;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: سه هندوانه را طوری انتخاب کن که مجموع اش 30 شود!؟

تست هوش مقدار عددی هندوانه: امروز هم با یک معمای ریاضی خاص با شما همراه هستیم. شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه سه هندوانه انتخاب کنید که حاصل جمع سه هندوانه عدد 30 شود. انجام بازی تنها برای کسانی که دارای هوش بالا و تمرکز عالی هستند، می توانند در یک نگاه و زمان بسیار محدود این معما را حل کنند. بدین ترتیب یکی دیگر از آزمون های ریاضی که تنها افراد باهوش و کسانی که ریاضیات برای آنها همیشه منشا بازی و سرگرمی است را با شما همرسانی کرده ایم. با مجله خبری چشمک و تست هوش مقدار عددی هندوانه همراه باشید.

فکر می کنید برای پیشی گرفتن از دیگران به خصوص در انجام بازی های فکری آماده هستید؟ شما با پیدا کردن اعداد درست در این بازی فکری می توانید این منوضوع را ثابت کنید! پس ذهن و مغز خود را تمرین بدهید و میزان هوش ریاضی خود را امتحان کنید و ببینید که آیا می توانید این پازل یا تست هوش مقدار عددی هندوانه برای نوابغ را انجام دهید و در زمان مشخص شده این تست هوش را رمزشگایی و پاسخ را پیدا کنید.

شاید بپسندید: مرد جوان چطور نامزدش را از خواهر دوقلوی او تشخیص دهد!؟

تست هوش مقدار عددی هندوانه

همانطور که در تصویر نیز مشخص شده، 8 عدد هندوانه داریم که هر کدام با یک برچسب عددی مشخص شده اند. آیا می توانید سه تا از آنها را انتخاب نمایید بطوری که مجموع این سه هندوانه برابر 30 باشد. آیا این کار ممکن است؟

شاید بپسندید: قطب نمای دزدان دریایی را پیدا کنید!

تست هوش مقدار عددی هندوانه

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول چی دیدی تا بگم آدم خوش بینی یا بدبین!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذایی می شود!

پاسخ تست هوش مقدار عددی هندوانه

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

حتما پیش از جواب دادن فکر کنید، جواب این سوال بسیار ساده است. برای جواب دادن به این سوال، باید زاویه دید خود را تغییر دهید. اگر لازم است زمان بیشتری را صرف کنید تا بتوانید به پاسخ دست پیدا کنید.

شاید بپسندید: تمرکزت خوب باشه در یک نگاه اشتباهات موجود در پارک را متوجه می شوی!

.

.

.

.

.

یه راهنمایی میکنم و اون اینه که عدد 30 زوج هست و هیچوقت مجموع سه تا عدد فرد برابر با یه عدد زوج نمیشه!

.

.

.

شاید بپسندید:معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده، این گربه چند زاویه می بیند!؟

پاسخ  تست هوش مقدار عددی هندوانه: مقدار عددی همه هندوانه ها، عدد فرد است و این را می دانیم که هیچ گاه مجموع سه عدد فرد معادل یک عدد زوج نمی شود (حاصل جمع سه عدد فرد همواره فرد است) اما صبر کنید این معمای تصویری سرکاری نیست! رمز معما در هندوانه ای هست که شماره 7 را نشان می دهد؛ مطابق تصویر زیر اگر هندوانه را بچرخانیم تبدیل می شود به عدد 8. حالا دیگر می توانیم به جواب برسیم. عدد 8 را با عدد 13 و عدد 9 جمع می کنیم و حاصل می شود 30.

شاید بپسندید: بخش پایانی قصه شاه عباس و سه دختر زیبا| فالگوشی شاه سبب شد تا حمال یک دختر شود!

پاسخ تست هوش مقدار عددی هندوانه

امیدوارم از تست هوش مقدار عددی هندوانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، شوهر داره !؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش تصویری: کدومیکی قرار عاشقانه داره!؟

چیستان: نام پایتخت یک کشور است که با حذف حرف اول آن واحد پول یک کشور بدست می آید!

 اگه قورباغه سبز را بین لاک پشت ها پیدا کنی چشمات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت بینایی: اسب های پنهان را در جنگل پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا