;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از افراد حاضر در فروشگاه یک خون آشام است!؟

آزمون تصویری با شناخت خون آشام: مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و جذاب ترین معماها و سوالات تصویری با شماست. این معماها  می توانند به خوبی برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز شما را به چالش کشیده و یا شما را به فکر کردن وادار کنند. هدف اصلی از طرح چنین سوالاتی نیز در واقع همین مسئله است.

دکتر الیزابت تایلور یکی از سازندگان این سوالات معتقد است که عدم تحرک جسمس و مغزی به یکی از معضلات اصلی بشر امروز تبدیل شده است. ورزش کردن می تواند تحرک جسم را افزایش دهد اما برای تحرک چه باید مغز کرد. وی پیشنهاد می دهد که انجام بازی های فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهیم. شما انجام مرتب آزمون هایی شبیه آزمون تصویری با شناخت خون آشام میتوانید مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

به باور خانم تایلور انجام مستمر این بازی نه تنها سلامت مغز را به خصوص در دوران کهنسالی تضمین می کند، بلکه به شما کمک می کند تا مهارت های شناختی و نیز قوه منطق و تحلیل خود را افزایش دهید. پس امروز نیز با یکی از چالش ترین معماهای تصویری مجله خبری چشمک همراه باشید و تلاش کنید در کمتر از 5 ثانیه آنچه در آزمون تصویری با شناخت خون آشام نیاز است پیدا کنید را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه تصویر را پیدا کنی واقعاً نابغه ای!

آزمون تصویری با شناخت خون آشام

تمام تمرکز و دقت خود را باید صرف انجام این آزمون بکنید. چون زمان شما بسیار محدود است. آزمون تصویری با شناخت خون آشام می تواند ذهن و هوش خود را به چالش بکشد و لحظاتی شما را به خوبی به فکر کردان وادار نماید. پس زمینه را آماده کنید. در محیط آرام ترجیحاً قرار بگیرید و سپس تلاش کنید معمای امروز را در زمان مشخص شده حل کنید.

با دقت به زوایای تصویر آزمون تصویری با شناخت خون آشام نگاه کنید. شما با تصویر عجیبی در این آزمون روبرو هستید. شما می توانید دو کودک را ببینید که با والدین خود در یک مرکز خرید در یک روز بهاری مشغول خرید هستند، اما یکی از آنها یک خون آشام است. به نظر شما کدامیک از این کودکان خون آشام است؟ چرا؟

به تصویر و توضیحات نگاه کنید و تلاش کنید تا جواب معما را در کمتر از 5 ثانیه ارائه دهید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل شاهین قوی باشه در 5 ثانیه عدد 3678 را پیدا می کنی!

آزمون تصویری با شناخت خون آشام

احتمالا بپسندید: چیستان: بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

.

.

.

 

احتمالا بپسندید: تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: حکایت زیبای پند کلاه نمدی | پندی سه کلمه ای که مرد روستایی برای زندگی بهتر به حاکم داد!

پاسخ آزمون تصویری با شناخت خون آشام

اگر در 5 ثانیه نتوانستید به نتیجه برسید؛ می توانید زمان بیشتری را اختصاص بدهید. باید بدانید که پاسخ کاملا روبروی شماست. کمی دقت نیاز دارد. 5 ثانیه بیشتر تمرکز کنید.

احتمالا بپسندید: حکایت مرد مفت خور و پيرمرد هيزم فروش از سری داستان های مثنوی معنوی

.

.

.

شاید بپسندید:چه کسی از جواهر فروشی مرکز خرید، الماس دزدیده است!؟

 

 

.

.

بیشتر بخوانید: داستان مردی که دیب می خواست! | داستانی طنز اندر احوالات کسانی که زبانشان به گفتن بعضی کلمات نمی چرخد!

احتمالا به این پاسخی که اکنون برای آزمون تصویری با شناخت خون آشام ارائه می دهیم خواهیم رسید. پسر بچه ای که عینک افتابی دارد، یک خون آشام است. همه می دانیم که در فیلم ها خون اشام ها فقط در طول شب و تاریکی می توانند از مخفی گاه خود بیرون بیایند و نور می تواند از طریق چشمان آنها باعث نابودی آنها شود. لذا این کودک با استفاده از یک عینک توانسته است مانع رسیدن نور به چشمانش شود.

مرد تصویر گردن خود را گرفته است. احتمال اینکه او توسط خون آشام گاز گرفته شده باشد کم است. چون همان طور که اشاره شد در طول روز خون آشامی وجود ندارد. احتمالا به دلیلی خاص گردن او زخمی شده و مرد با دست جلو خونریزی را گرفته است. در سبد خرید او سیر هم دیده می شود، که خون آشام ها از آن فراری هستند!

شاید بپسندید: داستان شكي نيست كه خدا روزي رسان است اما يك سرفه ای هم بايد كرد!

آزمون با شناخت خون آشام

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت خون آشام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از این 3 زن، همسر دکتر هست!؟

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگوئید چه کسی در ایستگاه اتوبوس با خوش یک تفنگ حمل می کند!؟

آزمون قدرت بینایی: فقط 10% از افراد در 7 ثانیه تنبل متفاوت را پیدا می کنند!

چیستان: کدام حیوان را اگر برعکسش کنید سرخ می شود!؟

 این معمای ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

دکمه بازگشت به بالا