;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: 5 هواپیمای مخفی در تصویر را پیدا کنید!

آزمون شناسایی هواپیمای مخفی: 5 هواپیمای مخفی را در تصویر می بینید؟ باید بدانید که شما با کمک این آزمون می توانید نشان دهید که در انجام آزمون ها و تست های تصویری یک نابغه تمام عیار هستید. باید بتوانید این آزمون را در 8 ثانیه حل کنید. باید گفت که باهوش ترین کاربران موفق می شوند این چالش بصری را در یک چشم به هم زدن حل کنند. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی هواپیمای مخفی همراه شوید.

آیا چالش های تصویری را دوست دارید؟ اکنون یک تمرین ورزشی مناسب برای ذهن و مغز را برای شما آماده کرده ایم. به واقع در بسیاری از آزمون های تصویری از شما خواسته می شود تا چهره ها یا اشیای پنهان تصویر را شناسایی کنید. در آزمون امروز نیز از شما خواسته می شود تا 5 هواپیمای مخفی را شناسایی کنید. برای پیچیده‌تر کردن این تست، زمان کوتاه و بدون سرنخی در اختیار شما قرار می‌دهیم. به خاطر داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق کاربران شبکه های اجتماعی زمانی که در تلاش اول 5 هواپیما را پیدا نکردند، منصرف شدند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گل متفاوت، قدرت ذهن را ارزیابی کنید | فقط 5 درصد افراد موفق شدند!

آزمون شناسایی هواپیمای مخفی

با توجه به آنچه در بالا به آن اشاره شد، تنها 23 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی توانستند 5 هواپیما را در زمان مشخص تعیین شده پیدا کردند. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ چالش را شروع کنید. اگر دید عالی دارید، پس در حل این چالش که در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است، درنگ نکنید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

ماموریت شما در آزمون شناسایی هواپیمای مخفی این است که 5 هواپیما را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. باید در نظر داشته باشید که تنها 19 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی توانستند این تست تصویری را در زمان بی سابقه ای حل کنند. شما فقط 8  ثانیه فرصت دارید تا آنچه از شما خواسته می شود را بیابید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل عروس نمی‌توانست برقصد می گفت زمین کج است!

آزمون شناسایی هواپیمای مخفی

احتمالا بپسندید: چیستان | آن چیست که یک دانه در کنج، یک دانه در خانه، هیچ در اتاق، و دو تا در دندان است!؟

 

 

 

 

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی هواپیمای مخفی

وقت تمام است. متأسفانه ثانیه ها گذشت و زمان آن رسیده است که بفهمیم که آیا شما موفق به پیدا کردن 5 هواپیمای پنهان شده اید یا خیر؟ اگر این کار را نکردید، نگران نباشید که اکنون راه حل را به شما ارائه می دهیم.

.

.

.

 

 

 

پاسخ آزمون شناسایی هواپیمای مخفی: می توانید 5 هواپیمای پنهان را در این تصویر مشاهده کنید.

شاید بپسندید: فقط افراد باهوش می توانند نام کشور را در این تصویر حدس بزنند!

آزمون شناسایی با هواپیمای مخفی

امیدوارم از آزمون شناسایی هواپیمای مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

معما | گربه ای در یک اتاق شش گوشه خوابیده است، این گربه چند زاویه می بیند!؟

خط کف دست تان، ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند!

مأموران آتش نشانی کدام یک از این دو نفر را باید زودتر نجات دهند!؟

با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت 8+5-6=4 را اصلاح کن! | اثبات کن که نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا