;
تفریح و سرگرمی

آزمون ریاضی برای تمرکز: ارزش عددی سیب زمینی سرخ شده و تکه پیتزا چقدر است!؟

آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی: این معمای ریاضی برای آزمایش توانایی های فکری شما در حین تفریح ​​ایده آل است. آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح بهره هوشی صحیح است. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی همراه شوید.

چالش ریاضی امروز یک آزمون بسیار سرگرم کننده و محرک برای همه است. از سوی دیگر این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این پازل چندین عبارت ریاضی را با کمک قالب های پیتزا و سیب زمین سرخ شده به شما ارائه می دهد. بسیار ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید ارزش تکه پیتزا و سیب زمینی سرخ شده را پیدا کنید. فقط در این صورت می توانید سعی کنید ارزش آخرین محاسبه را حدس بزنید. در واقع، مجموع نهایی هر میوه نشان دهنده نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار، محدودیت زمانی 10 ثانیه دارید.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی، اشتباه تصویر برکه آب را در یک نگاه تشخیص می دهی!

آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی تمام خوراکی های تصویر که شامل تکه پیتزا و سیب زمین سرخ شده است را پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

برای یافتن ارزش هر خوراکی از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر خوراکی را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

احتمالا بپسندید: حکایت بهرام و پاداش نیکی به حیوانات: قلب پاک جوان باعث شد که او داماد شاه شود!

آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی

شاید بپسندید: طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر: با متولدین کدام ماه ازدواج کنیم!؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی

آیا توانستید ارزش عددی هر خوراکی را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم ! شما واقعاً مهارت های ریاضی خارق العاده ای دارید. اگر موفق به یافتن مبلغ نهایی نشده اید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

.

.

.

.

.

.

 

 شاید بپسندید: بازی هوش: میتونی تو 7 ثانیه تشخیص بدی کدوم لیوان قهوه زودتر از همه پر می شود؟

عملیات ریاضی، در خط اول شما نتیجه 65 دارید که از 2 پیتزا و یک سیب زمینی سرخ شده بدست می آید. می توانید استنباط کنید که یک تکه پیتزا برابر 30 و یک قسمت سیب زمینی سرخ شده برابر با 5 است.

خط دوم بسیار مهم است، زیرا به شما امکان می دهد عملکرد خط اول را تأیید کنید. 30 – 5 = 25. اگر در سطر اول پاسخ های صحیح را دریافت نکردید، اکنون زمان انجام مجدد عملیات است.

عملیات ریاضی، برای خط سوم، ادامه عملیات است. اگر دو مورد اول را حل کرده باشید، نتیجه بدیهی است. 2 عدد پیتزا در 1 عدد سیب زمینی سرخ شده:

2 x 30 x 5 = 300 عدد.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که هر چه از آن بیشتر برداریم، بزرگتر خواهد شد!؟

آزمون با ارزش عددی خوراکی

امیدوارم از آزمون تصویری با ارزش عددی خوراکی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از این 4 ورزشکار برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

 تست هوش: دو چوب کبریت را جابجا کن تا یک عبارت صحیح بدست آید!

چیستان | در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا