;
تازه ها

از نظر فنگ شویی این ۸ گیاه تصفیه کننده هوا بدشانسی و انرژی منفی را از خانه دور می کنند + عکس

کیاهان تصفیه کننده هوا:‌گیاهان آپارتمانی یکی از موثرترین راه‌ها برای تغییر فنگ شویی خانه شما هستند. وقتی گیاهان را به دیزاین خانه خود اضافه می‌کنید انرژی مثبت در خانه افزایش می‌یابد و کیفیت هوای داخل خانه بهتر می‌شود. بین گیاهان و کیفیت هوا ارتباط مستقیمی وجود دارد. در سال ۱۹۸۹ ناسا مجموعه‌ای از گیاهان آپارتمانی را آزمایش کرده و میزان تصفیه‌ی هوا را اندازه‌گیری کرد. ما به عنوان انسان همراه با طبیعت و گیاهان تکامل یافته‌ایم. در ادامه این مطلب تازه ها با معرفی بهترین گیاهان تصفیه کننده هوا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گیاهان دفع کننده انرژی منفی | این گیاهان برای رفع چشم زخم عالین!

۱. پتوس

یکی از بهترین گیاهان تصفیه کننده هوا پتوس است و مراقبت از آن بسیار آسان است. این گیاه دارای برگ‌های نرم و قلبی شکل است که نشان دهنده‌ی عشق و مهربانی است. پتوس همچنین یک گیاه آویزان و آبشاری دوست‌داشتنی است که نشاط‌بخش فضا است و انرژی زیادی را در هوا پخش می‌کند.

جالب خواهد بود: معنای ۲۴ نوع گل که نماد عشق، دوست داشتن، خوش شانسی و ثروت هستند!

کیاهان تصفیه کننده هوا

۲. زامیفولیا

کیاهان تصفیه کننده هوا، گیاه زامیفولیا که به عنوان نخل زمردی یا گیاه زنگبار نیز شناخته می‌شود، دارای شاخه‌های قوی با برگ‌های ضخیم است. این گیاه می‌تواند آب زیادی را در خود نگه دارد و از خشکسالی جان سالم به در ببرد. این گیاه برای فضای خانه و آپارتمانی بسیار مناسب است.

شاید بپسندید: ترفند تازه نگه داشتن سبزی خوردن | با کمک این ترفندها به مدت طولانی سبزی خوردن را تازه نگه دارید!

بیشتر بخوانید: چند پاک کننده طبیعی با قدرت جادویی برای تمیز کردن آسان خانه!

۳. انجیر برگ کمانچه یا فیکوس

یک گیاه آپارتمانی محبوب درخت انجیر برگ کمانچه است. یکی از درس‌های زیبایی که گیاهان آپارتمانی به ما می‌دهند صبر، مهربانی و عشق به چیزی خارج از خودمان است. درخت انجیر برگ کمانچه به توجه‌ی شما نیاز دارد و درست مثل شما به آفتاب و آب نیز نیاز دارد. همچنین یکی از گیاهان تصفیه‌کننده‌ی هوا فیکوس است.

شاید بپسندید: رفع بوی سوختگی از غذا با ۹ ترفند ساده که نمی دانستید!

کیاهان تصفیه کننده هوا

احتمالا بپسندید: ترفند مخفی کردن برجستگی شکم هنگام لباس پوشیدن!

۴. سانسوریا

این گیاه دارای برگ‌های شمشیر مانند است که وقتی در خانه قرار می‌گیرد انرژی محافظتی از خود مسطع می‌کند. در واقع الیاف گیاه سانسوریا را برای رشته‌های کمان کشت می‌کردند که حس حفاظت را بیشتر نشان می‌دهد. علاوه بر این سانسوریا در شب اکسیژن آزاد می‌کند. بنابراین این گیاه یک انتخاب عالی برای اتاق خواب است زیرا می‌تواند امنیت و همچنین پاکسازی هوا را فراهم کند.

شاید بپسندید: ترفند تمیزکردن میله های اجاق گاز + آموزش کامل

احتمالا بپسندید: رنگ کردن تخم مرغ با رنگ خوراکی و طبیعی + آموزش کامل

۵. فیکوس الاستیکا

کیاهان تصفیه کننده هوا، یکی دیگر از گیاهان پر انرژی فیکوس الاستیکا است. برگ‌های پهن این گیاه می‌توانند عناصر چوبی را در فضا منتقل کنند. علاوه بر این گیاه یک فنگ شویی عالی برای گوشه‌ی تاریکی است که به انرژی زندگی نیاز دارد.

شاید بپسندید: این چیزا برا ما عجیبه، اما تو ژاپن خیلی عادیه | حقایق جالب درباره ژاپن

کیاهان آپارتمانی

۶.ارکیده شاپرکی

ارکیده شاپرکی یکی دیگر از گیاهانی است که در شب اکسیژن آزاد می‌کند و یکی از گیاهان تصفیه کننده هوا است. بنابراین انتخاب خوبی برای اتاق خواب است. توجه کنید حتی اگر شکوفه‌های ارکیده پژمرده شوند، گیاه هنوز زنده است. بخشی از فنگ شویی این است که از این گیاه مراقبت کنید حتی اگر پژمرده شود. از این گیاه برای قرار‌های عاشقانه استفاده می‌شود.

شاید بپسندید: تمیز کردن مبلمان در خانه با این روش ساده که تا به حال نمی دانستید!

جالب خواهد بود:روش کاشت سبزه تخم شربتی+ زمان کاشت سبزه عید فوری

کیاهان تصفیه کننده هوا

۷. گیاه گندمی یا عنکبوتی

کیاهان تصفیه کننده هوا، نگهداری از گیاهان عنکبوتی آسان است و به راحتی تکثیر می‌شوند. یکی از آموزه‌های مادر طبیعت، سخاوت است. مادر طبیعت همیشه بخشنده است و فراوانی می‌آورد. این گیاه نیز به راحتی بیشتر و بیشتر می‌شود. گیاه عنکبوتی به ما می‌آموزد که با دوستان و عزیزان خود ارتباط برقرار کنیم. گیاه عنکبوتی برای قرار دادن در گوشه‌ی ثروت و رفاه خانه شما مفید است.

جالب خواهد بود: با کمک این ترفندها خستگی فصل بهار را از بین ببرید+روش انجام

بیشتر بخوانید: ترفندهای سفید کردن وسایل برقی که زرد شده اند+دستورالعمل ها

کیاهان تصفیه کننده هوا

شاید بپسندید: این خوراکی‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگهداری نکنید!

۸. برگ انجیری

این گیاه گرمسیری و جذاب یک دیزاین زیبا برای هر خانه‌ای است. این گیاه برای گوشه‌ی شهرت و شناخت خانه شما عالی است. این گیاه آپارتمانی سبز زنده نشان دهنده‌ی عنصر چوبی است که می‌تواند آتش گوشه‌ی شهرت را تغذیه کند.

بیشتر بخوانید: معنای ۲۴ نوع گل که نماد عشق، دوست داشتن، خوش شانسی و ثروت هستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا