;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد سالن سینما، قاتل است!؟

آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما: هوش کارآگاهی خود را فعال کنید و سعی کنید یکی از پیچیده ترین معمای تصویری موجود در اینترنت را حل کنید. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ به باور شرکت کنندگان در آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما، پاسخ واحد و مشخصی برای آن وجود ندارد. اما با توجه به نشانه ها باید، بهترین و دقیق ترین پاسخ را ارائه دهید.

بسیاری از محققان معتقدند که مغز و ذهن نیازمند یک تمرین عالی ورزشی است. چرا که مغز ممکن است همانند جسم پس از یک دوره رکود، کارآیی و عملکرد بهتر خود را از دست بدهد. به باور بسیاری افزایش عملکرد مغز می تواند مهارت ها و توانائیهای شناختی را افزایش دهد. شما برای ارائه پاسخ به آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما و آزمون های مشابه نیاز دارید که بهتر ببینید، بهتر دقت و تمرکز کنید و در نهایت تجزیه و تحلیل کنید. در آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما شما باید بتوانید قاتل حاضر در سالن سینما را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: دعای پیرزن: حکایت جراحی که هواپیمایش دچار سانحه شد تا دعای پیرزن مستجاب شود!

آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما

سازنده آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما پس از انتشار این آزمون در مقاله ای نوشت که تنها 17 درصد از شرکت کنندگان که دارای توانایی ذهنی بالاهستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. شما می توانید خود را امتحان کنید که آیا جزو 17 درصد شرکت کننده پیروز هستید یا خیر؟

در تصویری که شما در آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما می بینید نمایی از سالن یک سینما را مشاهده می کنید. قتلی در بیرون از سالن سینما رخ داده است. قاتل در سالن سینما حضور دارد و مترصد است که پس از بدست آوردن زمان مناسب، سینما را ترک کند! آیا شما جرأت آن را دارید که خود و توانائیهای خود را امتحان کنید. با آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما همراه باشید.

اگر آماده هستید با دقت کامل به تصویر آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما نگاه کنید. یادتان باشد که برای ارائه پاسخ تنها 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شده است.

شاید بپسندید: چه اندازه عمیق و متفکرید!؟ | کافی است که یکی از موجودات دریایی را انتخاب کنید!

آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که اتاق داره، هال نداره، دیوار داره، در نداره!؟

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما

به این سرعت تسلیم نشوید و نشان دهید که به اندازه کافی مهارت دارید که بتوانید در آزمون پیروز شوید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: میخای بدونی چقدر در زندگیت مستقلی،پس نوع ایستادن خودتو انتخاب کن

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما: ممکن است در نگاه اول افراد مشکوک زیادی در تصویر دیده شوند. اما اگر به توضیحات و نشانه ها در تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما دقت کنید، به اسانی به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. اشاره شدکه در بیرون سالن قتل رخ داده است. اگر دقت کند در جعبه پاپ کورن زن و مرد جوان سلاح کمری دیده می شود. صورت مرد خراشیده است و لباسش چروک است. این نشان می دهد که او مشاجره داشته و با سلاح کمری فرد مقابل را کشته است. اکنون او تلاش کرده سلاح کمری را میان پاپ کورن ها مخفی کند.

مرد درشت هیکل نیز نمی تواند قاتل باشد. زن سمت چپ نگاه کنید، او را مضطراب و نگران می بینید. با دیدن چاقوی درون کیف و لکه های خون روی پیراهنش، هر کسی می تواند او را قاتل معرفی کند. اما آیا یک قاتل سریعا لباس خود را عوض نمی کند. این زن فقط از این ترسیده که مبادا قاتل معرفی شود. چاقوی او خون آلود دیده نمی شود.

شاید بپسندید: حکایت بزی که می خواست الاغ را خر کند اما خودش به فنا رفت!

آزمون با شناسایی قاتل سینما

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی قاتل سینما استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: عدد بعدی را در این عبارت دنباله ای پیدا کنید!

چیستان | کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

یکی از مهره های شطرنج را انتخاب کن تا بگویم خلاقی یا تحلیل گر!؟

معما | دو مادر و دو دختر با هم سینما رفتند،اما فقط سه بلیط خریدند، چگونه ممکن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا