;
تفریح و سرگرمی

حاصل عبارت 43 – 63 ÷ 9 + 2 – 33 ÷ 11=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

معمای هوش ریاضی : این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که دروس ریاضی دوران دبستان را خوب فهمیده اید. خیلی ها فکر می کنند این معادله ساده است، اما در نهایت نتوانسته اند پاسخ صحیح را ارائه دهند. آزمون های ریاضی و بازی های فکری پازل هایی هستند که شما را به فکر وادار می کنند و ظرفیت ذهنی شما را افزایش می دهند. اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی ریاضی را امتحان کنید. با مجله خبری چشمک و معمای هوش ریاضی همراه شوید.

پازل های ریاضی راهی عالی برای به چالش کشیدن و تمرین مغز هستند و می توانند به بهبود مهارت ها و دانش ریاضی کمک کنند. آنها اغلب برای یافتن راه حل نیاز به تفکر منطقی و توانایی حل مسئله دارند. پازل های منطقی یک نوع رایج از پازل های ریاضی هستند که بر اساس استدلال و استنتاج اطلاعات از مجموعه ای از شرایط داده شده است. این پازل های ریاضی همچنین به عنوان یک ابزار یادگیری برای کمک به دانش آموزان در توسعه تفکر ریاضی و مهارت های حل مسئله استفاده می شود. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: یک ابزار جنگی است که با برداشتن حرف آخرش یک میوه خواهیم داشت!

معمای هوش ریاضی

همانطور که اشاره شد حل بازی های فکری می تواند به بهبود توانایی های شناختی مانند تفکر انتقادی، تمرکز و استدلال منطقی کمک کند. در پازلی که ما داده ایم، شما باید از مغز خود استفاده کنید، که به افزایش سطح IQ و همچنین مهارت های استعداد شما کمک می کند . بنابراین به تصاویری که در زیر ارائه کرده ایم نگاهی بیندازید.

شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 10 ثانیه پاسخ معادله ای که در تصویر ارائه شده را بدست آورید. عجله نکنید  و با دقت به عبارت معمای هوش ریاضی نگاه کرده و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. صورت معادله عبارت است از :

شاید بپسندید: تست هوش: 12 سیب را به گونه ای بین 12 کودک تقسیم کنید که یک سیب در کاسه بماند!؟

معمای هوش ریاضی

 43 – 63 ÷ 9 + 2 – 33 ÷ 11=?

شاید بپسندید: چهره های مخفی که در حال دید زدن افراد پارک جنگلی هستند را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین بین اعداد 608 پیدا کنید!

 

 

.

.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: کدام فلامینگو با بقیه فرق دارد!؟

پاسخ معمای هوش ریاضی

شما می توانید راه حل این معمای هوش ریاضی را که در پایین صفحه ببینید. در صورتی که هنوز در جستجوی پاسخ معماهای ریاضی هستید، جای نگرانی وجود ندارد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا راه حل این معمای ریاضی را همراه با مراحل و توضیحات مناسب پیدا کنید. اما بهتر است برای بار دوم نیز تلاش کنید.

شاید بپسندید: چیستان: نام فلزی است که اگر وارونه اش کنید یکی از سبزیجات می شود؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن، کسی رو تو خونه اش پنهون کرده!؟

پاسخ معمای هوش ریاضی: 35

شاید بپسندید: با پیدا کردن پیرزن کودک ربا نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

پاسخ معمای هوش ریاضی

امیدوارم از معمای هوش ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گربه سفید را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کی تو هواپیما مخ اش تاب خورده و در حماقت رو دست نداره!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

عینک دودی را در سالن سینما پیدا کنید!

با دلیل بگو که چه کسی در کودکستان می خواهد کودک ربایی کند!؟

چیستان: در کوهستان اتفاق می افتد و جز اصلی تقویم است!

تست شخصیت: در نگاه اول چی دیدی تا بگم آدم خوش بینی یا بدبین!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا