;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

شادی مختاری با دکلره کردن موهایش، کاملا تغییر چهره داده است+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی شادی مختاری: این بازیگر جوان و تازه کار که بعد از سریال نمایش خانگی محبوب شد متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او در رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی و در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده است. او پس از اتمام تحصیلش در رشته علوم ارتباطات اجتماعی در کلاس های بازیگری در آکادمی های مختلف شرکت کرد.در ادامه با بیوگرافی شادی مختاری و جدیدترین عکسهای این بازیگر و بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال همراه باشید.

جالب خواهد بود: شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین : آرزو دارم همسر رونالدو و هووی جورجینا شوم!

بیشتر بخوانید:معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

بیوگرافی شادی مختاری

این بازیگر جوان در سال 97، با قبولی در تست انتخاب بازیگر، برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی انتخاب شده و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت.

فیلم هفت و نیم، در هفت اپیزود داستان دخترانی را روایت می کند که قرار است عروسی آنها در جمعه برگزار شود اما هر کدام با مسئله ای مواجه می شوند. در این فیلم ندا جبرائیلی ، هستی مهدوی ، آناهیتا افشار ، فرشته حسینی ، شیدا خلیق ، افسانه کمالی ، متین حیدری نیا ، شادی مختاری ، محمدرضا غفاری ، علیرضا کمالی نژاد ، حسین مهری ، علیرضا استادی و رؤیا جاویدنیا به هنرمندی پرداخته اند.

جالب خواهد بود: شوخی بامزه بهنوش بختیاری با عکس قبل عملش، خانم قبل عمل یکی دیگه بوده!

بیشتر بخوانید: آنباکس جنجالی کادوی نفیسه روشن + عکس

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه است و همزمان با کلاس های بازیگری فعالیتش را با تئاتر و بعد فیلم کوتاه شروع کرد. او بعد از بازی در جزیره در شبکه نمایش خانگی به شهرت زیادی رسید و به زودی احتمالا سوپر استار می‌شود.

شادی مختاری در سال 98 به جمع بازیگران سریال دلدار به کارگردانی جمشید و نوید محمودی در رمضان سال 98 پیوست. او در این سریال ایفاگر نقش ندا، همسر رامین و و زنداداش رونا بود.

این هنرمند جوان که توانست با استعداد خود در فیلم هفت و نیم توجه نوید محمودی کارگردانی این فیلم را جلب کند در سریال دلدار با بازیگرانی همچون پریوش نظریه ، الناز حبیبی ، محمدرضا غفاری ، نیما رئیسی ، سوگل خلیق و همایون ارشادی همکاری کرد.

شادی مختاری در جدیدترین تجربه هنری خود، در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم بازیگر نقش صحرا شد.

او در این سریال خبرنگار جسوری است که در عشق شکست خورده و تحقیر شده است اما در برخورد با ارشد شاهنگ که از خانواده اصیل و ثروتمندی است، با تصمیم گیری های ماجراجویانه خود وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دچار تغییرات اساسی می کند.

نقش مقابل او را امیر مقاره ایفا می کند که خواننده گروه ماکان بند است و در اولین تجربه بازیگری خود، شخصیت ارشد شاهنگ را بازی می کند.

در سریال جزیره بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسام منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، اکبر زنجانپور ، امیر کاظمی ، حمیدرضا پگاه ، سامیه لک ، زهیر یاری ، مینا وحید ، السا فیروزآذر ، شهروز دل افکار ، پاوان افسر ، بهنام تشکر ، بیتا فرهی و امید روحانی نقش آفرینی می کنند.

شادی مختاری علاوه بر بازیگری، نقاشی را به طور حرفه ای دنبال کرده و عکاسی مستند و روزنامه نگاری را نیز انجام داده است.

او به ورزشهایی همچون سوارکاری و شنا علاقه داشته و ساعاتی را به مطالعه کتاب و دیدن فیلم در اوقات فراغت خود اختصاص می دهد.

خانواده

مدتی این شایعه مطرح شد که پدر شادی مختاری به عنوان سرمایه گذار در پروژه سریال جزیره نقش داشته اما این خبر ازسوی شادی مختاری تکذیب شد. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

احتمالا بپسندید: تغییر چهره خواهر دکتر قریب در سریال روزگار قریب پس از 20 سال+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: بازیگر کودک فیلم مشهور خانه دوست کجاست پس از 37 سال+عکس

عکس های جدید شادی مختاری

شاید بپسندید: هما سعادت بیرون سریال پایتخت با پسر خوش تیپش +پسرش روز تولدش اینجوری سورپرایزش کرد!

احتمالا بپسندید: روایت تکان دهنده شهاب حسینی درباره زندگی اش!

 

بیوگرافی شادی مختاری

بیشتر بپسندید: تیپ و استایل جدید ملیکا شریفی نیا پس از کاهش وزن شدید+عکسش میگه این اون نیست!

احتمالا بپسندید: عکس منوچهر هادی و خانم بازیگر که قبلا منتشر نشده بود!

 

بیوگرافی شادی مختاری

او به تازگی عکس های زیبایی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده و از ظاهر جدیدش رونمایی کرد. همانطور که می بینید خانوم بازیگر موهایش را دکلره کرده که باعث تغییر ظاهرش شده است. در قسمت زیر تصاویر رونمایی از چهره جدید شادی مختاری با موهای رنگ شده را قرار داده ایم.

شادی مختاری

شادی مختاری با انتشار این عکس در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهند…

شادی مختاری

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: دمت ازدمیر بازیگر سریال ترکی پرنده سحرخیز با تیپ و استایل بهاری+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: 10 زیباترین بازیگران زن ترکیه در سال 2024+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا