;
تفریح و سرگرمی

کودک از سوی کدامیک از والدین خود در معرض تهدید قرار دارد!؟

آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک: کافی است به شبکه های اجتماعی توجه کنید. در هر کدام از این شبکه ها بخش سرگرمی و بازی های فکری بیشترین آنها، بیشترین طرفدار را دارند. اگر به محبوب ترین معمای شبکه های اجتماعی توجه کنید، می توانید حجم طرفداران این بازی های فکری را متوجه خواهید شد.

به واقع می توان گفت که این بازی ها از دو جهت اهمیت دارند. می توانند لحظاتی شاد را برای شما فراهم کنند. همچنین می توانند در رشد مهارت های شناختی شما نقش داشته باشند. به باور کارشناسان حوزه سلامت برای سلامت مغز نیاز است که این عضو مهم بدن به صورت مرتب و منظم، روزانه تمرین ورزشی داشته باشد. توجه و تمرکز به بازی های فکری بهترین ورزش برای مغز به شمار می روند. چشمک این زمینه را برای شما فراهم نموده است. با آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک

انجام پازل های تصویری در هر زمانی از روز عالی هستند، زیرا مهارت ها و توانائی ها را به حد معمول رشد می دهد. با توجه به این موضوع، یکی دیگر از چالش برانگیزترین آزمون های فکری را برای شما در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک فراهم نموده است. شما برای شناسایی و حل این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط بر روی آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک برای کودک تمرکز کنید. تنها 18٪ از تمام افرادی که آن را امتحان کردند، موفق شدند آن را با موفقیت حل کنند.

در تصویر آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک می توانید کودکی را در میان دو نفر ببینید که ظاهراً یکی مادرش و دیگری پدرش است. با این حال، یکی از آنها یک فریبکار است. ممکن است جان او توسط یکی از این دو در خطر قرار باشد. آیا می توانید در عرض 5 ثانیه آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک را حل کنید.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین می تواند هر 3 تفاوت تصویر پسرک دانش آموز را در 10 ثانیه تشخیص دهد!

آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک

شاید بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

 

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک

فکر می کنید آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک برای شما چگونه است؟ اگر موفق شدید آزمون را رمزگشایی کنید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر شک دارید و از پاسخ خود مطمئن نیستید، می توانید به بالا برگشته و جزئیات را بیشتر بررسی کنید.

شاید بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

.

.

.

.

چالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

 

 

 

 

 

شاید بپسندید: همین که به تصویر کنده کاری باستانی نگاه کردی، چی دیدی!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک: اگر دقت کنید متوجه می شوید که چشمان پدر قرمز است که نشان می دهد او خون آشام است و مادر تیغه ای چوبی دارد تا بتواند از پسرش در برابر مرد خون آشام دفاع کند.

خون‌آشام در افسانه‌ها و فرهنگ فولکلوریک مردم اروپا و آسیا، موجودی زنده‌است که اکثراً از خون انسان‌ها تغذیه می‌کند. برای دور کردن خون‌آشام‌ها طلسم‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود. برای کشتن او یا باید سرش را با شمشیر ، چاقو و یا وسایل دیگری که تماماً از نقره ساخته شده باشند از تن جدا کرد و یا تکه چوبی را به قلب او فروکرد. همچنین در گذشته مردم برای دور کردن خون‌آشام‌ها از سیر استفاده می‌کردند و اعتقاد داشتند که خون‌آشام‌ها تصویرشان در آینه(عکس) دیده نمی‌شود و از سیر بدشان می‌آید.

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

شناخت فرد خطرناک برای کودک

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

امیدوارم از آزمون شناخت فرد خطرناک برای کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

در این تصویر از نقاشی خانواده خوشبخت دو چهره مخفی شده است، چهره های مخفی کجان!؟

در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 9 =

دکمه بازگشت به بالا