;
دنیای مد

۱۱ مدل زن کره ای که زیبایی و جذابیت خیره کننده ای دارند + عکس

زیباترین مدل های زن کره ای: زنان کره ای به خاطر اندام ظریف و زیبایی پوست شان همواره مورد توجه هستند. به خصوص مدل های زن کره ای زیبایی و جذابیت خیره کننده ای دارند. در ادامه مطلب دنیای مد با ۱۱ زیباترین مدل زن کره ای آشنا می شوید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۱.کیم سو ان

کیم-سو-اِن متولد 6 سپتامبر سال میلادی 1989 است. او یک بازیگر زن و مدل کره جنوبی است. او در نقش فوق العاده اش در فیلم تلویزیونی Boys Over Flowers ، محبوب و شناخته شد . کیم-سو-اِن برای اولین بار در فیلم Two Guys در سال 2004 شناخته و دیده شد .

زیباترین مدل های زن کره ای، همچنین در سال 2015 در فصل 4 سریال We Got Married توانست یک نقش مهم را بر عهده بگیرد و به غیر از بازیگری و مدلینگ، او یک اسنوبردر خوب و ملی کشورش می باشد.

احتمالاً بپسندید: تغییر رنگ چشم بدون جراحی و لیزر فقط با یک ادویه امکان پذیر شد!

زیباترین مدل های زن کره ای

احتمالاً بپسندید: اعتراف جنجالی جنیفر درباره فرزندانش؛ جنیفر لوپز خود را گناهکار می داند!!

۲.بی سزی

او در تاریخ 10 اکتبر سال 1994 متولد شده است که با نام Suzy شناخته شده و مشهور است. او یک خواننده ، مدل و بازیگر کره ایی می باشد و یکی از اعضای گروه دخترانه به اسم Miss A under JYP Entertainment می باشد . او همچنین یک دیگر از عواملی که باعث شناخته تر شدن او شدند، بازی فوق العاده و ملودرامش در فیلم Uncontrollably Fond می باشد .

Bae Suzy ، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای نمایشی از سئول می باشد و در سال های اولیه زندگانی اش در برخی از برند های آنلاین به عنوان مدلینگ بود که بعدها به دلیل محبوبیتش Madame Tussauds ، از هنگ کنگ یک مجسمه از او ساخت.

شاید بپسندید: از بین بردن لک صورت با 7 روش خانگی شگفت انگیز!

زیباترین مدل های زن کره ای

شاید بپسندید: از شایعه تا واقعیت: تصاویر ازدواج ایلان ماسک با رباتی به نام کاتانلا

۳.هن هو جو

زیباترین مدل های زن کره ای، متولد 22 فوریه سال 1987 می باشد که یکی از بازیگران کره ایی و پیشرو در مدلینگ می باشد . او به دلیل نقش های پیشرو اش در W-Two Worlds، Heritage Heritage و Dong Yi مشهور شد. او همچنین در فیلم Cold Eyes ، در سال 2013 توانست بهترین بازیگر نقش مکمل زن را با تفاوت زیاد کسب نماید. او با تعداد زیادی از جوایزی که در خوانندگی و بازگیری و مدلینگ کسب کرده است، شناخته شده است.

شاید بپسندید: صورت پر، شکم لاغر با یه نسخه ارزون گیاهی!

زیباترین مدل های زن کره ای

شاید بپسندید: با کمک این مواد طبیعی موهای خوشرنگ، درخشان و زیبا داشته باشید!+ طرز تهیه و استفاده

۴.کیم سا رنج

متولد 12 ژانویه 1978 که یک بازیگر و مدل کره جنوبی می باشد. او بیشتر به دلیل نقش هایی که اخیرا در تلویزیون داشت، معروف و مشهور شد. اوهمچنین به عنوان زن موفق در سال 2000 شناخته شد . از سوی دیگر او در سال 2001 در کره جنوبی هدیه بهترین بازیگر زن را داشت . او کار خود را با بازی اش در تلویزیون در سال 2000 آغاز کرد و به غیر از بازیگری اش و مدلینگ بودنش ، در کارهای خیریه ایی نیز شرکت می کند.

شاید بپسندید: زیباترین لب ها: با این لبا‌س‌ ها حتما باید رژ قرمز بزنید!

زیباترین مدل های زن کره ای

11 مهمترین اسرار زیبایی پوست زنان کره ای+ با رعایت این اصول پوستی روشن و زیبا خواهید داشت!

۵.یون این هی

زیباترین مدل های زن کره ای، متولد 3 اکتبر سال 1998 می باشد که در زمینه هایی مانند خوانندگی ، بازیگری ، کارگردانی و مدلینگ فعالیت دارد . او همچنین یک عضو فعال گروه دختران به نام Baby Vox به موفقیت رسید . Yoon Eun-hye تنها 15 سال سن داشت که کارش را شروع کرد. او با این گروه از سال 1999 تا سال 2005 همکاری داشت .

او در فیلم هایی مانند Marry Him If You Dare ، Missing You ، My Fair Lady ، The 1st Shop of Coffee Prince ، Princess Hours توانست ایفای نقش داشته باشد. او توانست بسیاری از جوایز را در زمینه های بازیگری و خوانندگی کسب کند.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان برای زیبایی حیرت انگیزشان از این ترفندهای ساده استفاده می کنند!

زیباترین مدل های زن کره ای

احتمالاً بپسندید: با روتین ضد پیری جنیفر لوپز شما هم جوان بمانید!

۶.جو آرا

متولد 11 فوریه سال 1990 می باشد که یکی از محبوب ترین و برجسته ترین بازیگران کره جنوبی است . او در سریال های تلویزیونی با اسم های Reply ، she is best known for starring ، screen presence دارای یکی از برترین نقش های اصلی بود و توانست محبوبیت خاصی بین مردم کره جنوبی کسب نماید . او در زمینه سرگرمی از سال 2003 شروع به فعالیت کرد.

شاید بپسندید: معجزه گوجه فرنگی برای پوست:برای داشتن پوستی روشن و صاف ماسک های گوجه فرنگی را امتحان کنید!

زیباترین مدل های زن کره ای

احتمالاً بپسندید: تیپ پاییزی شیک: با این ترفندهای ساده در پاییز خوش تیپ و باکلاس می شوید!

۷.پارک جی یون

زیباترین مدل های زن کره ای، متولد 7 ژوئن سال 1993 می باشد که یک خواننده ، مدل و بازیگر کره ایی می باشد .

او همچنین در به عنوان یکی از اعضای فعال گروه دختران کره جنوبی به نام T-ara و T-ara N4 می باشد و که سطح انرژی منحصر بفردی دارد و بیشتر به دلیل عملکرد فوق العاده اش شناخته شده است.

احتمالاً بپسندید: چهره بدون آرایش سلنا گومز: او با انتشار این عکس ها اعتماد بنفس خود را به رخ کاربران کشید!

زیباترین مدل های زن کره ای

احتمالاً بپسندید: صاف کردن موها در خانه با نوشابه: دیگر نیازی به کراتین تراپی ندارید!

۸.جین جی هیون

متولد 30 اکتبر سال 1981 می باشد که به عنوان Gianna Jun شناخته شده است. او یک مدل کره ایی و یک بازیگر کره ایی می باشد. او در کمدی رمانتیک به نام My Sassy Girl ، دارای نقش قابل توجهی بود و توانست بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود . این کمدی یکی از پرطرفدارترین کمدی های کره محسوب می شد که توانست ایفای نقش کند.

احتمالاً بپسندید: اگر به این 8 کار عادت داری، آنها را کنار بذاز چون ضریب هوشی ات رو پایین میاره!

زیباترین مدل های زن کره ای

احتمالاً بپسندید: قطع ریزش مو با نسخه های شگفت انگیز پیاز

۹.پارک هین بیول

زیباترین مدل های زن کره ای، متولد 17 نوامبر سال 1984 در سئول کره جنوبی که یک بازیگر و مدل کره ایی می باشد. او تحصیلاتش را در دانشگاه کونکوک گذراند و از سال 2002 تا کنون در مدلینگ فعالیت دارد.

او با نقش های زیبا و بی نظیرش در بازیگری و طرح های جذابش در مدلینگ معروف و مشهور می باشد.

اختمالاً بپسندید: ۵ ویژگی فیزیکی خاص که درصد کمی از مردم جهان دارند؛ شما هم جزو آن‌ها هستید؟

زیباترین مدل های زن کره ای

برایتان جالب خواهد بود: ماسک صورت پاییزی: این ۶ ماسک پوست پاییزی رو همه خانمها امتحان کنن!

۱۰.لی هان نی

متولد 2 مارس سال 1983 که در زمینه هایی مانند بازیگری ، مدلینگ ، موسیقی کلاسیک فعالیت دارد و یکی از گیاهخواران کره ایی با نمایش تلویزیونی اش می باشد که در مسابقات برترین زن سال 2007 ، که در مکزیکو سیتی برگزار شد ، نماینده کشورش بود و توانتس رتبه سومین زن زیبا در جهان را کسب کند.

شاید بپسندید: ۴ بهترین رنگ رژ لب برای سفید دیده شدن دندان ها!

زیباترین مدل های زن کره ای

شاید بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

۱۱.سونگ هی کیو

زیباترین مدل های زن کره ای، متولد 22 نوامبر سال 1981 که یک زن مدل و بازیگر کره جنوبی می باشد که توانتس با بازی در فیلم های تلویزیونی مانند Descendants of the Sun ، That Winter ، the Wind Blows ، Full House و Autumn in My Heart محبوبیت زیادی کسب نماید . او همچنین به عنوان بهترین ستاره هالیو شناخته می شود و در فیلم های محبوب کره ایی به اسم The Queens ، My Brilliant Life ، The Grandmaster ، Hwang Jin Yi توانست ایفای نقش نماید.

بیشتر بخوانید: زیباترین و جذاب ترین زنان جهان اهل کدام کشورند؟ + عکس

زیباترین مدل های زن کره ای

احتمالاً بپسندید

رفع خشکی مو در پاییز با ۱۰ روش شگفت انگیز خانگی!

بیشتر بخوانید: ۷ نرم‌کننده‌ی خانگی فوق‌العاده برای موهای و خشک و فر در پاییز

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. لطفا اشتباه نکنید اون عکسی که برای هان هیو جو گذاشتید مربوط به کیم یو جونگ هست و خیلی دختر زیبایی هست ولی این دو نفر باهم فرق می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا