;
تفریح و سرگرمی

شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

تست شخصیت براساس انتخاب کوالا: آیا به دنبال کسب بینش در مورد شخصیت خود و میزان اعنتماد به خود هستید؟ این تست شخصیت می تواند به شما در انجام این کار کمک کند! در آزمون شرکت کنید و در مورد خودتان، نقاط قوتتان و جایی که می توانید پیشرفت کنید بیشتر بدانید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب کوالا همراه باشید.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

تست شخصیت براساس انتخاب کوالا

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به خودتان مطمئن هستند؟ یا مدام نگران خود هستید و خود را زیر سوال می برید؟ با تست شخصیت براساس انتخاب کوالا، می توانید بفهمید که واقعا چقدر به خودتان مطمئن هستید و اعتماد به نفس دارید!؟ یکی از سه کوالای ارائه شده را انتخاب کنید و در این چالش شرکت کنید تا ببینید به لحاظ اعتماد به نفس داشتن در چه سطحی هستید. تست‌های شخصیتی سال‌هاست که وجود دارند و راهی عالی برای کشف درون ما هستند.

با انجام تست شخصیت، می توانید جنبه های جدیدی از شخصیت خود را که ممکن است از آنها بی اطلاع بوده اید، کشف کنید. تصویر تست شخصیت براساس انتخاب کوالا را مرور کنید و خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

تست شخصیت براساس انتخاب کوالا

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: سمت کدوم حیوون جذب شدی تا بگم بهترین ویژگی های شخصیتی ات چیه!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب کوالا

اکنون که تست شخصیت براساس انتخاب کوالا را انجام دادید، بهتر است به تفاسیر هر یک از تست ها مراجعه کنید. چه بخواهید در آزمونی شرکت کنید که بر احساس اعتماد به نفس شما متمرکز باشد یا جنبه های دیگر شخصیت خود را بررسی کنید، این آزمون می تواند بینش ارزشمندی را در مورد خودتان به شما بدهد.

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

 

 

 

بیشتر بخوانید:آیا آدم رمانتیکی هستی!؟ | فقط بگو همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بهت بگم!

شخصیت براساس انتخاب کوالا

کوالای شماره 1

کسانی که اولین کوالا را در تست شخصیت براساس انتخاب کوالا انتخاب می کنند، اغلب شخصیت درخشان و حبابی دارند. آنها متفکران مثبتی هستند و برای رسیدن به اهداف خود مصمم باقی می مانند. این افراد همچنین به دلیل مستقل بودن و خودکفایی بسیار معروف هستند. آنها سخت کار می کنند تا مطمئن شوند که اعمالشان مطابق با باورها و ارزش هایشان است. این افراد از ایستادگی برای آنچه که فکر می کنند درست است نمی ترسند، حتی اگر به معنای مخالفت با دیگران باشد.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی آخر بادقتا و تیزبینایی، قهوه جوشای متفاوت بدون دسته را در تصویر پیدا کن؟

کوالای شماره 2

کسانی که کوالای دوم را در تست شخصیت براساس انتخاب کوالا انتخاب می‌کنند معمولاً دارای احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس قوی هستند. آنها با ذهنی باز زندگی می کنند و از تغییر استقبال می کنند، این امر به آنها کمک می کند تا به سرعت با موقعیت های مختلف سازگار شوند.

این افراد می توانند تحت فشار آرام بمانند و انتقاد را به خوبی مدیریت کنند. افرادی که تست شخصیت براساس انتخاب کوالا را قبول می کنند اغلب تعادل زیادی بین قاطعیت و همکاری دارند. آنها معتقدند که مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرند و هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود انجام می دهند.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

کوالای شماره 3

افرادی که کوالای سوم را در تست شخصیت براساس انتخاب کوالا انتخاب می کنند اغلب بسیار اجتماعی هستند و شور و شوق عجیبی دارند که مردم را به خود جذب می کند.آنها چشم دقیقی برای دیدن جزئیات دارند و به آنها امکان می دهد الگوها را سریع و دقیق شناسایی کنند.

این افراد در هر کاری که انجام می دهند برای برتری تلاش می کنند و از اطرافیان خود نیز همین انتظار را دارند. کسانی که این کوالا را انتخاب می کنند ذهنی باز، بردبار و پذیرای دیگران با عقاید یا پیشینه های متفاوت دارند. این کیفیت به آن‌ها اجازه می‌دهد علی‌رغم تفاوت‌هایشان با اطرافیان خود در ارتباط باشند.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب کوالا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت آنقدر شور بود که خان هم فهمید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار: اگه خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا