;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

نفس بازغی در کنار پدر و مادرش بر سر سفره هفت سین+مگه پژمان بازغی طلاق نگرفته!؟

نفس بازغی :نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است.او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱6 سال سن دارد. وی عکسی در پشت صحنه سریال «گناه فرشته»، به همراه شهاب حسینی بازیگر این مجموعه منتشر کرده است. در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک به ایفای نفش نفس بازغی و سریال گناه فرشته خواهیم پرداخت.

جالب خواهد بود: بازیگر نقش ملکه اینهیون بیرون سریال دونگی چقدر متفاوته+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خانه به دوش که بعد سریال فوت کردن!

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است.او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱6 سال سن دارد. وی عکسی در پشت صحنه سریال «گناه فرشته»، به همراه شهاب حسینی بازیگر این مجموعه منتشر کرده است.

نفس بازغی

شروع فعالیت هنری

دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی کار هرنی خود را از تئاتر خانمِ آقاى جورج کلونى و سریال گناه فرشته در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده و در فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.

در سال های اخیر همواره شایعاتی درباره ی جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر، تدوینگر مشهور سینما، از یکدیگر مطرح بود، مهاجر در گفتگوی جدیدی با برنامه ی اینترنتی علی ضیا، برای نخستین بار پایان زندگی مشترکش با پژمان بازغی را تأیید کرده است.

بیشتر بپسندید: بازیگر داعشی سریال پایتخت 5 بیرون سریال چقدر متفاوته+عکس های جدید و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بهاره رهنما برای بار سوم سر سفره عقد نشست ؟! + عکس

نفس بازغی

والدین مشهور نفس بازغی

پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران،  فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید

وی در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشد.

یک برادر بزرگتر از خود به نام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته‌ی تدوین از دانشگاه سوره است. وی از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلم سازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. مستانه مهاجر از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

مستانه مهاجر و دخترش

او در سال ۱۳۹۵ برای نخستین بار تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از آن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت.

مهاجر در سال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود به نام «جوجه تیغی» را ساخت که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت و پژمان بازغی از بازیگران آن بود. در ادامه بیوگرافی نفس بازغی وی در فیلم جوجه تیغی نیز بازی کرده است.

ازدواج و جدایی مستانه مهاجر و پژمان بازغی

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی (متولد سال ۱۳۵۳) ازدواج کرد که ثمره ی این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد.

مهاجر در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی آشنایی اش با پژمان بازغی گفته بود: «من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داشتیم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت در سال ۸۴ منجر به ازدواج شد.»

گفتنی است مستانه مهاجر تدوین‌ گر مشهور سینما، در قسمت اول این برنامه مهمان علی ضیا شد و از مبتلا شدن به سرطان رحم تا جدایی‌ اش از پژمان بازغی صحبت کرده بود.

عکس سفره هفت سین نفس بازغی

نفس بازغی دختر زیباروی مستانه مهاجر کارگردان و تدوین گر و پژمان بازغی بازیگر و مجری مشهور برای اولین بار جلوی دوربین ظاهر شده و در یک نقش کلیدی در سریال گناه فرشته بازی کرده است. اخیرا عکسی از جمع 3 نفره خود با پدر و مادرش منتشر کرد که پس از حواشی ای که در خصوص طلاق این زوج به میان آمد ، برای مردم بسیار شوکه کننده بود.

 

نفس بازغی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا