;
تازه ها

گیاهان دفع کننده انرژی منفی | این گیاهان برای رفع چشم زخم عالین!

گیاهان دفع کننده انرژی منفی: قرن هاست که از گیاهانی که نقش مهمی در بهبود سلامتی و افزایش شادابی و نشاط در زندگی روزمره دارند، استفاده می شود. این امر به ما کمک می کند جریان انرژی را در فضای فیزیکی حفظ کنیم. از نظر بسیاری از کارشناسان، جهان با انرژی های مثبت و منفی احاطه شده است و هدف ما، حذف این انرژی های منفی است. قرارگیری این دسته از گیاهان در خانه مزایای مختلفی مانند ثبات مالی، رشد شغلی، رشد تحصیلی، حفظ روابط هماهنگ و کمک به سلامت جسمی و روانی دارد.

یکی از مزایای مهم استفاده از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، حفظ تعادل این دسته از گیاهان است. به ویژه وجود این گیاهان آپارتمانی در منزل و محل کار برای دفع انرژی منفی مورد توجه است. در این مطلب بخش تازه ها مجله خبری چشمک این دسته از گیاهان آپارتمانی مورد بررسی قرار گرفته اند.

شاید بپسندید: تنها صدای باقی مانده از غلامرضا تختی در المپیک‌۱۹۶۴ توکیو را بشنوید|من به مردم ایران تعظیم می کنم!

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

در اینجا چند مورد از گیاهان دفع کننده انرژی منفی آورده شده است که به دفع انرژی های منفی و جذب انرژی مثبت به فضا و افراد حاضر در منزل کمک می کند.

شاید بپسندید: دور کردن بدیمنی و نحسی از خانه با ۵ روش فنگ شویی ساده و جذاب!

گیاه بامبو

یکی از پرفروش ترین گیاهان چینی در جهان، گیاهان بامبو است. این گیاه نشان دهنده قوت و پایداری است و نمادی از سخت کوشی، صبر و طول عمر بوده است. اغلب از آن به طور گسترده ای به عنوان گیاهان داخلی استفاده می شود، لذا مراقبت بیشتری نیاز دارد. این گیاه انرژی منفی را از بین می برد، خانه را تمیز می کند و محیط اطراف را پاکسازی می کند.

گیاهان بامبو همچنین اعتماد به نفس را افزایش می دهند، عزت نفس را افزایش می دهند و در صورت قرار گرفتن در محل مناسب و دفتر کار، انرژی را دو چندان می کنند. بامبو یکی از گیاهان محافظت معنوی است که خواص درمانی زیادی نیز دارد. این شامل یکی از عوامل شفابخش قوی است که پوست را تمیز کرده و بهبود می بخشد. گیاه بامبو نیز از گیاهان مرفه محسوب می شود، زیرا انرژی مثبت و شادی را در اطراف خود پخش می کند.

شاید بپسندید: تمیز کردن یخچال با ساده ترین روش در ۵ مرحله!

گیاه بامبو

شاید بپسندید: شستن کفش در ماشین لباسشویی  + راهنمای کامل 

گیاه بامبو دارای هاله ای قدرتمند است که بر شخصی که اغلب با آن تماس می گیرید تأثیر مثبت می گذارد. همچنین از آن به عنوان گیاهی در سراسر جهان استفاده می شود که تمرکز را افزایش می دهد، پیری را محدود می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اعتقاد بر این است که گیاهان بامبو در خانه خوش شانسی می آورند و از ساکنان در برابر انرژی های بد محافظت می کنند. روبان قرمز رنگی که دور ساقه های بامبو بسته شده نشان دهنده چوب و آتش است. اگرچه عناصر چوب و آتش ترکیب شده، تعادل کاملی را نشان می دهند، لذا مهم نیست که کجا آن را قرار دهید، اما قرار دادن آن در گوشه های مختلف تأثیرات متفاوتی دارد.

برای حفظ سلامت روحی و جسمی، گیاه را در گوشه شرقی قرار دهید. جهت کسب پول و ثروت، گیاه باید در جنوب شرقی قرار گیرد تا به رفاه برسید. اگر خواستار تهیه گیاهان دفع کننده انرژی منفی هستید، لازم است به فروشگاه های آنلاین خرید گل مراجعه کنید.

شاید بپسندید: عمر جارو برقی: ۶ نکته مهم و طلایی برای افزایش عمر جارو برقی که نمی دانستید!

گیاه کاکتوس

امروزه کاکتوس و ساکولنت ها برای تزئین خانه بسیار محبوب شده اند، اما در مورد بهبود روحیه و خلاص شدن از هرگونه احساس بد و انرژی منفی نیز مفید هستند. برخی نیز معتقدند که ساکولنت ها می توانند انرژی بدی را که ممکن است در اطرافیان شما وجود داشته باشد جذب می کنند و مانع از افزایش احساسات منفی می شوند.

شاید بپیندبد: از بین بردن بوی بد مرغ با چند ترفند ساده مخصوص سرآشپزها!

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

نکته دیگری که وجود دارد این است که با توجه به  انواع اشکال، اندازه ها و رنگ های ساکولنت ها، یافتن و انتخاب گیاهی که برای خانه شما مناسب باشد آسان خواهد بود.

جالب خواهد بود: معنای ۲۴ نوع گل که نماد عشق، دوست داشتن، خوش شانسی و ثروت هستند!

گیاه ریحان (تولسی)

گیاه ریحان مقدس که معمولاً با نام تولسی شناخته می شود، یک گیاه بسیار محبوب است و جزء گیاهان دفع کننده انرژی منفی می باشد. این گیاه در بسیاری از مناطق خوش آب و هوا به خوبی رشد می کند و طرفداران بسیاری دارد. هم چنین این گیاه چندین مزیت برای سلامتی دارد.

اعتقاد بر این است که گیاه تولسی دارای یک انرژی معنوی قوی است که انرژی منفی را از بین می برد و انرژی مثبت را در فضا پراکنده می کند. بهترین محل استقرار گیاه تولسی جهت شرقی یا شمال شرقی است. این تنها گیاهی است که می توان در گوشه داخلی شمال شرقی خانه قرار داد.

بیشتر بخوانید:زمان نگهداری انواع مواد غذایی پخته و خام در یخچال!

احتمالا بپسندید: نحوه نگهداری ادویه ها و سبزیجات خشک | راههای شناخت خراب شدن ادویه ها و سبزیجات خشک!

گیاه ریحان
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی می توان گفت که هند از نظر آیورودا، معنویت و فرهنگ باستانی آن، ثروتمندترین کشور روی این سیاره است. ریحان پر طرفدارترین گیاه در هند است، زیرا به عنوان یک گیاه مقدس در نظر گرفته می شود. ریحان نه تنها انرژی مثبت تولید می کند و محیط را تازه و بدون پشه نگه می دارد، بلکه مزایای مفیدی نیز ارائه می دهد. سرخپوستان ریحان را در داخل و خارج از خانه نیز می کارند. این یکی از گیاهان مقدسی است که مردم هر روز صبح و عصر آن را می پرستند.

ریحان یکی از گیاهان حفاظت کننده معنوی است که از خانه و اعضای خانواده محافظت می کند و انرژی منفی را تشخیص می دهد. با مصرف روزانه 4 تا 5 برگ ریحان، می توانید سیستم گوارشی خود را بهبود بخشید و در تمام طول روز احساس طراوت کنید و انرژی شما را در سطح بالاتری نگه می دارد. شما می توانید ریحان مقدس را جلوی درب اصلی خود یا داخل خانه خود در تراس بکارید. مهم ترین نکته در مورد پرورش ریحان این است که به مراقبت کمتری احتیاج دارد.

جالب خواهد بود: تمیز کردن فرش ماشینی بدون شست‌وشو با این ۵ روش ساده خانگی!

احتمالا بپسندید: پوست میوه ها را دور نریزید | کود پوست میوه گیاهان آپارتمانی شما را شاداب می کند+نحوه تهیه

انرژی مثبت گیاه کالاتیا

از ویژگی های بارز این گیاه توانایی بسته شدن برگ ها در شب و باز شدن در صبح است. گیاه کالاتیا با برگ های باطراوت و خاصش باعث احساس نشاط بیشتری در خانه شما خواهد شد.

شاید بپسندید: این چیزا برا ما عجیبه، اما تو ژاپن خیلی عادیه | حقایق جالب درباره ژاپن

گیاه کالاتیا

برگ های کالاتیا با طرح های پیچیده و عجیبشان انتخاب مناسبی برای طراحی دکوراسیون فضای داخلی هستند. این گیاه علاوه بر جذابیت، انرژی های منفی و بد را از بین برده و شادی و نشاط را به شما هدیه می دهد.

گیاه یاسمن

از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، گیاه یاسمن است. گیاه یاسمن، خوشبو و دارای چندین مزیت علمی در بهبود سلامتی است، زیرا به کاهش اضطراب و استرس کمک می کند و همچنین به القاء خواب نیز معروف است. تعداد کمی از افراد می دانند که گیاه یاسمن انرژی مثبت را جذب می کند و اعصاب را آرام می کند. همچنین به حفظ هماهنگی در روابط عاشقانه کمک می کند.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

اگر می خواهید گیاه را در داخل خانه قرار دهید، گیاه را در نزدیک یک پنجره رو به جنوب قرار دهید. اگر می خواهید گیاه را در فضای باز قرار دهید، آن را در جهت شرقی، شمالی یا شمال شرقی قرار دهید.

گیاه رزماری

رزماری یک گیاه پرطرفدار است که برای ارتقاء سلامت روانی و جسمی شناخته شده است. اعتقاد بر این است که بوی گیاه می تواند فوراً خلق و خوی شما را بهتر دهد، خستگی را کاهش دهد، با اضطراب مبارزه کند، حافظه را بهبود بخشد و خواب را القا کند. مهم نیست کجا آن را نگه دارید، انرژی منفی را از محل دور می کند. اگر قصد تهیه گیاهان دفع کننده انرژی منفی را دارید، بهتر است به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه کنید.

گیاه ارکیده

چه کسی از یک گیاه گل دار زیبا در اطراف خود خوشش نمی آید؟ زیبایی مسحور کننده ارکیده نه تنها گرده افشان را جذب می کند، بلکه انرژی مثبت و نشاط و شادابی را نیز به خود جلب می کند. این گل نماد فراوانی و رفاه است و گل های زیبا، حس کمال طلبی را در افراد ایجاد می کنند. این یک هدیه عالی برای زوج هایی است که تازه ازدواج کرده اند. بهترین مکان برای گیاهان ارکیده، گوشه جنوب غربی خانه است، زیرا انرژی مثبت را پراکنده می کند.

این گیاه عجیب و زیبا یکی از گیاهان محبوبی است که همه می خواهند در اطراف خود داشته باشند. گل های ارکیده یکی از بهترین هدیه ها برای تقویت روحیه افراد یا تشکر از کسی است. هدیه دادن این گیاه، عشق، مراقبت و آرزوهای شما را به آن ها هدیه می دهد. در فنگ شویی چینی، گیاه ارکیده به عنوان تقویت کننده عشق و باروری در نظر گرفته می شود. بدون شک گل های آن فریبنده و منبع انرژی مثبت هستند. کاشت ارکیده انرژی منفی را از بین می برد و روابط خانواده را تقویت می کند.

بیشتر بخوانید: سبزه عید فوری: چه دونه ای زودتر سبز میشه؟

گیاه صد تومانی

یکی از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، گیاه صد تومنی است. آیا در روابط خود مشکل دارید؟ گل های زیبای صد تومانی در اینجا برای نجات شما هستند. گیاه صد تومانی مخفف فمینیسم و ​​عشق واقعی است. انرژی گیاه صد تومانی، خوش بینی و مثبت نگری را در خانه جلب می کند. همچنین روابط از بین رفته را بهبود می بخشد و سلامت باروری را برای زنان ارتقا می دهد. گیاه باید در گوشه جنوب غربی خانه قرار گیرد؛ بنابراین، این ها بهترین گیاهان خوش شانسی هستند که انرژی منفی را دفع می کنند.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه مریم گلی

یکی دیگر از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، مریم گلی است. مریم گلی از کلمه لاتین “salvare” گرفته شده است که به معنی درمان و بهبود بیماری است. این گیاه در بسیاری از مراسم های بومیان آمریکا و مردم متیس به دلیل انتشار یون هایی که هوا را خنثی می کنند، استفاده می شود. مریم گلی یک گیاه عالی برای سوزاندن است تا انرژی اطراف و خانه شما را تمیز کند.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

قبل از انجام هر نوع مدیتیشن ضروری است، به خصوص اگر شما می توانید به راحتی انرژی دیگران را دریافت کنید. از آنجا که مریم گلی سفید، شایع ترین نوع آن است، انواع دیگر از این گیاه غنی و معطر، مانند مریم بیابانی، آبی یا سیاه در فروشگاه های معتبر موجود است. شما همچنین می توانید مریم گلی را با گیاهان دیگر برای ترکیب منحصر به فرد متناسب با نیازهای خود ترکیب کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: پیش از سال نو این ۴۱ وسیله را از خانه دور بریزید!

بیشتر بخوانید:سر و وضعی که عربستانی ها برای نیمار ساختن+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا