;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از دو دختر تصویر یک ربات است!؟ | باهوشا در یک نگاه موفق می شوند!

آزمون با شناسایی دخترک ربات: سوالات و معماهای تصویری، تست های هوش، شخصیت شناسی ها و … تنها بخشی از انواع بازی های فکری است که طرفرداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. به خصوص بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

شما در آزمون با شناسایی دخترک ربات مجله خبری چشمک باید در کمتر از 5 ثانیه، دخترک ربات را پیدا کنید! زمان شما محدود است و شما فرصت کمی دارید تا آزمون امروز چشمک را حل کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند.

این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله خبری چشمک با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با آزمون با شناسایی دخترک ربات همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

شاید بپسندید: اصطلاح با سلام و صلوات وارد شدن یا وارد کردن از کجا آمده است!؟+داستان

آزمون با شناسایی دخترک ربات

این آزمون به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار دهد.شما در تصویر آزمون شناسایی دخترک ربات با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم.

همان طور که فهمیده اید در تصویر آزمون شناسایی دخترک ربات، شما باید بدنبال کسی باشید که دخترک ربات را از دخترک واقعی تشخیص دهید. در تصویر ذیل شما دو دختر را مشاهده می کنید که که در خانه حضور دارند. در نگاه اول هر دو واقعی به نظر می رسند اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که یکی از این دو دخترک می تواند یک ربات باشد. به نظر شما کدامیک از این دو دختر یک ربات است. تنها یک نگاه تیزبین و یک ذهن خلاق می تواند این دخترک ربات را مورد شناسایی قرار دهد.

اگر آماده هستید تصویر آزمون با شناسایی دخترک ربات را با هم مروز می کنیم. یادتان باشد که برای رمزگشایی آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:تست شخصیت: با انتخاب یکی از جاده ها برای سفر، خود و اطرافیانت را بهتر بشناس!

آزمون با شناسایی دخترک ربات

شاید بپسندید: آزمون ریاضی: حاصل عبارت 35 ÷ 5 × (4 + 9) = ؟ چند می شود!؟

 

 

 

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی دخترک ربات

برای حل این چالش تصویری که با عنوان آزمون با شناسایی دخترک ربات در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است، شما نیازمند دقت و تمکرز کافی و در عین حال تحلیل منطقی هستید. اگر در یافتن مقصر موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن دخترک ربات در تصویر آزمون با شناسایی دخترک ربات ارائه کرده ایم.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی دخترک ربات: بسیاری دخترک سمت راست را ربات معرفی کرده اند و به پریزهای اشاره کرده اند. اما دقت کنید اولاً پریزها در زیر پنجره قرار گرفته اند. معمولا در برق کشی یک ساختمان چنین کاری صورت نمی گیرد. پس این پریزهای فقط می تواند نکته گمراه کننده باشد. اگر خوب دقت کنید دخترک سمت راست واقعی است. بر روی یخچال دقت کنید. علامت قلب دیده می شود و دو نوع کاغذ نوشته یادآوری. پس این دخترک احتمالاً معشوقه و یا نامزد دارد.

اما به دخترک سمت چپ دقت کنید. نوع ایستادن او بسیار مصنوعی است. ابروهای او شبیه سیمی است که در زیر موهای چتری او پنهان شده است. طراج آزمون شناسایی دخترک ربات معتقد است که دخترک سمت چپ، یک ربات انسان نماست.

بیشتر بخوانید: اصطلاح از ترس گدایی یک عمر گدایی از کجا آمده است+داستان جالب و شنیدنی

آزمون شناسایی دخترک ربات

امیدوارم از آزمون با شناسایی دخترک ربات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست عاشق پیشگی: رابطه مستقیم بین انگشت کوچک و میزان عاشق پیشگی افراد!؟

چیستان | قبل از کشف قله‌ اورست، کدام قله بلندترین قله‌ روی زمین بود!؟

چپ مغز هستید یا راست مغز!؟ | در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

آدم احساساتی هستی یا منطقی!؟ | با انتخاب یکی درب،شخصیت شما آشکار می‌شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا