;
فرهنگ و هنرسینما

راز جوانی و جذابیت تام کروز ۵۹ ساله + ۴ عادت غذایی سالم او

تام کروز که در این اواخر روی فرش قرمز با شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون برای فیلم Top Gun Maverick که قرار است به زودی اکران شود، دیده شد. او نگاه همه را به خود جلب کرد زیرا بهتر از همیشه به نظر می رسید. سوال این است که کروز ۵۹ ساله چگونه این همه جوان و سالم مانده است؟ او نه تنها جوان به نظر می رسد بلکه به وضوح بدن خود را نیز جوان، سالم و خوش فرم نگه داشته است. در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر بخش سینما به راز جوانی و جذابیت تام کروز پرطرف دار می پردازیم. او چند ترفند ساده در سبک زندگی و غذایی خود دارد که به او در جوانی و شادابی اش کمک کرده است. با چشمک همراه باشید.

۱. راز جوانی و جذابیت تام کروز، او غذاهای کبابی می خورد

این ستاره سینما همیشه از غذا های سرخ نشده یعنی کبابی استفاده می کند. به گفته Men’s Health، کروز به غذاهایی که در دمای پایین پخته می شوند، عمدتاً کبابی هستند علاقه ای شدیدی دارد. به این دلیل که غذاهای پخته شده در دمای بالا می توانند باعث التهاب مزمن بافت و پیری زودرس شود. تحقیقات حاکی از آن است که یکی از بهترین عادات غذایی برای افراد بالای ۵۰ سال خوردن غذاهای ضد التهابی مانند ماهی آزاد، شکلات تلخ، جو خام، زغال اخته، زنجبیل، چغندر، کلم بروکلی، روغن زیتون، گوجه فرنگی و اسفناج می باشد.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه سیمیت کباب، غذایی خوشمزه از غازیان تپه ترکیه

راز جوانی و جذابیت تام کروز

۲. راز جوانی و جذابیت تام کروز، اجتناب از کربوهیدرات ها

شما این روزها کروز را در حال خوردن یک کاسه بزرگ ماکارونی نخواهید دید. زیرا او سوگند دوری از کربوهیدرات ها را به جا آورده است. به گزارش Men’s Health، این ستاره در حال حاضر از رژیم غذایی ۱۲۰۰ کالری که کربوهیدرات ها را کاهش می دهد، پیروی می کند. چرا؟ دکتر پل کلیتون، دانشمند تغذیه، به Men’s Health گفت که کربوهیدرات ها می توانند با ایجاد انسولین، یک هورمون پیری، پیری را تسریع کنند.پزشکان و متخصصان توصیه می‌کنند از مصرف کربوهیدرات‌های با شاخص گلیسمی بالا، مانند نان شیرینی، چوب شور، ماکارونی و غلات، که باعث پیری می‌شوند، اجتناب کنید. به این دلیل کروز  کربوهیدرات را کنار گذاشته است. البته او سلبریتی است که صرفا یک بار طرفدار رژیم غذایی کربوهیدراتی شد. در واقع، سلبریتی ها کسانی هستند که اگر یکبار دستور پخت چیزی را به اشتراک بگذارند، خود را پادشاه قلمداد می کنند. او اسپاگتی کاربونارا،  را به اشتراک گذاشت پس از آن  خود را “پادشاه کربنارا” نامید. البته رژیم غذایی تام کروز قطعا در طول سال ها نظر به حالت های متفاوت او تغییرات زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید: ۱۱ قوی ترین ماسک ضد پیری که برای جوان سازی پوست معجزه می کنند 

راز جوانی و جذابیت تام کروز

۳. با چنین برنامه شلوغی در محل تمرین، کروز با تنقلات سالم پر انرژی است

به گزارش نیوشوب، این ستاره در طول روز تنقلات کوچکی از جمله زغال اخته ارگانیک خشک شده و آجیل می خورد. سایمون پگ، همبازی او برای «مأموریت غیرممکن، ملت سرکش» نیز فاش کرد که کروز خدمات آشپز خود را در حین فیلمبرداری به کل بازیگران ارائه کرده است. سیمون گفت، اخباری مبنی بر اینکه سرآشپزها «این خرماهای دوست ‌داشتنی را که با کره بادام‌ زمینی پر شده و برای میان‌ وعده با نارگیل پاشیده شده‌اند، و این توپ‌های کوچک ترافل که عالی بودند، آماده می‌کنند». پس در این صورت جای تعجب نیست که کروز می تواند از یک صخره بالا برود!

راز جوانی و جذابیت تام کروز

۴. راز جوانی و جذابیت تام کروز، ممنوعیت مصرف قند

شکر برای کروز ممنوع است، به خصوص زمانی که او فیلمی در راه دارد. گزارش ها نشان می دهد که قند می تواند با ایجاد التهاب و آسیب رساندن به کلاژن و الاستین، پیری را تسریع کند. پس مصرف زیاد شکر می تواند پوست شما را شل نموده که باعث می شود شما پیرتر خود را احساس کنید.اما فقط به این دلیل که ستاره تاپ گان نمی تواند خودش از شکر لذت ببرد، به این معنی نیست که نمی تواند با دیگران به اشتراک بگذارد. کروز اغلب برای همبازی‌هایش کیک می‌فرستد و می گوید «من عاشق شکر هستم، اما نمی‌توانم آن را بخورم، زیرا وقت تمرین کردن فیلم هایم است.

راز جوانی و جذابیت تام کروز

 بیشتر بخوانید: 5 بهترین تمرینات ورزشی صورت برای داشتن پوستی درخشان و شفاف! 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با هواپیمای پرتالیز مسافربری از تهران به مقصد واشنگتن فقط 10 دقیقه !
    (خودم خلبان خواهم بود).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا