;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بازیگران زنی که با گذر زمان نه تنها پیر نشدند بلکه جذاب تر هم شدند+عکس

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان: در همه جای دنیا سلبریتی ها و هنرمندان در معرض توجهات زیادی هستند و به جهت انبوه طرفدارانشان تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد. در ایران نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن، برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

جالب خواهد بود: شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین : آرزو دارم همسر رونالدو و هووی جورجینا شوم!

بیشتر بخوانید:معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

گذر زمان و تغییر چهره انسانها، اتفاقی انکارناپذیر است که همه ما در زندگی با آن مواجه میشویم. اما تاثیری که گذر زمان روی چهره افراد میگذارد همیشه هم بد نیست و بسیاری از افراد با گذر زمان و افزایش سن جذاب تر میشوند. بازیگران زن ایرانی در گذر زمان نمونه بارزی برای این موضوع هستند، برخی از آنها با افزایش سن و پا گذاشتن به دهه های سوم و بیشتر زندگی اشان، چهره جذابتری پیدا کرده اند!

اگر علاقه مند به دیدن تصاویر بازیگران و چهره های مشهوری هستید که با گذر زمان جذابتر شده اند تا پایان مطلب بازیگران زن ایرانی در گذر زمان با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال همراه باشید.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم شنای پروانه (۱۳۹۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده‌است. همچنین برای فیلم بی‌رؤیا (۱۴۰۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم‌های صداها (۱۳۸۷)، رخ دیوانه (۱۳۹۳) و خشم و هیاهو (۱۳۹۴) هم نامزد دریافت این جایزه شده بود.

شاید بپسندید: این بازیگر برنامه نوروزی دهه 70 در آستانه 43 سالگی اش خیلی معروف شده+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که 80 سال از بچه اش بزرگتره + عکس جنجالی

طناز طباطبایی

شاید بپسندید: تغییر چهره همراز اکبری بازیگر سریال حکایت های کمال در آستانه 14 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: سرنوشت بازیگر نقش ابن ملجم ملعون در سریال امام علی (ع)+عکس

نیکی کریمی

نیکی کریمی یکی از بازیگران شاخص در این زمینه است. این بانوی هنرمند دچار تغییرات ظاهری زیاد نشده است اما هر روز جذاب تر و جوانتر از قبل میشود و همین موضوع برای بسیاری از طرفدارانش قابل توجه است. نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ۱۳۵۷ است که در فیلم‌های مهمی نقش‌آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

جالب خواهد بود: بازیگر نقش ملکه اینهیون بیرون سریال دونگی چقدر متفاوته+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خانه به دوش که بعد سریال فوت کردن!

نیکی کریمی

میترا حجار

میترا حجار یکی دیگر از بازیگران است که نسبت به سالهای ابتدایی حضورش در دنیای هنر جا افتاده تر و جذاب تر شده است. میترا حجار (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۵) است. حجار در سال ۱۳۷۸ برای بازی در فیلم متولد ماه مهر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.

میترا حجّار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم غریبانه ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردان‌های بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد. اولین تجربه حضور تلویزیونی او بازی در مجموعه پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم است.

میترا حجار

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون برای اولین بار در سریال مردان آنجلس در سال 1375 نقش آفرینی کرد. مهتاب کرامتی در گذر زمان، تغییرات زیادی را نداشته و جذابی او روز به روز بیشتر می شود. مهتاب کرامتی (زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۴۹) است. او دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس به تلویزیون رفت و شناخته شد.

مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) نخستین حضورش در سینما بود و در ۱۳۸۱–۱۳۸۰ در نمایش‌هایی به کارگردانی مجید جعفری بازی کرد. کرامتی بابت بازی در بیست (۱۳۸۷) توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را کسب کند. دیگر نقش‌های شناخته‌ترش عبارتند از زندگی خصوصی آقا و خانم میم (۱۳۹۰)، فرزند چهارم (۱۳۹۱)، اشباح (۱۳۹۲)، ماجان (۱۳۹۳) و جاده قدیم (۱۳۹۶). او در مجموعهٔ تلویزیونی خاک سرخ (۱۳۸۰–۱۳۷۹) نیز حضور داشته‌است.

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی یکی دیگر از هنرمندانی است که با گذر زمان جذاب تر شد و با نگاهی به عکسهای قدیمی او می توان به این موضوع پی برد. لیلا اوتادی (زادهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۶۲) است. اوتادی در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. بنا به ادعای یک صفحه اینستاگرام منسوب به وی، لیلا اوتادی ترک قشقایی است.

شاید بپسندید: اسم های اصیل فارسی به همراه معنی | اسم های پسرانه

جالب خواهد بود: داداش خوش تیپ شاهرخ استخری + عکس

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی هنرمند دیگری است که اگر عکس های قدیمی او را با عکس های امروزش مقایسه کنید به خوبی متوجه تغییر چهره و جذابیت هرجه بیشترش می شوید. هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او نخست برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جایش را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد.

سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. او برای نقش آفرینی در چهارشنبه سوری موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد، مجله همشهری جوان، پس از مهناز افشار او را دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی نامید.

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر پر کار این روزها برای اولین بار در فیلم شام آخر مقابل دوربین رفت و با سریال سیب ممنوعه به شهرت رسید. این بازیگر تغییرات محسوسی را در طی سالها داشته و جذابتر از قبل شده است.

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸) است. او تنها چند سال پس از شروع حرفهٔ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (۱۳۹۶) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که نسبت به سالهای ابتدایی حضورش در دنیای هنر جا افتاده تر و جذاب تر شده است. لیلا حاتمی (زادهٔ ۹ مهر ۱۳۵۱) است. او یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزهٔ جشنواره فیلم فجر و یک جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است. در سال ۱۳۹۱، دولت فرانسه به وی نشان لژیون دونور را اهدا کرد.

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

لیلا زارع

لیلا زارع یکی دیگر از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان است. تغییر چهره او در طول سالهای فعالیتش یکی از محسوس ترین تغییرات بود که با مقایسه عکس های او در سالهای ابتدایی فعالیتش و امروز کاملا قابل درک است. لیلا زارع (زادهٔ ۲۱ مهر ۱۳۵۹) است. لیلا زارع فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی است. وی علاوه بر بازیگری به عکاسی نیز می‌پرداخته و پیش از بازیگری، آتلیه عکاسی داشت.

لیلا زارع در سال ۱۳۸۲ برای نخستین‌بار بازیگری را در یک مجموعه تلویزیونی تجربه کرد، اما این سریال به خاطر مشکلات تولید پخش نشد. وی پس از آن در فیلم ما همه خوبیم به ایفای نقش پرداخت. بازی در فیلم سوپر استار(۱۳۸۷) و مجموعه تلویزیونی ارمغان تاریکی(۱۳۸۹) باعث محبوبیت او در سینما و تلویزیون شد.

بازیگران زن ایرانی در گذر زمان

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: عکس‌های جدید کیم یو جونگ بازیگر نقش کودکی دونگی در آستانه ۲۵ سالگی اش+بیوگرافی

جالب خواهد بود: ماجرای عجیب لاغری هومن برق نورد لو رفت!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا