;
تفریح و سرگرمی

اگه ریاضی ات خوبه بگو حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷1×5=؟ چند می شود | خیلی ها موفق نشدند!

چالش ریاضی با یافتن پاسخ : این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که دروس ریاضی دوران دبستان را خوب فهمیده اید. خیلی ها فکر می کنند این معادله ساده است، اما در نهایت نتوانسته اند پاسخ صحیح را ارائه دهند. آزمون های ریاضی و بازی های فکری پازل هایی هستند که شما را به فکر وادار می کنند و ظرفیت ذهنی شما را افزایش می دهند. اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی ریاضی را امتحان کنید. با مجله خبری چشمک و چالش ریاضی با یافتن پاسخ همراه شوید.

پازل های ریاضی راهی عالی برای به چالش کشیدن و تمرین مغز هستند و می توانند به بهبود مهارت ها و دانش ریاضی کمک کنند. آنها اغلب برای یافتن راه حل نیاز به تفکر منطقی و توانایی حل مسئله دارند. پازل های منطقی یک نوع رایج از پازل های ریاضی هستند که بر اساس استدلال و استنتاج اطلاعات از مجموعه ای از شرایط داده شده است. این پازل های ریاضی همچنین به عنوان یک ابزار یادگیری برای کمک به دانش آموزان در توسعه تفکر ریاضی و مهارت های حل مسئله استفاده می شود. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید:تست شخصیت براساس میوه ای که دوست داری| میوه مورد علاقه ات چیه!؟

چالش ریاضی با یافتن پاسخ

همانطور که اشاره شد حل بازی های فکری می تواند به بهبود توانایی های شناختی مانند تفکر انتقادی، تمرکز و استدلال منطقی کمک کند. در پازلی که ما داده ایم، شما باید از مغز خود استفاده کنید، که به افزایش سطح IQ و همچنین مهارت های استعداد شما کمک می کند . بنابراین به تصاویری که در زیر ارائه کرده ایم نگاهی بیندازید.

شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 10 ثانیه پاسخ عبارت ریاضی که در تصویر ارائه شده را بدست آورید. عجله نکنید  و با دقت به عبارت چالش ریاضی با یافتن پاسخ نگاه کرده و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. صورت معادله عبارت است از :

50÷5(5-3)+5÷1×5=?

بیشتر بخوانید:سوال هوش: عدد بعدی در عبارت 3، 6، 3، 12، 7، ؟ چیه!؟

چالش ریاضی با یافتن پاسخ

بیشتر بخوانید: حیله زن مکار: حکایت زنی که با شوهرش شرط بست که او را لب آب، تشنه ببرد و بیآورد!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: داستان حضرت سلیمان و زبان گربه ها: سرگذشت تلخ مردی که می خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

.

.

 

.

.

احتمالا بپسندید: با توجه به سه عبارت دیگر، مجموع دو شکلک در عبارت چهارم را پیدا کنید!

پاسخ چالش ریاضی با یافتن پاسخ

شما می توانید راه حل این معمای ریاضی حیله گر را که در پایین صفحه ببینید. در صورتی که هنوز در جستجوی پاسخ معماهای ریاضی هستید، جای نگرانی وجود ندارد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا راه حل این معمای ریاضی را همراه با مراحل و توضیحات مناسب پیدا کنید. اما بهتر است برای بار دوم نیز تلاش کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد بعدی در عبارت 7، 14، 28، 56، 112، ؟ چیست!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از ون ها، تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط افراد دقیق متوجه میشن!

پاسخ چالش ریاضی با یافتن پاسخ: در محاسبات ریاضی طبق قانون Pemdas ابتدا پرانتز محاسبه شود، در اولویت بعدی توان و سپس ضرب و تقسیم دارای اولویت یکسانی هستند و در اولویت آخر هم جمع اول بعد تفریق. به این ترتیب پاسخ عبارت

50÷5(5-3)+5÷1×5=?

می شود 45 . روش دستیابی به پاسخ به این صورت است:

5-3=2

50÷5=10

10×2=20

5÷1×5=25

20+25=45

شاید بپسندید: تصویر انتخابی‌تان، وضعیت روحی و روانی شما را تعیین می کند!

چالش با یافتن پاسخ

امیدوارم از چالش ریاضی با یافتن پاسخ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اسب های مخفی تصویر اثبات کنید که چشمان تیز مثل شاهین دارید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در میان تصاویر مرد، کدامیکی با بقیه فرق دارد!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

رهبر هستی یا پیرو ؟ | فقط یکی از هیولاهای کارتونی را انتخاب کن!

 تست قدرت بینایی: تفاوت های بین دو تصویر گاو روزنامه خوان را پیدا کنید!؟

اگر در یک نگاه ساندویج متفاوت را پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

 با حل عبارت 5+6÷2×2-2=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. تا جواب ۲۰ درست است اما 5÷1×5=25 اشتباه است
    5÷1×5=1 زیرا اول باید ضرب را اجام دهیم بعد 5÷5 می‌شود ۱ و. سپس 1+20=21

  2. اشتباهه اول باید قبل پرانتز که۵ هستش در جواب پرانتز ضرب بشه
    اولویت عملیات
    ضرب تقسیم جمع تفریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 7 =

دکمه بازگشت به بالا