;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از افراد کافه می تواند یک قاتل باشد!؟

سوال تصویری شناخت قاتل کافه: معماها و سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. جالب است بدانید که تصویر معمای شناخت قاتل در کافه پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یک ساعت نزدیک به هزار مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند و بدانند چه کسی از افراد حاضر در کافه، یک قاتل است؟

بر همین اساس مجله خبری چشمک نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است. با مجله خبری چشمک و یک ازمون جذاب دیگر یعنی سوال تصویری شناخت قاتل کافه همراه باشید.

سوالات هوش تصویری بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. بر همین اساس از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید. پژوهشگران حوزه سلامت معتقدند که انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که اگر گریه کند می‌میرد!؟

 

سوال تصویری شناخت قاتل کافه

همان گونه که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع میتواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به سوال تصویری شناخت قاتل کافه شما با تصویری از یک کافه روبرو هستید که چند نفری در آن حضور دارند. بنا به گفته سازنده این معما، یکی از این چند نفر، یک قاتل است. به نظر شما کدامیک از افراد ذیل قاتل است؟ دلیل منطقی شما چیست؟

زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پایخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشمان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر سوال تصویری شناخت قاتل کافه ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: عروسک خرسی را بین خرس های قهوه ای واقعی پیدا کنید!

سوال تصویری شناخت قاتل کافه

شاید بپسندید: ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناخت قاتل کافه

ایا توانستید در زمان مشخص شده قاتل را با ذهن تحلیلی و منطقی خود شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ و ارائه یک تحلیل هستید، بهتر است زمان بیشتری در اختیار داشته باشید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود که بیشتر فکر کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناخت قاتل کافه: در نگاه اول همه افراد اشاره کرده اند که خانم کافه چی قاتل است چرا که پودری را درون فنجان مرد ریشو می ریزد. ولی این احتمال بسیار کم است. به واقع مرد ریشو یک قاتل است. نگاه کنید که درون جیب او یک اسلحه کلت کمری قرار دارد.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دو عبارت دیگر، پاسخ عبارت آخر را پیدا کنید!

جواب سوال شناخت قاتل کافه

امیدوارم از سوال تصویری شناخت قاتل کافه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 اگر در نگاه اول اشتباه کافه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

با پیدا حرف متفاوت تصویر، اثبات کن که قدرت تمرکز و دیدت مثل عقابه!

حکایت قدیمی آبجی قورباغه | زن ساده دل و ابلهی که با ندانم کاری، شوهرش را تا پای چوبه دار برد!

ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه!؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!

 با شناسایی مادر کودک اثبات کن که از هرکول پوآرو باهوش تری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =

دکمه بازگشت به بالا