;
تفریح و سرگرمی

سرگرمی با کیف آرزوها: یک کیف را انتخاب و هدیه خود را دریافت کنید!

بسیاری از مردم بدون در نظر گرفتن سنشان، در قسمت کوچکی از قلبشان به جادو و معجزه اعتقاد دارند. مطمئناً در کودکی عاشق خواندن داستان هایی بودید که در آن جادوگرانی آرزوها را برآورده می کردند. بر همین اساس امروز یک سرگرمی بسیار جالب برای شما در نظر گرفته ایم. در سرگرمی با کیسه هدیه آرزوها شما می توانید برای لحظاتی شاد شوید. کافی است یکی از کیسه ها را انتخاب کنید و ببینید که هر کیسه جادویی کدام آرزوی شما را برآورده می تواند و چه هدیه ای برای شما دارد.

بیشتر بخوانید: خود را بهتر بشناسید| در تصویر ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید؟

سرگرمی با کیسه هدیه آرزوها

مطلب امروز درباره شناخت شخصیت و یا پیدا کردن یک حیوان و شی متفاوت در انبوه تصاویر دیگر نیست. امروز بخش سرگرمی چشمک برای شما یک هدیه خاص از جهان ماورالطبیعه دارد. هدیه ما، براساس دیدگاههای قوم مایا طراحی شده است. اینکه در جنگلی ناشناخته پیرزنی مشغول دوختن کیسه آرزوها یا سرنوشت است. سرنوشت و آرزوهای موجود در این کیسه که به صورت یک پیام است، سرنوشت هفته های آینده شما را مشخص خواهد کرد. بسیاری بدنبال یافتن این جنگل سحرآمیز بودند. اما موفق نشدند. ما شما را از طریق چشمک به این جنگل ناشناخته خواهیم برد تا با پیرزن کیف دوز آشنا شوید. سعی کنید حتما از او کیسه یا کیفی هدیه بگیرید. با بخش سرگرمی همراه شوید.

سرگرمی با کیسه هدیه آرزوها

یافتن جنگل

تصور کنید در خیابان های یک شهر قدم می زنید و خود را در پارکی می بینید. یک مسیر مرموز را انتخاب می کنید و به مکانی ناشناخته می رسید. این منطقه پوشیده از درختان بی شمار است و پوشش بی از اندازه درختان، همه جا را تاریک کرده است.

احتمالاً سعی می کنید که به عقب برگردید، اما مسیر را گم کرده اید. کورمال کورمال به مسیر خود ادامه می دهید و ناگاه خود را در محوطه وسیعی می بینید. پیرزنی در آن جا مشغول کیف دوزی است. این پیرزن به شما پیشنهاد می دهد که کیفی را به عنوان هدیه بردارید. شما می ترسید. اما در نهایت تمایل پیدا می کنید از میان کیف های رنگی پیرزن، یکی را انتخاب کنید. شما حالا می توانید یکی از کیف ها را انتخاب کنید.

پیرزن به محض اینکه شما را می بیند، با لحنی مهربان و مهربان به شما می گوید: خیلی وقت بود که منتظرت بودم. شما انسان خوبی هستی و مستحق یک پاداش خوبی. کیفی با هدیه سرنوشت به تو داده خواهد شد که پیام آن در 14 روز اینده به شما می رسد.

پس کدام کیف را بیشتر دوست دارید و می خواهید انتخاب کنید؟

انتخاب کیسه شماره 1 در سرگرمی با کیسه هدیه آرزوها

هدیه شما در مورد رفاه مالی است. خیلی زود مشکلات اقتصادی شما حل می شود، کیف پولتان را چک کنید. لطفا، شما باید از این پول برای بهبود زندگی خود و افزایش شادی خود استفاده کنید.

انتخاب کیسه شماره 2

شما فرد صادق و ساده ای هستید و سرنوشت یک شگفتی شگفت انگیز برای شما در نظر گرفته است. برای شما تحقق 3 آرزو در نظر گرفته شده است. این آرزوها را در نظر گرفته و با صدای بلند از آن ها یاد کنید. هر سه در کمترین زمان به حقیقت می پیوندند.

انتخاب کیسه شماره 3 در سرگرمی با کیسه هدیه آرزوها

هدیه شما شادی و عشق خواهد بود. این تمام چیزی است که برای مدت طولانی در زندگی خود می خواستید. منتظر رویدادهای لذت بخش متعددی در آینده خود باشید که وجود شما را متحول خواهد کرد. سرانجام با بال های عشق پرواز خواهی کرد.

انتخاب کیسه شماره 4

اگر این کیسه را انتخاب کنید خوشحالی زیادی را تجربه خواهید کرد. باز کردن آن آسان نخواهد بود، زمان می برد. با این حال، هنگامی که موفق شدید، تغییرات مثبت زیادی در زندگی خود مشاهده خواهید کرد، چیزهای جدید زیادی به شما خواهد رسید.

انتخاب کیسه شماره 5 در سرگرمی با کیسه هدیه آرزوها

این کیف یا کیسه ثروت است. اگر آن را انتخاب کنید، برای شروع هر فعالیتی احساس راحتی خواهید کرد. شانس با شماست و شما را برای مدت طولانی رها نخواهد کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

با این تست طناب یکی از استعدادهای مهم خود را شناسایی کنید!

تست شخصیت: اولین حیوانی که می‌بینید، از شخصیت شما سخن می‌گوید!

بازی فکری:اتوبوس به کدام سمت می رود؟ پاسخ را در 20 ثانیه حدس بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا