;
فیلم و سریال

شیرین سریال نون خ در اسکله بریس چابهار با استایل زیبای بلوچی+عکس

ندا قاسمی در چابهار: این بازیگر متولد 1366 در کرمانشاه است. ندا قاسکی بازیگر تئاتر و تلویزیون و صداپیشه رادیو  است. او با ایفای نقش «شیرین» در مجموعه تلویزیونی نون خ، شناخته شد.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس ندا قاسمی در چابهار در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید: مرجان “سریال نون خ” در باشگاه سوارکاری +عکس

جالب خواهید بود: آرایش غلیظ خواهر زاده اوس موسی “سریال پایتخت” در تبلیغات لباس سنتی+عکس

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نون خ

وی از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را شروع کرد. سپس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه‌های مختلف با این مرکز همکاری کرد و از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول شد. وی همچنین دانشجوی دکترای رشته شیمی آلی در دانشگاه تهران است.

وی در کنار بازیگری در تئاتر و تلویزیون به حرفه دوبله نیز مشغول است. در سن ۲۰ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد. همچنین با نقش آفرینی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را کسب کرد.

وی درباره نقش شیرین و داستان ازدواجش گفت: «هر چه بیشتر پیش می‌رویم نویسنده شخصیت‌ها را در بازیگران بیشتر می‌بیند و طبیعتاً نسبت به قبل بیشتر دستش می‌آید که چه اتفاقاتی را برای بازیگر بنویسد و او را درگیر چه ماجراها و ویژگی‌هایی کند.» ندا قاسمی در سریال رادیویی قلب بنفش به کارگردانی میرطاهر مظلومی نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

شاید بپسندید: عکس های گلنار معشوقه اسماعیل “سریال گیل دخت” بیرون سریال+زیباتر و جذاب تر

احتمالا بپسندید: چهره واقعی زهرمار خان “سریال گیل دخت” همه را شوکه کرد +عکس

عکس ندا قاسمی در چابهار

ندا قاسمی از جمله بازیگرانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت محدودی دارد، اما با این حال تصاویر جالب وزیبایی از خودش را منتشر می کند. او در یکی از آخرین پست های خود تصویری زیبا از اسکله بریس منتشر کرده است. با عکس ندا قاسمی در چابهار همراه باشید.

 

ندا قاسمی در چابهار

 

اسکله بریس از پرطرفدارترین اسکله‌های نزدیک چابهار است که در طول سال‌های اخیر گردشگران بسیاری برای تماشای زیبایی‌های آن به چابهار سفر کرده‌اند. از میان سواحل جنوبی کشور، سواحل خلیج فارس بیشترین شهرت را دارند؛ در حالی که سواحل دریای مکران در حوالی چابهار از سواحل منحصربه‌فرد صخره‌ای در ایران است.

در سال‌های اخیر محدودیت‌ها برای بازدید از سواحل اطراف چابهار کاهش یافته است و افراد زیادی برای بازدید از اسکله‌های اطراف چابهار به این منطقه سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران اسکله و ساحل بریس را از زیباترین جاهای دیدنی چابهار می‌دانند. با توجه به بکر بودن ساحل بریس، در حال حاضر امکانات زیادی در این منطقه وجود ندارد؛ اما زیبایی‌های چشم‌نواز این ساحل، بازدید از آن را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در سفر به چابهار تبدیل می‌کند.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: عکس های دیدنی از همسر و دختران زیبای جمشید هاشم پور !

احتمالا بپسندید: عکس های امیر آقاجمالیِ قصه های تا به تا که 35 ساله شده +زمین تا آسمان فرق کرده!

بیشتر بخوانید: چهره و استایل متفاوت و باکلاس بهبود فریبا “سریال پایتخت” که دیگه قابل شناخت نیست+عکس

جالب خواهد بود: تغییر چهره ناراحت کننده بازیگر النگ و دولنگ در 55 سالگی اش+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا