;
تفریح و سرگرمی

موجود بیگانه یا فضایی گالری را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون با شناسایی موجود بیگانه: سوال بسیار ساده و کوتاه است: موجود بیگانه تصویر کیست؟ بر اساس ادعای وب سایت سازنده این آزمون می تواند برای مدتی کوتاه شما را گیج سازد. چرا که بسیاری از ما عادت کرده ایم که تنها کلیات را مشاهده کرده و جزئیات را رها کنیم. به واقع این ازمون ها تلاش می کنند با تحریک قوای شناختی شما، شما را متمرکز و دقیق تر کنند. بر این اساس شما می توانید به کمک بازی های فکری به خصوص سوالات تصویری خود را سنجیده و در جهت بهبودی توانائیهای خود تلاش کنید.

جرأت اگر جرات دارید تا مهارت های خود را به چالش بکشید، آزمون شناسایی موجود بیگانه بهترین گزینه برای این کار است. شما با غلبه بر این سوال تصویری می توانید مطمئن شوید که دارای قدرت تمرکز و دقت عالی هستید و می توانید به راحتی بر هر آزمونی غلبه کنید. این آزمون دارای محدودیت زمانی است و شما باید در زمان 3 ثانیه آن را رمزگشایی کنید. پس با آزمون با شناسایی موجود بیگانه و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان | مرا یک بار در مهر می بینی، دو بار در شهریور!؟

آزمون با شناسایی موجود بیگانه

بنا بر آنچه گفته شد معماهای تصویری بهترین جایگزین برای روشن کردن و تقویت ذهن ما در حین گشت و گذار در اینترنت است، بنابراین چالشی را در زیر به شما ارائه خواهیم کرد که بهترین مهارت های شما را در زمان کم و محدود آزمایش می کند. آیا فکر می کنید در زمان 3 ثانیه آزمون با شناسایی موجود بیگانه را رمزگشایی کنید؟ فقط یک نابغه می تواند این بازی فکری را شکست دهد.

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید، در میان مردمی که در حال بازدید از یک گالری هنری هستند یک بیگانه پنهان شده است و ماموریت شما این است که او را تنها در 3 ثانیه پیدا کنید.  اینکه شما آماده شده اید برای رمزگشایی این آزمون، خود نشانه جرأت و اعتماد به نفس شماست.

بیگانه کیست؟ ثابت کنید که یک ‘نابغه’ هستید و در کمترین زمان ممکن بر این معمای بصری غلبه کنید.

شاید بپسندید: اگر تمرکزت بالا داشته باشه به راحتی گربه را بین سگ ها پیدا می کنی!؟

آزمون با شناسایی موجود بیگانه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی موجود بیگانه

آیا توانستید معمای امروز را شکست دهید؟ بیایید امیدوار باشیم، زیرا در غیر این صورت، به لیست بلندبالایی از کاربرانی می‌پیوندید که به سادگی نتوانستند رمز و راز این پرونده عجیب را بشکنند. اما اشکالی ندارد. شما سبب فعالیت مثبت مغز خود شده اید و مطمئناً در بلند مدت شما می توانید خود را با کمک این آزمون ها دقیق و قدرتمند تربیت کنید.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون با شناسایی موجود بیگانه: اگر با دقت و تمرکز بیشتر به تصویر نگاه می کردید قطعاً می توانستید بیگانه را به راحتی تشخیص دهید. حتما متوجه شده اید که مرد ژاکت نارنجی، به جای یک دست چیزی شبیه شاخک دارد. آیا موفق به دیدن آن شده اید؟ او یک بیگانه واقعی است.

شاید بپسندید: در 10 ثانیه مجموع ارزش عددی اشیای دریایی را در عبارت آخر پیدا کنید!؟

آزمون شناسایی موجود بیگانه

امیدوارم از آزمون با شناسایی موجود بیگانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید:داستان بهلول و عطار نابکار | بهلول درسی به عطار داد که تا آخر عمرش فراموش نکرد!

معمای هوش: شما 3 گاو، 2 سگ و 1 گربه دارید، حیوانات مجموعا چند پا دارند!؟

حکایت خر بیچاره ای که در چاه افتاد و مردمانی که اندازه الاغ، عقل نداشتند!

تست تمرکز: در یک نگاه همسر این خانم را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =

دکمه بازگشت به بالا