطلب امروز دنیای مد ماندگاری فر مو با ترفندهای خاصی بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: 10 مهمترین علت نازک شدن مو در زنان که با رفع این عوامل می توانید موهایی سالم و زیبا داشته باشید!

تکنیک های ساده برای افزایش ماندگاری فر مو با بابلیس

۱.آماده سازی

ماندگاری فر مو، اگر موهای شما سبک و کم حجم باشد فر کردن آن به زمان بیشتری نیاز دارد، برای داشتن موهای سبک شما به محصولات سبکی برای شستشو موهای تان نیاز دارید، نرم کننده ها و شامپوهای سبک را امتحان کنید تا موهای شما را به پایین نکشاند، به لحاظ منطقی، شما نمی توانید از موهای سنگین انتظار داشته باشید تا به علت وزن زیاد مقاوم بمانند، چرا که می توان با اسپری آنها را مقاوم کرد.

احتمالاً بپسندید: پاک نشدن خط چشم: ۸ ترفند حرفه ای برای ماندگاری خط چشم در تمام طول روز!  

ماندگاری فر مو

۲. ابتدا موهای تان را خشک کنید

ماندگاری فر مو، ترفند این است که به سادگی آن ها را خشک نکنید بلکه در عوض آن خم شوید و موهای تان را آویزان کنید و سپس خشک کنید، اگر دستگاه حالت دهنده و پخش کننده مو داشته باشید مشاهده خواهید کرد چگونه موهای تان بعد از خشک کردن حجیم شده است.

۳.خنک کردن فرها

همیشه قبل از این که فر کردن مو را ترک کنید، ابتدا موهای تان را خنک کنید، زمانی که موهای تان را گرم کرده اید و با سنجاق های بابلیس میچرخانید، مانند این است که یک کوکی تازه را در اجاق فر قرار میدهید، آهن فرکننده مو یا همان بابلیس، با گرم کردن موهای تان این کار را انجام می دهد و آن ها را نرم و منعطف می کند. بنابراین تا زمانی که خنک نشده اند، آنها را آزاد نکنید زیرا کوتیکول مو برای تنظیم و بسته شدن نیاز به زمان دارد.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

۴.از زود برداشتن بابلیس اجتناب کنید

اکثر آموزش ها از شما می خواهند تا بابلیس را حدود ۱۰-۲۰ دقیقه نگه دارید، ،این امر برای افزایش حجم مو و آماده شدن عالی است. اما اگر میخواهید در مهمانی ها موهای تان مقاوم و فر باقی بمانند، یک استاندارد وجود دارد که می گوید صبر کنید تا موهای تان خنک شوند، به خصوص برای افرادی که موهای جذاب و انبوه دارند.

ماندگاری فر مو، هرچه بیشتر آنها را نگه دارید فر های شما بیشتر باقی خواهد ماند، فقط توجه کنید فر ماندن موها ممکن است به موها آسیب برساند.

بیشتر بخوانید: موهای نازک: ۳ دستور العمل خانگی روغن مو برای موهای نازک

ماندگاری فر مو

۵.برای خرید ابزارهای خوب سرمایه گذاری کنید

ماندگاری فر مو، شما برای چیزهایی که پول بیشتری پرداخت می کنید ضمانتی را برای کیفیت بهتر آن میخواهید، البته نه برای همه چیز اما این برای فر کننده مو صدق می کند. فروشگاه های بزرگی که برندهای بیگانه را حراج میزنند ،ممکن است ارزان باشند، اما کیفیتی را ارائه نمی دهند که عمر دستگاه بیشتر از ضمانت آن باشد.

ماندگاری فر مو، اگر موهای شما نمی توانند طولانی مدت فر بمانند، خودتان را سرزنش نکنید بلکه دستگاه را سرزنش کنید. زیرا بطور بالقوه به موهای شما آسیب میرساند ، بنابراین از یک دستگاه بهتر استفاده کنید که این یک سرمایه گذاری برای کیف پول و سلامت موهای شما است.

۶.از سایز درست میله استفاده کنید

ماندگاری فر مو، در حالی که ممکن است مدل های فانتزی موها جذاب به نظر برسند، اما توجه کنید که هر میله ی بزرگی ممکن است گزینه ی خوبی برای شما نباشد. اندازه میله ها به نوع موی شما بستگی دارد، میله بزرگ ممکن است برای شما جادویی باشد. اما یک میله کوچک تر انتخاب کنید و از نتیجه آن شگفت زده شوید. علاوه براین اگر به دنبال موهای فر هستید میله های کوچکتر نیز می توانند آن کار را به نحو احسنت انجام دهند.

ماندگاری فر مو

۷.استفاده درست از نرم کننده ها و شامپوها

همان طور که قبلا ذکر کردیم، نرم کننده ها و شامپوهای سنگین موی شما را پایین می کشند، خصوصا اگر اینکه به تازگی فر کرده باشید و بشویید. محصولاتی با رطوبت سبک تر انتخاب کنید تا موهای سبکی داشته باشید و سپس فر کنید تا موهای تان را خشک نکنند. اگر موهای تان به طور طبیعی خشک است، نرم کننده و شامپوی مخصوص را انتخاب کنید یا از فر کردن آن خودداری کنید.

۷.شیوه اسپری زدن

ماندگاری فر مو، ثابت ماندن فرها به شیوه اسپری زدن نیز مربوط می شود. اسپری ها با حفاظت از گرما کمک به حداقل خراب شدن فرها می کنند، قبل از فر کردن موهای تان را اسپری کنید.

بیشتر بخوانید: شکنندگی موهای سر: ۷ ترفند ساده برای جلوگیری از شکنندگی مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا