;
تفریح و سرگرمی

کدومیک از خانمای تصویر چاقوی طلایی مرد عصبانی رو برداشته!؟

آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی: سوالات و معماهای تصویری در فضای اینترنت به یک روند تبدیل شده اند و وب سایت های مختلفی تلاش می کنند با انتشار سوالات معمایی مخاطبان خود را راضی نگه دارند. وب سایت چشمک به عنوان وب سایتی که جدیدترین و به روز ترین سوالات و معماهای تصویری را به اشتراک می گذارد، در این زمینه پیشگام بوده و تلاش می کند تا نیازهای مخاطبان خود را در زمینه بازی های فکری فراهم کند.

در آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی مجله خبری چشمک، شما باید بتوانید در یک نگاه کوتاه 3 ثانیه ای، فردی که چاقوی طلایی صاحبخانه را ربوده است را شناسایی کنید. حل و رمزگشایی این معمای تصویری برای افراد دارای دقت بالا و تیزبینی عالی زمان بسیار کمی را می طلبد. این افراد می توانند در یک نگاه، دزد را شناسایی کنند.

شاید بپسندید: دروغگو و دنبه گوسفند | حکایت مردی که با دنبه، سبیل اش را چرب و ادای ادم های پولدار را در می آورد!

آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی

سوالات تصویری نوع پر طرفداری از بازی های فکری است که برای حل آن لازم است که شما تمام جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در ابتدای مطلب آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی، اشاره شد که برای رمزگشایی آن شما زمان کمی نیاز دارید. لذا با حل و رمزگشایی این آزمون می توانید تیزبینی، نکته سنجی و همچنین دیگر مهارت های شناختی خود را محک زده و حتی ظرفیت آن ها را بالا ببرید. به همین دلیل معماها و پازل های تصویری و ذهنی به سرگرمی مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است.

در تصویر آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی شما شاهد تصویری از یک خانه هستید. صاحبخانه با عصبانیت از اتاق خواب خود خارج شده و افراد حاضر در اتاق نشیمن را متهم کرده است که یکی از آنها چاقوی طلایی او را دزدیده است. این مرد دروغ نمی گوید. چرا که واقعا یکی از این افراد این چاقو را دزدیده است. اما کدامیک!؟

شاید بپسندید: حل این سوال تصویری ریاضی، ضریب هوشی بالای شما را ثابت می کند!

آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی

شاید بپسندید: ضریب هوشی‌ات رو با جایجایی یک چوب کبریت و اصلاح عبارت ارزیابی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آدم واقع بین هستی یا رویاپرداز | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

پاسخ آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی

شاید هنوز به دنبال پاسخ هستید؟ اگر این گونه است ما به شما این بار فرصت می دهیم. 5 ثانیه تلاش دارید تا با خیال راحت به حزئیات تصویر نگاه کنید. از فرصت دوم خود استفاده کنید.

 

.

.

 

.

شاید بپسندید: حکایت طرف دلش گیلاس می خواست، اما قسمتش بادمجان شد!

پاسخ آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی: هر سه فرد مشکوک به نظر می رسند. دختری که کتاب می خواند اگر چه جسمی زردرنگ در میان کتاب او دیده می شود. اما واقعا هیچ دلیلی وجود ندارد که آن جسم زرد چاقو باشد. ممکن است فقط یک تکه کاغذ برای نشان گذاری باشد.

برخی دیگر به جیب دختر اشاره کرده و مدعی اند که او چاقو را در جیب خود پنهان کرده است. اما باز هم در این گزینه دلیل مشخصی وجود ندارد. اما اگر به گردگیر خدمتکار نگاه کنید متوجه می شوید که او با زیرکی توانسته چاقو را در میان گردگیر پنهان گند. دزد چاقوی طلایی، زن خدمتکار است.

شاید بپسندید: پیدا کردن حرف F تصویر، برای تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

آزمون شناخت دزد چاقوی طلایی

امیدوارم از آزمون با شناخت دزد چاقوی طلایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | آن چیست که همواره در مقابل شماست، اما دیده نمی شود!؟

 یکبار برای همیشه درونگرایی یا برونگرا؟ | کدامیک از مناظر آن سوی درب برایتان جذاب تر است!؟

چیستان | یکی از حبوبات است که اگر برعکسش کنید یک وعده غذایی می شود!

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین در یک نگاه حیوان استتار شده را در تصویر می بینند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا