;
فیلم و سریال

سرنوشت واقعی کایو دوست اوشین در سریال چه بود!؟ | عکس های بازیگر نقش کایو در 68 سالگی!

سرنوشت واقعی کایو دوست اوشین: با بازپخش سریال اوشین در شبکه تماشا و زنده شدن خاطرات آن دوران، یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان دیدن چهره بازیگران سریال اوشین در حال حاضر و بعد از گذشت 40 سال از ساخت این سریال است. بعد از رونمایی از عکس الان اوشین و همسرش ریوزو، نوبت به خانم کایو دوست اوشین میرسد که دیدن چهره همچنان شادابش در آستانه 70 سالگی

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال ضمن ارائه جدیدترین عکس های ترومی آزوما بازیگر نقش کایو سریال اوشین، به بررسی سرنوشت واقعی کابو دوست اوشین در سریال خواهیم پرداخت.

عکس های جدید ترومی آزوما بازیگر نقش کایو سریال اوشین

 

 

 

 

سرنوشت واقعی کایو دوست اوشین

بیوگرافی ترومی آزوما بازیگر نقش کایو سریال اوشین

خانم کایو با نام اصلی ترومی آزوما (Terumi Azuma) در 12 آگوست 1956 در ایتاباشی، توکیو، ژاپن به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردانی است که برای بازی در چندین فیلم و سریال مشهور است که اصلی ترین آنها برای ما ایرانی ها، سریال سالهای دور از خانه یا همان اوشین است.

سرنوشت کایو در سریال سال های دور از خانه

کایو دختر بزرگ خانواده ثروتمندی است که اوشین در خانواده آن ها مشغول به کار شده است. داستان زندگی و مرگ کایو در فیلمی که از صدا و سیما پخش می شود در هاله ای از ابهام است. اما ما در این نوشته قصد داریم داستان واقعی زندگی کایو در فیلم اوشین را به اختصار بیان کنیم.

سرنوشت واقعی کایو دوست اوشین

کایو تنها وارث کاگایا است اما به شدت به نقاشی و ادبیات علاقه مند است. او نه علاقه ای به تصاحب کاگایا دارد و نه به تقویت مهارت های زنانه برای داشتن یک ازدواج خوب اهمیت می دهد.

اوشین و کایو هر دو به مردی به نام کوتا که یک عضو جنبش کارگری بوده و تحت تعقیب است علاقه مند می شوند. در این میان کایو به امید اینکه کوتاه به عشق او پاسخ دهد حاضر می شود با کوتا به توکیو فرار کرده و قید ثروت کاگایا را بزند.

یک سال بعد از مرگ سایو خواهر کایو در اثر ذات الریه، اوشین در قهوه خانه ای در منطقه گینزا به کایو برخورد می کند. کایو در آن قهوه خانه به عنوان پیشخدمت کار می کرد. اوشین متوجه می شود که کوتا تحت تعقیب است و کوتا و کایو کمتر یکدیگر را ملاقات می کنند. کایو بعد از اطلاع از مرگ سایو خواهرش حاضر می شود به ساکاتا بازگردد.

مادر کایو پس از بازگشت دختر تدارک ازدواج کایو با پسر سوم یکی از فروشندگان به نام برنج اوزاکا را می دهد. کایو قصد دارد مجددا فرار کند اما مادربزرگش او را در حالت فرار می بیند و پس از اینکه او را به حالت سکته و مرگ می بیند حاضر می شود بماند و با آن پسر ازدواج کند.

پس از ازدواج اوشین با ریوزو و پس از بچه دار شدنشان یک روز نامه ای از کایو دریافت می کند که می خواهد برای دیدن بچه آن ها به توکیو بیاید. اما بعدا مشخص می شود که او می خواهد از زندگی با مردی که دوست ندارد فرار کرده و برای دیدن کوتا به توکیو بیاید. پس از ملاقات آن ها با یکدیگر کوتا می گوید که تنها دلیلی که با او ملاقات کرده عذرخواهی برای ترک او در گذشته است. همچنین کایو بالاخره متوجه می شود که در تمام این سال ها اوشین همان کسی بود که کوتا دوستش داشت. بنابراین کایو تصمیم می گیرد به ساکاتا بازگردد و وارثی برای ادامه تجارت خانوادگی خود داشته باشد.

سرنوشت واقعی کایو دوست اوشین

پس از چند سال، زمانی که اوشین در ساکاتا زندگی می کند باخبر می شود که همسر کایو که در حال حاضر با کایو صاحب بچه نیز هستند، خودکشی کرده است. کوتا از اوشین می خواهد که به دیدن کایو رفته و ۱۰۰ ین به او کمک کند.

زندگی کایو در محله بدکاره‌ها

وقتی ریوزو آدرس کایو را می بیند، به اوشین می گوید که قبل از زلزله، اینجا محله بدنامی بوده است. اوشین این حرف را زمانی باور می کند که خود به آنجا می رود و با یک کایوی در هم شکسته مواجه می شود. در واقع همسر کایو تمامی دارایی کاگایا را روی مشتقات برنج سرمایه گذاری کرده اما ورشکسته می شود. پس از این پولی برای کایو باقی نمی ماند تا بتواند هزینه های درمان مادرش که پس از مرگ پدرش در بستر بیماری افتاده است را بدهد. بنابراین حاضر می شود در چنین جای بدنامی کار کند. اکنون حتی پولی ندارد تا خاکستر پدر و مادرش را دفن کند.

مرگ غم انگیز کایو

اوشین تصمیم می گیرد پسر کایو که نوزومی نام دارد را با خود برده و او را بزرگ کند. زمانی که صبح روز بعد به نزد کایو می رود متوجه می شود که او مرده است. کایو که معده ضعیفی داشت شب پیش مقدار زیادی ساکی خورده و در اثر استفراغ شدید خونی و در اثر خفگی می میرد.

اوشین نامه ای از کایو در میان وسایلش پیدا می کند. کایو می‌دانست که عمر زیادی ندارد، اما پس از ملاقات دوباره با اوشین، می‌دانست که می‌تواند نوزومی را به اوشین بسپارد. اوشین قسم می خورد که از آن روز به بعد نوزومی را پسر خودش خواهد دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

دکمه بازگشت به بالا