;
تفریح و سرگرمی

فقط افراد با قدرت دید عقاب، گربه دوم تصویر را پیدا می کنند!

تست قدرت دید با شناسایی گربه ها: تصاویر چالشی یکی از تفریحات زیبا در فضای مجازی هستند. شما در این تصاویر باید به دقت، جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. در حل این تصاویر دقت، تمرکز و توجه نقش اصلی را ایفا می کنند. چشمک در تست قدرت دید با شناسایی گربه ها با شماست. امیدوارم بتوانید در یک نگاه، گربه های داخل باغچه را که در حال دید زدن شماست را بیابید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشمات مثل شاهین تیزه، پس حرف A را پیدا کن!

تست قدرت دید با شناسایی گربه ها

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کاربری با آی دی pizzaslayer111 با مراجعه به Reddit، تصویری از باغچه خانه خود را به اشتراک گذاشت و نشان داد که دوستان چهار پا او در جایی در این تصویر پنهان شده اند. او از دوستانش خواست که گربه او را در تصویر پیدا کنند. این عکس در هفته گذشته تقریباً 800 نظر دریافت کرده است و بیش از 500 مرتبه نیز در شبکه های اجتماعی مختلف همرسانی شد. اکنون شما نیز با دقت به تصویر تست قدرت دید با شناسایی گربه ها نگاه کنید. آیا می توانید در کمتر از 5 ثانیه گربه را پیدا کنید.

گربه اول در تصویر کاملا مشخص است. اما جفت این گربه نیز در جایی از این تصویر پنهان است. ایا می توانید این گربه را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گاو بامزه را پیدا کنید!

تست قدرت دید با شناسایی گربه ها

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: این فرد پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید:  با دلیل بگوئید چه کسی در ایستگاه اتوبوس با خوش یک تفنگ حمل می کند!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی گربه ها

اگر نیاز به یک سرنخ نیاز دارید، باید بگویم، شما باید به دنبال یک گربه سفید باشید. خوب احتمالا پیدایش کردید. اگر هنوز پیدا نکردید و خسته شده اید، می توانید به پائین صفجه مراجعه کنید. گربه جایی در همین تصویر است. زود قضاوت نکنید. کسی نمی خواهد شما را سر کار بگذارد. تست قدرت دید با شناسایی گربه ها فقط می خواهد برای لحظه ای دقت و تمرکز شما را یکجا متمرکز کند.

احتمالا بپسندید: حکایت ناصرالدین شاه و ذغال فروش | داستان ذغال فروشی که ناصر الدین شاه را مثل ذغال سیاه کرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی گردن دارد اما سر ندارد!؟

خوب این شما و این هم گربه مخفی در تست قدرت دید با شناسایی گربه ها

شاید بپسندید: غول چراغ جادو و رئیس شرکت: هیچ وقت زودتر از مافوق و یا رئیس تان نظر ندهید!

تست دید با شناسایی گربه ها

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی گربه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه ضریب هوشت بالاست، زنی که قاتل است را پیدا کن!

با پیدا کردن چهره دوم در تصویر راهب بودایی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

چیستان: آن چیست که پر از سوراخ و حفره است اما می‌تواند آب را درون خود نگه دارد!؟

اگر حیوان مخفی را بین خطوط تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دو =

دکمه بازگشت به بالا