;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک عبارت ریاضی صحیح بدست آورید!

آزمون هوش تصویری با چوب کبریت: تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

به معادله تصویر نگاه کنید. شما با یک معادله غلط روبرو هستید. ایا می توانید تنها با حرکت دادن یک چوب کبریت یک معادله صحیح ایجاد کنید!؟ برای انجام این کار 10 ثانیه فرصت دارید. این چالش یا ازمون ریاضی را انجام دهید و میزان هوش و نبوغ خود در ریاضیات را مورد ارزیابی قرار دهید. پس با آزمون هوش تصویری با چوب کبریت مجله خبری چشمک را همراهی کنید و تلاش کنید هر روز با کمک این چالش ها ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

این نوع پازل برای آزمایش مهارت های تفکر سریع و حل مسئله طراحی شده است. اگرچه حل این معادله در مدت زمان کوتاهی غیرممکن به نظر می رسد، اما با کمی تمرکز و اراده می توانید این کار را انجام دهید! بنابراین یک نفس عمیق بکشید، ذهن خود را پاک کنید و بهترین تنرکز را به تصویر داشه باشید. ما از شما دعوت می کنیم که آزمون ریاضی چوب کبریت را انجام دهید! برای تکمیل این پازل، باید با دقت نگاه کنید. معادله روز فقط به شما اجازه می دهد یک چوب کبریت را جابجا کنید، پس از هوش ذهنی خود برای حل آن استفاده کنید!

بیشتر بخوانید: اصطلاح به خاک سياه نشاندن از کجا آمده است+داستان

شاید بپسندید: با پیدا کردن حلقه ازدواج، مانع از بهم ریختن مراسم عروسی شوید!

آزمون هوش تصویری با چوب کبریت

فکر می کنید آماده انجام آزمون هوش تصویری با چوب کبریت هستید؟ ضریب هوشی خود را تنها در 10 ثانیه با این بازی فکری چوب کبریت آزمایش کنید! فقط یک چوب کبریت را حرکت دهید و ببینید آیا می توانید آن را حل کنید. خود را به چالش بکشید و ثابت کنید که مغز متفکر چوب کبریت هستید!

پازل ها و بازی های فکری از عناصر رایج تست های هوش و آزمون های هوش هستند و در شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای محبوب شده اند. امروز 10 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا یک عبارت ریاضی نادرست را حل کنید – 9×6=10.

همانطور که اشاره شدبرای تکمیل یک پازل باید از ذهن و خلاقیت خود استفاده کنیم. ما باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم تا چالش را تمام کنیم. کار کردن بهترین راه برای حل پازل نیاز به استدلال منطقی و مهارت های حل مسئله دارد. این یک تمرین ذهنی عالی است که می تواند برای آرام کردن یا تیز کردن ذهن ما استفاده شود.

شاید بپسندید: چیستان | نام شهری است که با نام یک خواننده شروع می شود و با یک ماده معطر تمام می شود!

آزمون هوش تصویری با چوب کبریت

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری با چوب کبریت

آیا توانسته اید بفهمید کدام چوب کبریت را در کمتر از 10 ثانیه حرکت دهید؟ اگر پاسخ را پیدا نکردید می توانید به رفتن به پائین صفحه پاسخ را ببینید. اما قبل از انجام این کار بهتر است بیشتر تلاش کنید. 10 ثانیه دیگر هم به شما فرصت داده می شود تا بیشتر فکر کنید تا به پاسخ برسید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری با چوب کبریت: ما تصویری را در زیر قرار داده ایم تا به شما در یافتن پاسخ کمک کند.جواب 3×6=18 است.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که جسم ندارد، وزن ندارد، اما اگر آن را نگه نداری به راحتی می شکند!؟

آزمون تصویری با چوب کبریت

شما می توانید آزمون هوش تصویری با چوب کبریت را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: با انتخاب یکی از درختان، ویژگی اصلی شخصیتی خودت را شناسایی کن!؟

اشکال تصویر را پیدا کن و ثابت کن دقیق و جزئی بین هستی!

پاسخ عبارت ریاضی فوق چند می شود!؟

چیستان | نام یک میوه است که اگر برعکس بخوانیم، اسم اتومبیل ایرانی می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا