;
خانواده و زناشوییزندگی

نشانه های خیانت مرد: ۱۰ علامت هشدار دهنده که مرد خیانت می کند

نشانه های خیانت مرد: زندگی زناشویی می تواند چالش برانگیز و در عین حال هیجان انگیز باشد. یک زن برای شروع یک زندگی خانوادگی جدید، با اعتماد فراوان به شوهرش، خانه ای دوست داشتنی برای خود ایجاد می کند. اما اگر اعتماد او توسط یک شوهر خیانتکار از بین برود، چه؟ بدون شک این می تواند اتفاق ویران گر زندگی یک زن باشد.

بسیاری از زنان زمانی که با خیانت همسر رو به رو می شوند دیگر نمی توانند با او دوباره زندگی کند. بنابراین بهتر است به برخی نشانه ها و علائم دقت کنید و قبل از این که غرور و زندگی مشترک تان ویران شود فکری کنید. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به ۱۰ مهم ترین نشانه های خیانت مرد پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید:  ویژگی های شوهر خوب: ۲۰ ویژگی یک شوهر جنتلمن و ایده آل

۱.آداب و رفتار جدید

اگر متوجه شدید که شوهرتان از عبارات یا حرکات مرسوم، مد روز استفاده می کند، ممکن است سرنخی به شما بدهد. باید فکر کنید که او اخیرا وقت خود را با چه کسی سپری کرده است. همچنین، یک شوهر خیانت کار ممکن است تمایل زیادی به احساس گناه داشته باشد. بنابراین، او ممکن است تلاش کند کارهایی را انجام دهد تا از احساس گناه فرار کند. به این خاطر به صورت غیر معمول بیشتر به شما محبت می کند. با این حال او ممکن است بهانه‌هایی برای طفره رفتن از بودن در کنار شما بیاورد و به هر بهانه ای شب دیر خانه بیاید یا أصلا نیاید.

۲.تغییرات چشمگیر در سبک لباس

نشانه های خیانت مرد، آیا همسر شما اخیراً شروع به رفتار مثل یک خودشیفته کرده است؟ آیا به نظر می رسد که او همیشه در حال خرید لباس های جدید است یا به طور فزاینده ای متعهد به کاهش وزن شده است؟ اگر به همه این سؤالات سر تکان می‌دهید، ممکن است چیزی فراتر از آنچه که به نظر می‌رسد وجود داشته باشد.

مردانی که رابطه نامشروع دارند معمولا برای خوب لباس پوشیدن و خوب به نظر رسیدن، زحمت بیشتری می کشند. آنها تمایل دارند تا ظاهر و تناسب اندام خود را حفظ کنند تا زنان دیگر را تحت تأثیر قرار دهند. شما می توانید این را به عنوان یک علامت هشدار دهنده در نظر بگیرید، به خصوص اگر شوهر شما به طور کلی نسبت به ظاهر خود قبلا بی توجه بوده است.

نشانه های خیانت مرد

۳.تغییر در میل جنسی

نشانه های خیانت مرد، دو تغییر می تواند وجود داشته باشد که ممکن است آشکار شود. نکته قابل توجه تر این است که ممکن است متوجه شوید که دیگر هیچ جرقه ای در اتاق خواب وجود ندارد. رابطه جنسی او با شما ممکن است یک کار سخت یا یک تحمیل به نظر برسد. یا او کمتر و کمتر در مورد رابطه جنسی هیجان زده به نظر برسد.

در چنین حالتی این احتمال وجود دارد که او در جای دیگری مشغول است. تغییر دیگر می تواند این باشد که او شروع به نشان دادن برخی حرکات جدید در اتاق خواب می کند، چیزی که ممکن است از شخص دیگری یاد گرفته باشد. او ناگهان بیشتر ماجراجوتر می شود و به صورت غیر معمول در هنگام رابطه جنسی رفتار می کند.

بیشتر بخوانید: شوهرتان دوباره عاشق تان می شود + ۱۰ ترفند موثر

۴.دور شدن عاطفی

رفتار همسر شما ممکن است این تصور را ایجاد کند که از نظر عاطفی از او دور هستید. او از نمایش حرکات محبت آمیز مانند بوسیدن یا بغل کردن شما طفره می رود. او ممکن است تمایلی به صحبت در مورد احساسات خود یا حتی مسائل ساده ای مانند نحوه گذراندن روز خود در محل کار نداشته باشد. از نظر فیزیکی، شریک زندگی شما ممکن است در کنار شما باشد. با این وجود، از نظر ذهنی در افکار خود گم شده، حواس پرت یا گوشه گیر به نظر برسد.

۵.رفتار بسیار تدافعی

نشانه های خیانت مرد، یک شوهر دو طرفه می تواند در فعالیت های خود بسیار مراقب و خودتوجیه کننده باشد به طوری که از هرگونه بحث معنادار یا صمیمی با شما فرار کند. او ممکن است شروع به مشاجره یا دعوای بیهوده بر سر مسائل بی اهمیت و روزمره کند. چنین رفتاری نشان دهنده ناامیدی یا إحساس گناه او از خیانت به شما باشد.

۶. رمز عبور روی همه وسائل الکترونیکی او

نشانه های خیانت مرد، چندین کد قفل یا رمز عبور روی تلفن، لپ‌تاپ و سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی او ممکن است نشان دهد که شوهر شما قصد دارد چیزهایی را از شما پنهان کند. اگر از به اشتراک گذاشتن آنها امتناع کند، حتی پس از درخواست، بیشتر این احتمال را قوی می کند. سایر علائم هشدار دهنده ممکن است شامل دریافت تعداد زیادی شماره اشتباه یا قطع کردن تلفن در هنگام برداشتن تلفن، عجله شوهر برای پاسخ دادن به تماس قبل از شما، اجتناب از صحبت در حضور شما، زمزمه کردن در حین صحبت کردن با تلفن همراه باشد.

به علاوه پاک کردن سابقه تماس/چت یا حذف شماره ها از گزارش تماس، همه این موارد ممکن است یکی از نشانه‌های خیانت شوهر از راه دور باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه شوهر خوبی باشیم؟ + ۱۰ نکته کلیدی

۷.مسیرهای کاغذی

نشانه های خیانت مرد، برای شما مهم است که به کارها یا رویدادهای شریک زندگی خود توجه داشته باشید تا تکه های پازل را کنار هم قرار دهید تا تصویر کاملی به دست آورید. ممکن است به شماره تلفن های ناآشنا که در قبض تلفن وجود دارد مشکوک باشید، به خصوص اگر مدت زمان تماس بیش از حد به نظر برسد. اگر شوهرتان قبل از شما شروع به جمع آوری نامه کرده باشد، سفرهای کاری بیشتری داشته باشد، شما را از بررسی کردن او در محل کار، شرکت در رویدادها منصرف کند. همه این موارد علائم هشدار دهنده ای هستند.

نشانه های خیانت مرد

۸.تغییر در عادت های خرج کردن

شوهرانی که از مسیر خارج می شوند ممکن است گاهی اوقات غرق در مخارج مرموز شوند. احتیاط در مورد هر گونه هزینه غیر معمول ممکن است کمک کند. برای مثال، ممکن است بخواهید مشاهده کنید که آیا برداشت‌های ATM عمدتا از خارج از شهر افزایش یافته است یا هزینه‌های کارت اعتباری افزایش یافته است. ممکن است بخواهید رسیدهای کارت اعتباری را که خریدهای عجیب و غریب یا کسر سفر را نشان می دهد، ردیابی کنید. او ممکن است مانع از دیدن چک حقوقش شود یا حتی بدون اطلاع شما برای یک کارت اعتباری دیگر درخواست دهد.

بیشتر بخوانید: زنان عاشق چه مردانی می شوند + ۱۴ ویژگی مرد که زنان را عاشق می کند

۹.تا دیر وقت بیدار می ماند

نشانه های خیانت مرد، آیا اغلب می بینید که شریک زندگی تان در صحنه غایب است یا بدون او به رختخواب می روید؟ آیا او تمایل دارد تا دیر وقت که دیگر اعضای خانواده به رختخواب رفته اند بیدار بماند؟ آیا او شروع به کار طولانی مدت یا آخر شب در محل کار کرده است؟

همه این ها می تواند به این معنی باشد که او احتمالا به صورت خصوصی به صورت آنلاین چت می کند یا به بهانه حضور در محل کار با شخصی وقت می گذراند. به هر گونه انحراف در روال تنظیم شده او بدون دلیل ظاهری توجه کنید یا زمانی که سعی می کنید با او تماس بگیرید، اغلب در محل کار “در دسترس نیست”.

۱۰.خلق و خوی نامنظم

نشانه های خیانت مرد، اگر شوهر شما معمولا خلق و خوی ثابتی دارد اما اکنون بدخلق شده، شاید به این معنی باشد که چیزی درست نیست. ممکن است او را در دوردست ببینید که بدون هیچ دلیل روشنی لبخند می زند، انگار که روی آفتاب راه می رود. اما ممکن است ببینید که ناگهان او را ناراحت می کند و می خواهد کار یا چیزی تصادفی را سرزنش کند. همه این موارد هشدارهای جدی است که همسرتان جای دیگری مشغول است.

بیشتر بخوانید: راز زوج های شاد: با این ۵ عادت زن و شوهر شاد و خوشبخت باشید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا