;
تفریح و سرگرمی

با هوشا بگن: جمله ” تو معلم بدی هستی” را چه کسی روی تخته سیاه نوشته!؟

آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه : در این پازل تصویری، سعی کنید تشخیص دهید که فرد خطاکار کلاس درس، کدامیک از افراد تصویر است!؟ آیا می توانید در کمتر از 6 ثانیه او  را پیدا کنید؟  فقط افراد با ضریب هوشی و سطح بینایی بالا می توانند در عرض 6 ثانیه فرد خطاکار کلاس درس را تشخیص دهند! با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه همراه باشید.

این بازی فکری یک تست هوشی سرگرم کننده است که سطح بینایی و قدرت تمرکز و دقت شما را به روشی متفاوت ارزیابی می کند. انواع مختلفی از معماهای تصویری وجود دارد که میزان قدرت تمرکز، دقت و حتی سطح بینایی شما را مشخص می کند. مهمترین جنبه در این پازل ها تجزیه و تحلیل سریع مسئله برای رسیدن به نتیجه در زمان تعیین شده است.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که پایان همه چیز چیست!؟

آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه

برای حل چنین آزمون ها و پازل هایی، باید از مهارت های شناختی و نیز تا اندازه ای استدلال و تحلیلی خود استفاده کنید. از آنجایی که این بازی های فکری با تفکر خلاق و سطح بینایی بالا حل می شوند، برای رسیدن به پاسخ باید کمی با دقت و تمرکز زیاد به آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه نگاه کنید.

پس تمرکز کنید، زیرا این بازی تصویری آسان نیست. طبیعتاً باید صبر و واکنش خود را به صورت شبانه روزی آزمایش کنید، بگذارید ببینیم چطور پیش می رود! برای موفقیت باید سریع باشید.

خانم معلم وارد کلاس شده است و متوجه شده که بر روی تخته جمله تو یک معلم بد هستی! نوشته شده است. خانم معلم در صدد توبیخ دانش آموزان و شناسایی فردی است که این کار را کرده است. آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه از شما می خواهد به کمک خانم معلم رفته و فرد خاطی کلاس درس را شناسایی کنید. از شما می خواهیم که دقت کنید! مدت زمان شما همانطور که در ابتدای متن گفته شد، فقط 6 ثانیه است!

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم زندانی داره برای فرار برنامه ریزی می کنه!؟

آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه

شاید بپسندید: معما | کدام سه عددی که صفر نیستند، چه با هم جمع شوند و چه ضرب نتیجه یکسانی دارند!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گربه های دم کوتاه جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه

چطور گذشت؟ آیا توانستید آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه را در 6 ثانیه شکست دهید؟ ما می دانیم که شما ماهر هستید و اگر در بار اول شکست خوردید، می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

احتمالا بپسندید: چیستان ساده | آن چیست که هرگز نمی‌ایستد و همیشه در حال حرکت است!؟

.

 

 

.

 

شاید بپسندید:تست شخصیت: اگه میخای بدونی مهارت های اجتماعی چجوریه یدونه پر را انتخاب کن!

پاسخ آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه:اگر دقت کنیم به پاسخ آزمون دست پیدا می کردید! در دستان معلم سمت راست گچ دیده می شود. همچنین باید گفت که جمله در قسمت بالای تخته دیده می شود و بعید است دست دو دانش آموز به این قسمت تخته برسد. پس معلم سمت راستی این جمله را نوشته است.

شاید بپسندید: کرگدنی که خودش را بین فیل ها مخفی کرده است را شناسایی کنید!

شناسایی نویسنده تخته سیاه

امیدوارم از پاسخ آزمون شناسایی نویسنده تخته سیاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن عدد بعدی تصویر، ثابت کن که نابغه ای!

در صحنه هل دادن اتومبیل، چه کسی هل نمی دهد و بقیه را فریب می دهد!؟

حکایت طرف دلش گیلاس می خواست، اما قسمتش بادمجان شد!

تست هوش: با توجه به 4 عبارت آول، پاسخ عبارت پنج چند می شود!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا