;
فرهنگ و هنر

بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

بیوگرافی سالار سعیدی: وی بازیگر نقش کودکی بهمن در سریال سرزمین مادری متولد 1372 بوده که با سریال سرزمین مادری به شهرت رسید او تجربه بازی در حج پاکان و یکی برای همه ، مامان بهروز منو زد را دارد سالار سعیدی او در سال 1392 در سریال سرزمین مادری تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

بهمن یکی از نقش های مهم سریال سرزمین مادری بوده که سالار سعیدی موفق شده نقش آن را بازی کند. با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک و مطلب بیوگرافی سالار سعیدی همراه باشید.

شاید بپسندید: طراحی پرنسس های جنگجو کشورهای مختلف + تصاویر بخش اول

بیوگرافی سالار سعیدی

سالار سعیدی متولد 1372 در تهران بوده که سریال سرزمین مادری مهمترین تجربه بازیگری او به شمار می امده که با کمال تبریزی همکاری داشته است سالار سعیدی تاکنون در فیلم حج پاکان و یکی برای همه”، “مامان بهروز منو زد” بازی کرده است.

سوابق هنری

سالار سعیدی از بازیگران ایرانی است که از کودکی وارد سینما و تلویزیون شده است. او برای اولین با بازی در فیلم حج پاکان وارد بازیگری شد. اما بیشترین شهرتش به دلیل ایفای نقش در سرزمین مادری در نقس بهمن می باشد.

احتمالاً بپسندید: بازیگرانی که در کودکی به شهرت رسیدند | از ترلان پروانه تا علی شادمان!

سالار سعیدی

این مجموعه قصد به تصویر کشیدن اتفاقات و جریانات اجتماعی، سیاسی و تاریخی بین سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی را دارد. در دی ماه ۱۳۹۲ اولین قسمت سریال سرزمین کهن از شبکه سه سیما‌ پخش شد و سرانجام پس از سه قسمت به دلیل توهین به قوم بختیاری و تحریف تاریخ پخش سریال با توقف روبه‌رو شد.

سالار سعیدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در طول مسیر بازیگری در فیلم های یکی برای همه، مامان بهروز منو زد و … بازی کرده است.

شاید بپسندید: تصاویر زیبا از طراحی چهره نوزادان با ملیت های مختلف + بخش اول

سوابق بازیگری

احتمالاً بپسندید: طراحی هوش مصنوعی از بتمن با ملیت های مختلف + تصاویر بخش سوم

سالار سعیدی از بازیگران ایرانی است که از کودکی وارد سینما و تلویزیون شده است. او برای اولین با بازی در فیلم حج پاکان وارد بازیگری شد. اما بیشترین شهرتش به دلیل ایفای نقش در سرزمین مادری و حج پاکان می باشد.

سالار سعیدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در طول مسیر بازیگری در فیلم های یکی برای همه، مامان بهروز منو زد و تله تئاتر شیفت بعدی و… بازی کرده است. تله تئاتر شیفت بعدی درباره چند پرستار است در سال ۸۷ ساخته شده و آقای سعیدی در آن زمان که نوجوان بود در این فیلم تلویزیونی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: عکس های جالب و دیدنی از سارا حاتمی بازیگر زخم کاری+تصاویر

وی در همان زمان به دلیل بازی خوب و تسلط در بازیگری مرود تحسین قرار گرفت و اگر بازیگری را ادامه می داد می توانست یکی از ستاره های سینمای ایران باشد. اما متاسفانه ایشان بازیگری را ادامه نداده و گویا به شغل دیگری مشغول است. اطلاعات زیادی از این بازیگر در دست نیست اگرچه در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده اما در حق ایشان کم لطفی شده و درج اطلاعات و مصاحبه ای با این انجام نشده است.

شاید بپسندید: طراحی انیمیشن مردم کشورهای مختلف توسط پیکسار+عکس های بخش دوم

بهمن در سریال سرزمین مادری

سریال «سرزمین کهن» با نام فعلی سرزمین‌مادری از شبکه سه سینما و تماشا در حال پخش است. بهمن بهادری پسربچه ای در خانواده اعیانی به دنیا امده و پدرش محمودرضا بهادری و مادرش سوسن است. خانواده اش با رجال دربار رفت و آمد دارد و سپس وارد فعالیت های سیاسی میشود.

احتمالاً بپسندید: بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو بازیگر سریال چشم چران عمارت + تصاویر جذاب

بیوگرافی سالار سعیدی

احتمالاً بپسندید: طراحی لباس سنتی کشورهای مختلف با کمک هوش مصنوعی+ تصاویر بخش اول

سالار سعیدی بازیگر ایرانی است که در مجموعه سرزمین‌ مادری و فیلم سینمایی حج پاکان و فیلم “مامان بهروز منو زد” ایفای نقش کرده است. سالار سعیدی از بازیگران جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۹۲ در سرزمین مادری در نقش بهمن بازی کرده است. او در دهه ۷۰ در تهران به دنیا امده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او زمانی که کودک بود در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

شاید بپسندید: میترا حجار با نقش سوسن در سرزمین مادری خیلی خوب حس تنفر و ترحم را در مخاطب ایجاد کرد !

بیوگرافی سالار سعیدی

شاید بپسندید: سوتی های سریال یوسف پیامبر که خیلی جالب هستند+تصاویر

ژانر سریال سرزمین مادری تاریخی است. قرار بر این بود که این مجموعه در سال ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شود اما سرانجام تصمیم بر این شد تا این سریال از روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی از تلوبیون منتشر شد.‌ هر چهارشنبه ۲ قسمت از این سریال منتشر می شود.

سریال «سرزمین مادری» از پنجشنبه بیستم مهر ماه ۱۴۰۲ مجددا از شبکه سه سیما روی آنتن رفت. این سریال بین ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۰:۳۰ دقیقه از شبکه ۳ پخش می شود. این سریال روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه ۳ پخش می شود.

بیشتر بخوانید: بازسازی بتمن کشورهای مختلف با کمک هوش مصنوعی+ تصاویر بخش دوم

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: معرفی بازیرگران اصلی و داستان سریال جومونگ 3 + عکس

شاید بپسندید: عکس های شخصی جونگ ریو وون بازیگر اصلی جومونگ 3

احتمالا بپسندید: حکایت دردناک کوتوله های ناصرالدین شاه قاجار | داستان ساخت خانه عروسکی برای دو کوتوله!

احتمالاً بپسندید: وقتی کمپانی پیکسار انیمیشن مردم کشورهای مختلف را طراحی می کند + عکس های بخش اول

بیشتر بخوانید: تصاویر جالب از مهمانداران خطوط هواپیمایی کشورهای مختلف + تصاویر بخش دوم

شاید بپسندید: طراحی نوزاد کشورهای مختلف با کمک هوش مصنوعی+ تصاویر بخش دوم

احتمالاً بپسندید:عکسهای جالب تغییر چهره آشا محرابی که خبرساز شد+ بیوگرافی

بیشتر بخوانید: تصاویر زیبا از هنر بر روی برگ | خلاقیت و زیبایی در این برگ ها شگفت انگیز است!

احتمالاً بپسندید: حضور جواد عزتی در سریال زخم کاری ۲ در دو دقیقه گردوخاک به پا کرد!

بیشتر بخوانید: شخصیت های کارتونی به صورت انسان | اگر افراد کارتونی انسان بودند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا