;
فرهنگ و هنرسینما

رازهای جذابیت و هیکل زیبای جنیفر لوپز ۵۲ ساله + ۸ عادت رژیم غذایی او

بر کسی پوشیده نیست که جنیفر لوپز در فرم بدن یا هیکلش از جمله معروفترین هاست. همه او را به خاطر هیکل فوق العاده زیبا و جذابیتش تحسین می کنند. این خواننده و بازیگر ۵۲ ساله یک رژیم غذایی فوق العاده سخت دارد که به آن بی نهایت  اهمیت می دهد. چنانکه او قبلاً به مردم گفته بود: “من خودم را محروم نمی کنم.” “اما ارزش تناسب اندامم را می دانم. او به خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای داشتن زیبایی و سلامتی اش تعهد شدید دارد. به همین علت همیشه سعی می کند سالم زندگی کند. در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر بخش سینما به رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز می پردازیم. با دانستن این رازها شما هم می توانید از جوانی و فرم بدن تان مراقبت کنید و همیشه زیبا باشید.

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۸ عادت غذایی سالم جنیفر لوپز

۱. او روز خود را با یک اسموتی سالم شروع می کند

جنیفر لوپز یک بار دستور دقیق اسموتی را که برای صبحانه درست می کند به اشتراک گذاشت، و به نظر فوق العاده خوشمزه است. به گفته مردم، او یک اسموتی بادی لاب Tasty Shake Berry Berry Good تهیه می کند که شامل: 1 پیمانه بادی لب،  Tasty Shake3/4 فنجان توت فرنگی، 1/4 فنجان زغال اخته، 1/4 فنجان تمشک، 1/4 فنجان ماست یونانی، 1/4 قاشق چایخوری دارچین، 1/4 قاشق غذاخوری عسل، 1/4 قاشق چایخوری آب لیموی تازه و  1/4 فنجان تکه های یخ

رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز

 ۲.رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز، نوشیدن آب زیاد

یکی از مربیان شخصی جنیفر، داد رومرو، با Us Weekly به اشتراک گذاشت که او آب زیادی می نوشد تا به او کمک کند هیدراته بماند. رومرو می گوید: «او حداقل هفت لیوان در روز آب می نوشد. او همچنین علاوه کرد که او هر روز صبح را با یک لیوان آب لیمو تازه شروع می کرد.

۳. استفاده از پروتئین به عنوان یک مکمل مقوی

به گفته رومرو، جی لو پروتئین زیادی می خورد که شامل سفیده تخم مرغ، گوشت سفید بوقلمون، سینه مرغ، گوشت گاو علف خوار و ماهی می شود. با این حال، او فقط ۳ تا ۴ بار در هفته گوشت می خورد. او پروتئین را از منابع گیاهی نیز دریافت می کند، از جمله آجیل، که روزانه به اندازه «یک مشت» مصرف می کند.

 ۴.رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز، بشقاب او همیشه پر از سبزیجات است

رومرو همچنین به اشتراک گذاشت که برخی از سبزیجات مورد علاقه جنیفر لوپز کلم پیچ، کلم بروکلی و اسفناج هستند. اما او از سبزیجاتی مانند هویج و ذرت که به گفته او قند طبیعی بیشتری دارند، اجتناب می کند.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز

۵.رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز، اگر لازم باشد سختگیر می شود

کلوین فرناندز، سرآشپز شخصی جنیفر لوپز، قبل از اجرای شو یا نمایش نیمه‌ تایم در سال ۲۰۲۱، با Us Weekly به اشتراک گذاشت که کربوهیدرات و قند را از رژیم غذایی خود حذف کرده است.روز بعد او می گوید، “کلوین، تو برای من برنج سرو کردی.” و من می گویم، “نه، نه، نه، نه، نه، مرغ بود، سالاد بود. تو برنج را گرفتی!”

۶. یخچال او همیشه مملو از غذاهای سالم است

یکی از راه‌هایی که او با رژیم غذایی سالم خود سازگار می‌ماند این است که مطمئن شود یخچال او همیشه مملو از غذاهای سالم است. فرناندز در این مورد می گوید: “من فکر می کنم مهم ترین چیز این است که انبار همیشه انبار باشد یعنی یخچال همیشه مانند انبار باشد.”و او بیشتر در مورد آنچه در یخچال جنیفر لوپز است صحبت کرد. “آب گازدار، همیشه میوه ها و سبزیجات، مانند توت فرنگی، سبزیجاتی مانند اسفناج، خیار و کرفس وجود دارد. آنهایی که سلامت خود را دوست دارند روز خود را این طور شروع می کنند. یک آب میوه سبز. تخم مرغ و بیکن بوقلمون همیشه بیشترین طرفدار را داشته است.

رازهای جوانی و هیکل زیبای جنیفر لوپز

7. او ماهی دوست دارد، اما از ماهی آزاد متنفر است

جنیفر لوپز دوست دارد ماهی بخورد، اما ماهی آزاد را از این جمع جدا می کنیم، بخاطری که هیچ علاقه ای به آن ندارد.فرناندز می گوید، می‌دانم که جنیفر عاشق ماهی قزل آلا نیست، بنابراین اگر من ماهی سالمون را برای میز می‌پزم، همیشه باید برای جنیفر یک ماهی باس یا ماهی هالیبوت یا ماهی کاد تهیه کنم.

۸.کوکی ها نقطه ضعف او هستند، برای همین خود را محروم نمی کند

در حالی که او هر روز خود را با یک رژیم غذایی سالم به سر می برد، اما خود را کاملاً محروم از بعضی خوراکی ها نمی‌کند. لوپز در این مورد می گوید، من می خورم چون علاقه مندم یعنی نمی شود از بعضی خوراکی ها خود را دور نگهداشت. مثلا کوکی ها. جالب است بدانید از کجا شروع شد کوکی خوردن ها. من در فیلمی به نام “مادر” بازی می کردم.. داشتم تمرین می کردم بنابراین خم شدم و در حال بلند کردن وزنه ها بودم در این حالت نیاز بود تا کربوهیدرات مصرف کنم و از آن روز به بعد شروع به خوردن یک یا دو تا کوکی کردم.  هنگامی که مجری برنامه سارا هاینز از لوپز پرسید که آیا کوکی ها نقطه ضعف او هستند، لوپز بلافاصله پاسخ داد: “بله”.

بیشتر بخوانید: راز جوانی و جذابیت تام کروز ۵۹ ساله + ۴ عادت غذایی سالم او

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا