;
فیلم و سریال

پرنسس های دیزنی واقعاً چه شکلی بودند!

چهره واقعی پرنسس های دیزنی: پرنسس های والت دیزنی کارتونی همیشه یادآور خاطرات شیرین و فانتزی بسیاری از کودکان هستند. بخش شیرین کودکی بسیاری از ما را شخصیت‌های فانتزی و پرماجرای کتاب داستا‌ن‌ها رقم زدند. این شخصیت‌ها، از موجودات عجیب و غریب گرفته تا پرنسس‌هایی همچون سفید برفی و سیندرلا، سفرهای خیالی به یادماندنی به دنیای خود را برایمان به یادگار گذاشتند. کمپانی والت دیزنی تقریباً همه این پرنسس‌ها را در قالب انیمیشن ارائه و این قصه‌ها را برای کودکان و حتی بزرگسالان جاودانه کرد.

شاید بپسندید:واقعیت های جالب در مورد قرون وسطی که همه فیلم ها نادرست به تصویر می کشند!

چهره واقعی پرنسس های دیزنی

تا کنون کارتون‌های بسیاری درباره شخصیت فیلمهای پرنسسی ساخته شده‌ است. اما نکته قابل تأمل راز شناسایی چهره واقعی این پرنسس هاست؛ چیزی که شاید تا به حال به آن فکر نکرده‌ایم و یا شاید هم خیلی‌ها را کنجکاو کرده باشد. دختران دیزنی چیزی فراتر از چهره‌ها و نام‌های زیبا دارند. با این مقاله از بخش فیلم و سریال مجله خبری چشمک همراه شده و چهره واقعی پرنسس های دیزنی را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: بازسازی چهره واقعی شخصیت های دیزنی بر اساس هوش مصنوعی!

Snow White, Snow White and the 7 Dwarfs

سفیدبرفی که هر دو والدین خود را در سنین جوانی از دست داده‌است، یک شاهدخت است که با «ملکه»، نامادری شریر و خونسرد خود، زندگی می‌کند. ملکه از ترس اینکه زیبایی سفیدبرفی بیشتر از زیبایی او باشد، او را مجبور می‌کند که به عنوان خدمتکار برایش کار کند و روزانه از آینه جادویی خود می‌پرسد که «چه‌کسی زیباترین است». سال‌ها آینه همیشه جواب می‌دهد که «ملکه زیباترین است»، که او را خشنود می‌کند.

شاید بپسندید: فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

یک روز، آینه جادویی به ملکه اطلاع می‌دهد که سفیدبرفی اکنون زیباترین در تمام سرزمین است. در همان روز، سفیدبرفی با شاهزاده‌ای که آواز او را می‌شنود ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود. ملکه با عصبانیت به شکارچی خود دستور می‌دهد که سفیدبرفی را به جنگل ببرد، او را بکشد و قلب او را در یک جعبه جواهرات برگرداند. شکارچی نمی‌تواند خود را مجبور به کشتن سفیدبرفی کند و نقشه ملکه را برای او فاش می‌کند. او سپس از سفیدبرفی می‌خواهد که به جنگل فرار کند و هرگز برنگردد.

شاید بپسندید: عوارض جانبی مصرف سیر: در مصرف سیر احتیاط را فراموش نکنید!

شاید بپسندید: تغییر چهره سلبریتی های مشهور در طول دهه ها که نشان از تغییرات زیاد است!

Esmeralda, The Hunchback of Notre Dame

بیشتر بخوانید: استایل جذاب و متفاوت طناز طباطبایی چشم همه رو درآورد، خانم چقدر تغییر کرده!

Aurora, Sleeping Beauty

شاید بپسندید: عکس دیده نشده ساعد سهیلی پس از ازدواج پربازدید شد!

Cinderella,Cinderella

قدیمی‌ترین نسخهٔ شفاهی شناخته شدهٔ داستان سیندرلا، داستان یونانی باستان از رودوپیس است. یک کشیش یونانی که در مستعمرهٔ ناوکراتیس در مصر زندگی می‌کرد و نام آن به معنی «گونه‌های گلگون» است. جغرافی‌دان یونانی استرابون، این داستان را برای نخستین بار (کتاب ۱۷، ۳۳) ثبت کرده‌است، عقاب یکی از صندل‌های خود را از خدمتکار خود ربود و آن را به منف منتقل کرد؛ و در حالی که پادشاه در فضای باز، عدالت را اجرا می‌کرد، عقاب وقتی به بالای سرش رسید، صندل را به دامان خود پرتاب کرد؛ و پادشاه، هم با فرم زیبای صندل و هم با عجیب و غریب بودن این واقعه، برانگیخت، مردان را از هر جهتی در جست‌وجوی زنی که صندل پوشیده بود، به کشور فرستاد؛ و هنگامی که در شهر نوکراتیس یافت شد، او را به ممفیس آوردند، همسر پادشاه شد . . .

شاید بپسندید: انگار این افراد ماشین زمان دارند:سلبریتی های امروز به همراه همزادهایشان در قرون گذشته!

یک راوی رومی، آلیان (حدود ۱۷۵- حدود ۲۳۵) بعداً این داستان را در تاریخ متفرقه خود که کاملاً به زبان یونانی نوشته شده، گزارش کرده‌است. داستان آلیان، داستانی که استرابون گفته بود، بسیار نزدیک است، اما می‌افزاید: نام سلطان مورد نظر پسامتیکوس بود. روایت آلیان نشان می‌دهد که داستان رودوپیس در تمام دوران باستان، محبوبیت داشته‌است.

احتمالاً بپسندید: عکس بدل ناصرالدین شاه قاجار که اصلاً با خودش مو نمیزنه!

احتمالاً بپسندید: راز زنان مصری که در ۵۰ سالگی، پوست ۲۵ ساله دارند!

Megara, Hercules

احتمالاً بپسندید:  بینی عمل شده بازیگران: بازیگران مرد و زن ایرانی که از عمل بینی خود راضی نیستند و چهره شان زیبا نشده + عکس

Merida, Brave

پرنسس مریدا با مادرش ملکه الینور، پدرش پادشاه فرگوس و برادران سه‌قلوی بازیگوشش هامیش، هوبرت و هریس در قرون وسطی در پادشاهی اسکاتلندی دان‌بروخ زندگی می‌کند. الینور تلاش می‌کند تا مریدا را متقاعد کند که یک شاهدخت کامل باشد. با این حال، مریدا از سوار شدن بر اسبش، آنگوس، در ارتفاعات و تمرین تیراندازی با کمان و شمشیربازی لذت می‌برد. او این مهارت‌ها را از پدرش به ارث برده‌است.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های مجموعه “شرک” اگر انسان بودند چه شکلی بودند!

احتمالاً بپسندید: تولد لاکچری دختر دردانه دیوید بکهام چشم همه رو درآورد + عکس

Anna, Frozen

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی مورد علاقه شما اگر انیمه بودند چه شکلی می شدند!؟

Belle, Beauty and the Beast

احتمالاً بپسندید: جشن عروسی لاکچری بهرام رادان در گرجستان: لباس عجیب عروس همه رو حیرت زده کرد + عکس

Rapunzel, Tangled

راپانزل یا راپونزل (به آلمانی: Rapunzel) یک افسانه آلمانی است که اولین بار در سال ۱۸۱۲ توسط برادران گریم ضبط شده و به عنوان بخشی از قصه‌های برادران گریم منتشر شد. داستان برادران گریم اقتباسی از افسانه راپونزل اثر فردریش شولتز (۱۷۹۰) است که ترجمه‌ای از پرسینت (۱۶۹۸) توسط مادمازل د لا فورس بود که خود تحت تأثیر پتروسینلا (۱۶۳۴) یک داستان ایتالیایی از جیامباتیستا باسیل قرار گرفته بود.

این داستان به عنوان نوع ۳۱۰ آرنه تامپسون («دوشیزه در برج») طبقه‌بندی شده‌است.طرح آن در رسانه‌های مختلف مورد استفاده و تقلید قرار گرفته‌است. معروف‌ترین جملۀ آن این است: «راپانزل، راپانزل، موهایت را پایین بینداز تا بالا بیایم».

احتمالاً بپسندید: سنت های جالب از فرهنگ های مختلف دنیا که تا به حال کمتر شنیده اید!

شاید بپسندید: اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

Elsa, Frozen

السا (Elsa) از آرندل پرنسس پنجاه و سومین انیمیشن والت دیزنی (Walt Disney) است که قدرت جادویی یخ را دارد. این شخصیت خیالی از یکی از کاراکترهای داستان هانس کریستین اندرسن (Hans Christian Anderson) به نام ملکه برفی الهام گرفته شده. السا کیست؟ السا فرزند پادشاه اگنار (King Agnarr) و ملکه ایدونا (Queen Iduna) است و یک خواهر به نام آنا (Ana) دارد. سنینی که السا را در انیمیشن فروزن می‌بینیم بین 8 تا 24 سال است. در واقع السا باید یک شخصیت منفی می‌شد اما دیزنی روند را تغییر داد.

شاید بپسندید: اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

چهره واقعی پرنسس های دیزنی

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

احتمالاً بپسندید

تشخیص آیفون اصل و فیک + ۱۲ شگرد ساده برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی!

شاید بپسندید:تنها وارث ۸ ساله تاجر بزرگ الماس راهبه شد و ترک دنیا کرد + عکس

احتمالاً بپسندید: ۸ بازیگر معروف که حین ساخت فیلم و سریال ناگهانی فوت کردند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا