;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این 3 معلم به شوخی برای همکارش، عینک و سبیل کشیده است!؟

آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ: تجزیه و تحلیل سوالات هوش و پاسخ به آنها نیازمند یک ذهن خلاق است. ذهن خلاق می تواند به آسانی هر سوالی را در کوتاهترین زمان ممکن تحلیل و پاسخ مناسبی ارائه دهد. در واقع جزئی نگری، دقت نظر، تیزبینی و تمرکز نقش اصلی در انجام ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری را دارد. در آزمون شناسایی معلم بازیگوش تمام مهارتهای شناختی شما به معنی واقعی کلمه به چالش کشیده می شود.

شما در آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ،باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه معلمی را که برای تابلو، عینک و سبیل کشیده است را شناسایی کنید. ناگفته نماند که یکی از این سه معلم حاضر در تصویر این کار را انجام داده است. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه اشتباه فاحشی در تصویر باغ وحش وجود دارد!؟

آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ

آیا همیشه خود را فردی تیزبین و جزئی نگر می دانید؟ تا حالا توانسته اید که میزان هوش و تیزبینی خود را به صورت عملی بسنجید؟ مجله خبری چشمک این زمینه را با ارائه جدیدترین سوالات هوش برای شما فراهم نموده است. شما می توانید با تحلیل سوالات هوش، تمام مهارتهای شناختی خود را توسعه و بهبود ببخشید.

در آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ یک سوال تصویری بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز برای شما ارائه شده است. شما می توانید این سوال هوش را با دوستان و دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. به خصوص آنانی را که معتقدند یک کارآگاه تمام عیار هستند را به چالش بکشید.

این سوال هوش در اینترنت مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. به سوری که در کمتر از یکساعت پس از انتشار در فیس بوک، هزار مرتبه بازنشر گردید. تنها 18 درصد از کاربران توانستند در زمان مشخص این سوال تصویری را پاسخ دهند. امیدوارم شما جزو همان 18 درصد تیزبین باشید. اگر آماده هستید می توانید تصویر زیر را بررسی کنید. شما باید بتوانید معلمی را که برای تابلو عینک و سبیل کشیده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن مداد میان هویج ها اثبات کن که چشمان تیز مثل عقاب داری!؟

آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: آیا می توانید عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت خیانت آدمیزاد | عاقبت آدم خائن چیست!؟

.

.

.

شاید بپسندید:  مهارت اجتماعی ات چیه!؟ | یک تست شخصیتی عالی برای بهبود روابط اجتماعی تان!

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ

اگر شما حزو 18 درصد باهوش و تیزبینی باشید که این سوال معمایی را حل کرده، قطعا با خودتان خواهید گفت که سوالی به این آسانی پیدا نمی شود! اما باید گفت که شما توانسته اید مهارت های شناختی خود را توسعه دهید. لذا باید به شما تبریک گفت. اما اگر هنوز بدنبال پاسخ این سوال معمایی تصویری یا آزمون شناسایی معلم بازیگوش هستید، باز هم نگران نباشید. این تصویر و تصاویر مشابه می تواند تمرینی مفید برای افزایش فعالیت های مغزی شما و در نهایت افزایش مهارتهای شناختی شما باشد.

پاسخ را در پاسخ آزمون تصویری با شناسایی معلم شوخ مشخص کرده ایم. به تصویر دقت کنید.

احتمالا بپسندید: کدامیک از افراد حاضر در فروشگاه یک خون آشام است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معما: دو مادر و دو دختر با هم سینما رفتند و فقط سه بلیط خریدند، چطور ممکن است!؟

زن وسط در دستش یک خودکار دارد و با توجه به میزان پهنای خطوط نقاشی عینک و سبیل غیر ممکن است که وی این کار را کرده باشد. زن سمت راست تصویر نیز در جیب خود یک روان نویس دارد. لذا با توجه به همان استدلال اول، او نیز این کار را نکرده است. اما پیرمرد معلم در جیب خود یک ماژیک دارد. این مسئله با توجه به پهنا و سرپوش ماژیک که در جیب این پیرمرد دیده می شود، قابل اثبات است.

شما چه فکر می کنید؟ آیا دلیل دیگری برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی معلم بازیگوش می توانید ارائه دهید؟

شاید بپسندید:داستان ماست مالی کرد و رفت | اصطلاح ماست مالی کردن از کجا آمده!؟

آزمون با شناسایی معلم شوخ

شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان قدیمی مرد بارکشی که توسط همسرش حسودش رمال شد+قسمت دوم

برایتان جالب خواهد بود

چیستان:اسمی پسرانه است که سه حرف اولش با گل شروع می‌شود!

نابغه های ریاضی بگن که جواب عبارت چند میشه!؟

حکایت حرف مفت زدن| اصطلاح حرف مفت نزن از کجا آمد!؟

آزمون شناسایی قاتل: با دلیل بگو که کدام شیرینی پز قاتل است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا