;
تفریح و سرگرمی

در 10 ثانیه مجموع ارزش عددی اشیای دریایی را در عبارت آخر پیدا کنید!؟

آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی: آیا برای پذیرش یک چالش فکری جدید آماده اید؟ بازی های فکری معماها و چالش هایی هستند که نیاز به تفکر و مهارت های حل مسئله دارند. آنها می توانند سرگرم کننده و راهی عالی برای تحریک مغز شما باشند. در این بازی فکری خاص، وظیفه شما این است که با استفاده از مقادیر اختصاص داده شده به هر شی دریایی تصویر و محاسبه مقدار عددی سه شی در پایان، آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی را حل و عدد مجموع را بدست آورید.

برای تکمیل این چالش، باید با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید. این کار به سطح معینی از سختی نیاز دارد، که سطح سختی متوسطی دارد. برای یافتن کد، باید ارزش هر شی در هر عبارت را شناسایی کنید. هر شی دارای یک مقدار عددی مرتبط با آن است که به شما کمک می کند تا محاسبه نهایی را انجام دهید. توجه دقیق به جزئیات برای موفقیت در تکمیل این چالش مهم است. بنابراین، برای رمزگشایی ارزش گمشده هر شی دریایی، لازم است که روی هر جنبه تمرکز و تمرکز داشته باشید. با مجله خبری چشمک و آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی همراه شوید.

شاید بپسندید:داستان بهلول و عطار نابکار | بهلول درسی به عطار داد که تا آخر عمرش فراموش نکرد!

آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی

یافتن ارزش عددی هر شی و یافتن مجموع ارزش آنها در عبارت آخر در 9 ثانیه کار ساده ای نیست! این نیاز به فردی با مهارت‌های خارق‌العاده – از ضریب هوشی بالا تا نابغه بودن – دارد تا بتواند در مدت زمان کوتاهی رمز را بشکند. آیا برای چالش آماده ای؟ خودتان را امتحان کنید و ببینید آیا آنچه را که برای شکستن کد در کمتر از 10 ثانیه لازم است دارید یا خیر!

حل آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی می تواند یک راه سرگرم کننده و جذاب برای آزمایش مهارت های حل مسئله شما باشد. این یک راه عالی برای تیز نگه داشتن ذهن شما است و حتی می تواند به بهبود عملکرد کلی شناختی کمک کند. برای ارائه پاسخ به آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی، باید خارج از چارچوب فکر کنید.  سعی کنید از زوایای مختلف به مشکل نگاه کنید و از استراتژی‌های مختلف استفاده کنید. بازی فکری امروز یک بازی سخت است، و برای شکستن آن باید کمی فکر کنید.

به سرنخ ها نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید! اگر احساس شجاعت می کنید، سعی کنید ثانیه ها و آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی را شکست دهید و آن را در زمان رکورد حل کنید.

شاید بپسندید: معمای هوش: شما 3 گاو، 2 سگ و 1 گربه دارید، حیوانات مجموعا چند پا دارند!؟

آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی

آیا آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی را حل کرده اید؟ کسانی که موفق به حل آن در کمتر از 10 ثانیه می شوند، نهایت تبریک ما را داریم.  شما واقعاً این چالش را شکست داده اید.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی: جواب عبارت 11 است.

قایق    4=3÷ 12

8-4=4÷2=2   سکان کشتی

12-2=10÷2= 5  تیوپ نجات

بنابراین پاسخ عبارت اول می شود:

4+5+2=11

پس جواب 11 است. به هر کسی که موفق شد آن را به درستی انجام دهد تبریک می گویم!

بیشتر بخوانید: حکایت خر بیچاره ای که در چاه افتاد و مردمانی که اندازه الاغ، عقل نداشتند!

آزمون ارزش عددی اشیای دریایی

امیدوارم از آزمون با ارزش عددی اشیای دریایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست تمرکز: در یک نگاه همسر این خانم را شناسایی کنید!

چیستان به سبک حبیب لیسانسه ها | آن چه حیوانی است که به خدا اعتقاد ندارد!؟

 اگر در یک نگاه اشتباه تصویر مزرعه را پیدا کنی، نابغه ای!؟

 تست قدرت بینایی: آیا می توانید اسب مخفی را در تصویر مرد بادیه نشین پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا