;
فرهنگ و هنر

استایل دامادی امیرمحمد کنار عمو پورنگ هندی + عکس

امیر محمد و عمو پورنگ: داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ به تازگی عکسی از خود با لباس های متفاوت در کنار امیرمحمد با تیپ و استایل دامادی منتشر نمود که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: احسان علیخانی و عمو پورنگ فامیل از آب درآمدند ؟!

استایل دامادی امیرمحمد متقیان

داریوش فرضیایی صفحه خود را با قابی زیبا از خود و امیر محمد متقیان به روز کرد، در این تصاویر پوشش متفاوت این دو هنرمند مورد توجه قرار گرفت، عمو پورنگ در تصویر تازه منتشر شده با لباس های هندی کنار امیر محمد با استایل دامادی دیده می شود.

داریوش فرضیایی متولد یک مرداد 1352 در تهران است. پنج برادر و دو خواهر دارد و فرزند آخر خانواده است. مادرش سیده فاطمه گیلان پور متولد 1315 در گیلان و پدرش ترک اهل سراب است. یکی از برادرانش را در اثر بیماری از دست داده، او همچنین در 29 خرداد 1393 پدرش را از دست داد.

شاید بپسندید: همسر بهادر زمانی بازیگر همایون قطب شمال کیه؟ + عکس زن باربیش!

امیر محمد و عمو پورنگ

بیشتر بخوانید: محسن رمضانی بازیگر روشندل “فیلم رنگ خدا” در 38 سالگی به همراه دخترش+عکس و بیوگرافی

سن امیر محمد متقیان و شروع همکاری اش با پورنگ

امیر محمد و عمو پورنگ، امیر محمد متقیان متولد 13 آذر 1374 در ساوه است. تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران و در شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی می باشد که تا سوم دبستان در این شهر زندگی می کردند.

او در تابستان سال 1384 بعنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام جم حضور یافته بود که با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد و به دعوت عوامل برنامه مجری کمکی عموپورنگ شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد، زندگی شخصی و عکس هایی از زیبایی خاله فرشته مهربون!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا